For What?

779 71 179
                                    

Gözlerimi açtığımda Ariel karşımda duruyordu.

"Ah sonunda uyanabildin. Sana gösterdiğim hayale kendini fazla kaptırdın sanırım."

Etrafımı süzdüm hızlıca. Hala patronun beni kapattığı depodaydım.

"Gerçekten bir an için sana gösterdiklerime inandın. Tate'ın buraya gelip seni kurtardığına, beni kaçırdığına filan... Sonra da seninle yattığına..."

"Hayır, onlar gerçekti. Çok gerçekçiydi."

"Öyle olmasını sağladım. Tate'in cidden seni isteyeceğini mi sandın hah? Cidden seninle olacağını. Zavallı Malia, buna inanacak ne yaşadın acaba? Çocuk sana bir pislikmişsin gibi davranıyor. Seni hiçbir zaman sevmeyecek, seni değersiz görüp hırpalayacak ve günün sonunda bam... Seni öldürecek."

"Kapa çeneni!"

"Gerçekleri duymak canını sıkmasın bu kadar. Zaten senin de düşündüğün şeyleri sana söyledim."

"Hayır hayır, sana inanmıyorum. O yaşadıklarım gerçekti tamam mı? Ben bu lanet yerden kurtuldum, Tate kurtardı."

"Öyle mi diyorsun?"

"Sen lanet bir sürtüksün" dedim tıslarcasına. "Ve gerçek olmayan bir şey varsa o da sensin."

Aniden gözlerimi açtığımda yatakta resmen zıplamıştım.

Az önce gördüğüm rüya zihnimi allak bullak etmişti.

Ama Tate yanımdaydı ve az öncekiler gerçekti.

(Fake'in fake'i dedikleri bu olsa gerek asdssdad neyse devam edin siz. Çok fazla da sövmeyin bana cidden hs yaptılar azcık fake atıyor gibi yapayım dedim. Kalbinize indi biliyorum ;))

"Bir sorun mu var?" dedi Tate beni süzerek. "Resmen sıçrayarak uyandın"

"Kötü bir rüya gördüm de."

"Beni de uyandırdın." deyip arkasını döndü. "Uyu hadi, ben uyuyacağım."

"Ne gördüğümü sormayacak mısın?"

"Umrumda olsa sorardım dimi?"

"İmrimdi ilsi sirirdim dimi? Hazırcevap."

"Malia seni yataktan atmadığıma dua et. Şimdi ya uyu ya da odadan çıkıp kendi odana git."

"Gerçekten umrunda değil dimi? Benimle ilgili olan hiçbir şey umrunda değil."

Tate bir şey dememişti.

"Uyu artık, ya da odana git. Başımı şişiriyorsun."

"Bunu bilerek yapıyorsun" dedim arkasından yaklaşıp üstüne doğru eğilerek. Yüzüne yaklaştım ama gözlerini açmamıştı.

"Bence önemsiyorsun ama bilerek takmıyor gibi davranıyorsun."

Tate aniden gözlerini açtığında kafamı o anın şoku ile geri çekmiştim.

"Malia şuan tam da 'Beni yataktan atmalısın Tate' pozisyonunda duruyorsun. Üstümden çekil."

"Bak sana ne diyeceğim. Birgün gelecek, hayatta en çok umursadığın şeyden bile daha çok umursayacaksın beni."

Bunu dediğimde hafifçe gülmüştü, alayla...

"Hayatta en çok umursadığım şeyi biliyorsun."

"Langdonlar" dedim iç çekerek.

"Evet, sence seni onlardan çok umursar mıyım? Bu sana mantıklı geliyor mu?"

Run From Me (Tate-Malia)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin