Multimediadaki şarkıyı nerede açacağınızı yazdım ama isteyen açmayabilir. Sbsnmsmsmsmsmmsd
Malia'dan:
Tate sabah çok soğuktu, sanırım bugün dayısı gelecek diye biraz heyecan yapmıştı.
Kahvaltıyı bile doğru düzgün yemedi, sürekli bir şeylere söylenip durdu.
En son bana "Neden senin gözünün üstünde kaşın var?" Diye çatacak diye çok korktum.
Çünkü yere bardağı düşürdüm ve on kez laf etti.
Beceriksiz ve hiçbir şey yapamayan birisiymişim ona göre.
Şu anda da televizyon kumandasını taciz ediyor.
"Tate ver şunu bana bozacaksın şimdi."
Elinden kumandayı çekmeye çalışsam da bırakmamıştı.
Birkaç saniye sonra üstüne düştüm.
Harika, şimdi beni öldürecek.
"Malia kaşınıyorsun."
"Üzgünüm bilerek olmadı."
Üstünden kalkmaya çalışırken dizimi onun... şey işte hassas bölgesine bastırdım yanlışlıkla.
Dişlerini sıktığını fark ettiğim anda üstünden kalktım.
Yüzü birkaç saniye daha sinirli kalmıştı.
"Şu kumandayı ver."
Kumandayı ona uzattığımda elimden aldığı gibi televizyona fırlattı ve kumanda paramparça oldu.
Televizyon da bir süre yerinde sallanıp geriye düşmüştü.
"Sanki biraz rahatladım." Dediğinde ondan birkaç adım uzaklaştım. Kendini sayko moduna aldı çünkü.
"Malia bana bira filan getirsene."
"Biramız yok."
"Git al o zaman, onu da mı ben söyleyeyim."
"Biraz sakin olmayı denesen."
"Sakinim ben, siktir git bana içki al."
"Almıyorum, bana düzgün davranmazsan istediğin hiçbir şeyi yapmam. Mutlu ol biraz, akraban geliyor onunla tanışacaksın. Ben senin yerinde olsam mutlu olurdum ama sen sanki düşmanın ile yemek yiyecekmişsin gibi davranıyorsun. Ayrıca bana olan tavırlarına da dikkat et, sabahtan beri seni rahatlatmaya çalışıyorum."
"Odana çık, sesini duymak istemiyorum. Bakma bana öyle."
Sinirle salondan ayrılmıştım. Kendi kendini ye, seninle uğraşmaya çalışanda kabahat.
Anlamıyorum, birazcık olsun hayatından mutlu olamaz mı?
Dayısı ile tanışmasında ne sakınca var? Yıllarca onu kandıran bir örgüt ile zaman geçirmişken bu mu ona dert oldu?
Tamam sanırım ona bunu söylememeyelim.
Yatağıma uzanıp yarım kalan kitabımı da elime almıştım.
Tate'in bana kazandırdığı en güzel şeylerden birisi de kitap okuma alışkanlığıydı.
Birkaç dakika boyunca kitap okuduğumda odanın kapısını açılmıştı.
"Birazdan gelecekler."
"Nereden biliyorsun?"
"Bilmiyorum, sonuçta gelecekler değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Run From Me (Tate-Malia)
FanfictionBir efsane... Bir rivayet... Bir lanet... Ve bunun için var olmuş iki kişi... Biri acımasız, gözü dönmüş ve hiçbir şeyden mutlu olmayan... Diğeri ise mutlu olmayı en çok isteyen... Birinin mutluluğu diğerinin mutsuzluğu demek... Peki ya onlar için m...