I'm sorry

690 59 61
                                    

Fazla sövmeyin. Teşekkürler, iyi günler.

Ayrıca bölümü lütfen dikkatli okuyun.

Tate odasında hazırlıklarını yaparken ben odamda sinirden kuduruyordum.

Bir kızla buluşacağım.

Neyse düşünme Malia, düşünme. Yoksa delireceksin.

Tate aşağı indiğinde ona bakmamaya çalışıyordum.

"Matt hala gelmedi mi?"

"Sence" dedim etrafı göstererek. Bu tepkime göz devirmişti.

"Bir an önce gelse iyi olacak, geç kalmak istemiyorum."

Aman geç kalma, sonra kızla takılamazsın filan. Off be evinde ben gibi kız varken sen git elin kızlarıyla yat. Naptın da benim üst versiyonumu buldun?

Gerçi bu imkansız ama olsun.

"Kızı bekletmek istemiyorum."

Çıldırmak üzereyim, öldür beni diyor resmen. Ayy sakin kalamıyorum. Bak elimden bir kaza çıkacak.

"Gelir şimdi merak etme, fazla geç kalmazsın."

"Önemli bir mesele olduğu zaman hep geç kalıyor bu salak, neden ona güveniyorsam."

Önemli meseleye bak, kızla yiyişmek ne zamandır önemli mesele olmuş. Tamam ben olmasam git karıya kıza ama ben varım.

Sakin ol Malia, kıskanmıyorsun. Kıskanmıyorsun. Her şey normal, sakin ol.

"Şu önemli meselenin ne olduğunu merak etsem de sormayacağım, çünkü dediğine göre beni ilgilendirmiyor."

"Seni hayatımdaki hiçbir olay ilgilendirmiyor, sonunda bunu fark etmene sevindim bu arada."

Kafasına uçan tekme atasım var şu an.

Koltukta yanıma oturduğunda yüzümdeki ifadeyi silmeye çalışıp televizyondaki diziye odaklandım.

"Matt ile fazla dağıtmayın, şimdi o gelir seni dışarı çıkarmaya filan çalışır. Zaten milyon kez uyardım, bunu yapmaya kalkarsa ve ben bunu öğrenirsem ikinizi de bodruma zincirleyeceğim."

"Yapmadığın şey değil sonuçta."

Televizyondaki dizi de bok gibi zaten. Kumandaya uzanacağım zaman Tate benden önce kumandayı almıştı.

"İğrenç bir dizi anlayışın var." Bende değiştirecektim zaten, neden şimdi eziyorsun?

"Bu güzele benziyor." diyip bir film kanalında durdu. Umarım güzeldir.

"Birbirlerine aşk sözü söyleyen o gerizekalı pembe dizilerden iyidir büyük ihtimalle" dediğinde onu onaylarcasına kafa sallamıştım. Şu dünyada en nefret ettiğim şey pembe diziler.

"Matt ne zaman gelecek cidden?" dedim konu açmak adına.

"Geldiğinde hesap soracağım zaten. Cidden beni sinir etmeden rahat uyuyamıyor beyfendi."

"Neyse, en olmadı bodruma zincirlersin. Senin için bundan kolay bir şey yok."

"Senin dilin fazla mı uzadı ne? Arada sana bir şeyler oluyor böyle bir cesaret geliyor. Napıyorsun, cesaret filan mı soluyorsun?"

"Soyumda korkaklara yer yok, ben neden bir şeylerden korkayım ki?" dediğimde resmen kahkaha atmıştı.

"Dedi ölümden delicesine korkan kız."

"Dindar birisi değilimdir ama yaptıklarımızın cezasını çekeceğimize inanıyorum. Ve eminim öbür dünyada beni iyi şeyler beklemiyor. Evet ölümden korkuyorum çünkü sonun başlangıcına giderken önümde kendi benliğimden oluşan bir engel var ve o benlik karşılaşacağı şeyden çok korkuyor."

Run From Me (Tate-Malia)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin