Finale Part One

349 23 51
                                    

(Final 2 parttan oluşacak.)

Evet sanırım hikayeyi daha fazla uzatmaya gerek yok, zaten 80 bölümün üstünde bölüm yazdım.

Bu hikayeyi çok seviyorum, yazdığım ilk hikayelerden birisidir bu hikaye. O yüzden ayrı bir yeri var.

Konusu, karakterleri filan her zaman benim için ayrı bir yere sahip.

Tamam kanser iki karakter yazdım biliyorum ama iyi yanından bakmak gerekirse hikayede Matt adında harika bir karakter de var.

Neyse uzatmadan bölüme geçmek istiyorum. Şu ana kadar okuyan herkese teşekkürler...

6 Ay Sonra

Malia'dan:

"Onu özlemedin mi cidden?"

"Matt bu soruyu sormaktan sıkılmadın mı?"

"Özlemiş olmalısın, bence o seni özledi."

Ona bir kaşımı kaldırıp baktığım zaman saçlarını karıştırıp kafeden içeriye girmişti.

"Bence özlemiştir yani... belli etmez o it duygularını."

Biz içeriye girdiğimiz zaman Daren hızlıca yanımıza gelmişti.

"Zach bugün burada değil, boşuna gelmişsin." Dedi Matt'i süzerek.

"Aslında ben senin için gelmiştim."

"Öyle mi?"

"Evet öyle."

Matt uzanıp Darren'ın dudaklarına bir öpücük kondurduğu zaman bu romantik ortamı hızlıca geçmek adına adımlarımı hızlandırdım.

Son altı ayda değişen birkaç şey oldu ve bunlardan en önemlisi de Darren ve Matt'in sevgili olması.

Nasıl oldu diye sormayın çünkü ben de bilmiyorum. Ama Matt sürekli Zach'i ziyarete gidiyordu. O aralarda bir şeyler olduğunu düşünüyorum ben.

"Günaydın Malia."

"Günaydın Nora, geç kaldığım için üzgünüm ama Matt oyaladı."

"Sorun değil zaten müşteri de gelmedi henüz."

Tate'den ayrıldıktan sonra Nora ile kalmaya başlamıştım. Başka gidecek yerim yoktu zaten.

Tabi Matt bir ara bize taşın diye isyan etmişti ama ben halimden memnunum.

"Nora sence Malia Tate'i özlemiş midir?"

Matt yanımıza gelip bunu sorduğunda Nora'ya ağzını bile açma bakışı atmıştım.

"Bilmiyorum, bence özlemiş olabilir. Sence Tate onu özlemiş midir?"

"Tate'in şu aralar bir sevgilisi olduğunu duydum." Darren bunu dediğinde ona şoka girmiş bir şekilde bakmıştım. "Gördünüz mü? Bu taktik her zaman işe yarar."

"Sen tam bir pisliksin. Kalbime inecekti."

"Biraz bel altı oldu kusura bakma, kızım siz de katır gibi inatçısınız. Bir araya gelseniz barışacaksınız ama sürekli kaçıyorsunuz."

Run From Me (Tate-Malia)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin