Let's go

585 30 79
                                    

Bu 77. Bölüm
85 ya da 90. Bölüm final bölümü olacak. Yazacaklarım ne kadar bilmiyorum ama finale az kaldı. Ama 90'a kadar uzatmayabilirim.
Kafamda bir final var ve onu yazacağım. Bu zamana kadar okuyup benimle feels yaşayan benimle seven ve benimle söven herkese teşekkür ederim. Sizi seviyorum.

Tate'den:

Malia hala üstümde uzanıyordu. En son su daha çok dışarıya taşmasın diye suyu kapamıştım.

O andan beri bir saniye bile hareket etmeden ona sarılıyordum.

"Üşüdün mü?"

"Hayır iyiyim ben."

Kollarımı ona daha da sardım.

"Malia sanırım ben, mutlu olmak istiyorum artık. Bu mutluluk seninle mümkün gibi duruyor."

"Benimle olduğun sürece her şeyin mümkün olduğunu anlamalısın artık."

"Bunu sana her dokunduğumda hissediyorum."

Elimi ıslak saçlarında gezdirdim. Dudaklarımı ona yaklaştırıp alnına küçük bir öpücük kondurdum.

Gözlerini sımsıkı kapayıp öpüşümü hissetmişti. Bunu biliyordum, ben de hissettim.

Benim bir şeyleri hissetmem ne kadar mümkünse o kadar hissettim. Ama hissettim işte, kollarımda oluşunu hissettim.

Az önce olan şeyler zihnimi işgal ettiğinde dudaklarım yukarı doğru kıvrılmıştı.

"Önceden daha cüretkar davranırdın Malia, şimdi üstüne bir utangaçlık çökmüş."

"Çünkü önceden daha cüretkardım, kaybedecek bir şeyim yoktu. Yüzsüzdüm bir de."

"Bayağı yüzsüzdün."

Sonunda üşümeye başladığımızda onu yavaşça kucağıma alıp odaya taşıdım. Yan taraftan bir havlu alıp vücuduna sardım.

Islak saçlarıyla çok şeker gözüküyordu. Dudaklarına istemsizce bir öpücük kondurdum. Sonra bir tane daha.

Tadına doymamış gibi bir halim vardı.

"Sen hayattaki en güzel şeysin."

"Tate böyle şeylere alışık değilim ben. Ayrıca hala çıplaksın."

"Memnun olmadığını söyleyemezsin."

"Dikkatimi dağıtıyorsun."

Dudaklarını son kez öpüp ondan uzaklaştım.

"Kurulan da Matt'in odasına gidelim. Bir şeyler yaparız."

"Olur, canı sıkılmıştır şimdi zaten onun."Bunu dediğimde Malia gülmüştü.

"Çocuğumuzmuş gibi konuştun."

"Senin yüzünden öyle hissetmeye de başladım." Ondan uzaklaşıp dolaba yöneldim ve valizden birkaç kıyafet çıkarıp üstüme geçirdim.

O da hızlıca giyinip bana eşlik etmişti.

"Gidelim hadi"

...

2 günlük tatilin ardından eve geri dönmek güzel bir histi ve ben evimi özlemiştim.

Ben eve ait hissedenlerdendim. Her ne kadar sıklıkla ev değiştirmiş olsak da evde olmanın verdiği his çok başkaydı benim için.

Run From Me (Tate-Malia)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin