İlk defa multiye Matt'i koyuyorum. The originals izleyen tanır zaten. Bence en yakışan kişi Josh'tı.
Gece Tate'in odasında uyumuştum, o da Matt ile birlikte salonda yatıyordu.
Tam o anda birinin sesi ile adeta yataktan fırlamıştım.
Matt'ın sesi...
Hemen aşağı koşup salona indiğimde Tate de benim gibi ayaklanmıştı.
"Matt sorun ne?" diyen Tate'in yanına inmiştim.
"Kız kaçmış, Tate kız yok."
Tate duyduğu şeyin etkisi ile bodrum katına yöneldiğinde bizde arkasından inmiştim.
Cidden bodrum katı boştu, Tate'in o anki yüz ifadesi beni bile korkutmuştu.
"Nasıl kaçar? Nasıl bunu yapabiliyor?"
Yere eğilip zincirleri inceledi bir süre. Ardından zincirleri sinirle yana fırlattı.
"Zincirleri yakmış, kafayı yemek üzereyim. Bu kadarını nasıl yapabilmiş olabilir?"
"Tate buradan gitmeliyiz" dedi Matt aceleyle. "Kız burayı biliyor ve eğer yerimizi söylerse biteriz."
"Nasıl kaçabilir aklım almıyor, ikimizi de uyandırmadan nasıl gidebiliyor?"
"Kızın güçleri vardı." dedim çıkışarak. "Matt haklı, hemen gitmemiz gerek."
Tate'in gitmek gibi bir niyeti olmayınca aceleyle yanına çökmüştüm.
"Tate hadi." dediğimde sinirle bana çevirmişti bakışlarını.
"Sizin ikinizden birinin bu olayla ilgisi var mı? Dünden beri kızı bırak diyorsunuz. Ona yardım filan etmediniz değil mi?"
"Sen manyak mısın?" diye çıkıştı Matt. "Hee hatta evine kadar da bıraktım, dedim patrona selam söyle gelip ağzımıza sıçmasını bekleyeceğiz. Tate sen sıyırdın iyice, kalk da gidelim şuradan."
Ben Tate'in elini tutup onu çektiğimde ayağa kalkmıştı.
"Tamam haklısınız, gidelim hadi şuradan"
Üçümüz mahzenden ayrıldığımızda durup Tate'e baktım göz ucuyla.
"Yukarıdaki adam ne olacak?"
"Ben hallederim onu, siz Matt ile arabaya geçin."
"Hallederim derken? Tate onu öldüremezsin, adam masum ve suçsuz birisi."
Tate merdivenlere yöneldiği sıra durup bana tuhaf bakışlarından birini attı.
"Adamı neden öldüreyim ki?"
Merdivenleri çıkmaya başladığında içimdeki endişeye yenildiğimden Tate'in peşinden gitmiştim. Odaya girmedim ama kapıdan onları dinlemeye başladım.
"Bak şimdi, evine bir süreliğine misafir olduk tamam mı? Bu kötü bir şey değildi. Hee olur da bundan polise filan bahsedersen seni bulurum. Polisten kaçmak çocuk oyuncağı. Ama sen benden kaçabilecek misin peki? O nedenle çeneni kapalı tutacaksın anladın mı beni? Seni öldürmediğime şükretmelisin."
İçeriden bir süre ses gelmeyinçe gitmeye hazırlanıyordun ki Tate kapıdan çıktı ve resmen burun buruna geldik.
"Ne zaman beni dinleyeceksin sen? Cidden küçük bir çocuk gibi davranıyorsun."
"Sadece adamı öldürüp öldürmeyeceğini görmek istedim o kadar."
Tate beni takmayarak yürümeye başladığında göz ucuyla içeriye bakmıştım, adam şok içinde yerde oturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Run From Me (Tate-Malia)
FanfictionBir efsane... Bir rivayet... Bir lanet... Ve bunun için var olmuş iki kişi... Biri acımasız, gözü dönmüş ve hiçbir şeyden mutlu olmayan... Diğeri ise mutlu olmayı en çok isteyen... Birinin mutluluğu diğerinin mutsuzluğu demek... Peki ya onlar için m...