3. část

1.6K 66 1
                                    

„Pááárty time“ křičím přes celý barák a Elis se mi směje.

„ty jsi asi ještě nezažila žadnou takovou party ve velkem americkem domě,že“ vysmívá se mi Elis

„no víš, u nás v česku opravdu nemáme hrady místo baráku“ směji se společně s ní.

„tak to si to tu dneska asi pořádně hodláš užít že?“ řekne Elis

„ že váháš“ směji se.

Začínají přicházet lidi. Hudba hraje přes celý barák. Je skvělá nálada. Tančímě, pijeme, bavíme se. Hrajeme hry. Já je teda hraji poprvní, ale evidentně dobře, protože jsou ze mě všichni paf. No co no, na blbosti jsem byla vždycky dobrá.

„někoho ti vedu“ žduchne do mě Kristen. Já se otočím a vedle ní stojí celkem vysoký a sympatický kluk. Má delší hnědé vlasy, tmavé očí a vysportovanou postavu.

„Ahoj, ja jsem Nick“ usměje se a podáva mi ruku

„Ahoj, Jessica“ nasadím nejhezčí usměv co umím a podávám mu ruku.

Kristen odejde a nechá nás samotné. Chvili se bojím, že bude trapné ticho, ale Nick je bezva. Hned začal něco mlet, asi bude sranda, pomyslim si. Za chvílu už me tahne k bazenů.

„ skoč princezno,nebo tě tam hodím“ křičí na mě.

„ vůůůůbec, nejdu do vody!!“ směji se na celé kolo. V tom se rozběhne, popadně mě do náruče a už citím jak se topím v bazénu.

„ no počky!!“ křičím na něj a sápu se mu na záda s umyslem ho potopit. A povedlo se. Blbnem jak male děti. Cákame po sobě , stahujem se navzájem pod vodu a vůbec děláme sodilní bordel až přilákáme pár lidí. První se nám smějí, ale potom někdo navrhne zahrat si vodní polo. Všichni jsou nadšeni, naskakají za namí do vody a už to jede. Rozdělíme se do dvou skupin. Já hraji proti Nickovi. Je to parádní, hrozně se u toho všichni smějeme. Kolem nás je poustu lidí a povzbuzují nás. Nick hraje na mě, pořád se žducháme, máme mezi sebou souboje.

„ áááá vyhrala jsem ty sráči“ směji se mu na celé kolo.

„ no jooo, byli jste lepší“ řekne na oko smutně Nick a plave ke mně. Chytne mě okolo pasu a přitahne k sobě. Už už to vypadá, že mi dá pusu, ale v tom na nás zakřičí Elis. Leknem se a pomalu plavem ke břehu. Pak už se vracíme do domu, převleknout se a pokračovat v párty. Docela se rozjíždím, s každým se seznamuji a piju panáka. Začínám na sobě cítít, že už toho mám dost.

„kam jdeš krásko?“ uslyšim za sebou, když se ohlednu stojí tam Nick s pitím v ruce

„ spát“ řeknu a začnu se smát.

„ty me chces opustit? To snad nee“ a už mě bere za ruku a táhne zpátky do kuchyně, kde se okamžitě ptá po nějakém pití. Toto nedopadne dobře, pomyslim si. Přinese mi panáka, radši se ani neptám co to je a kopnu to do sebe. Nick se zasměje a tahně mě do obyváku, kde hraje hudba a tančí se. Začneme teda tančit taky. První docela opatrně, ale potom mě k sobě tiskne čím dál víc. Začína se mi to líbít. On se mi začína líbit. Jeho plné rty, jeho hezky usměv, široké ramena a celkově jeho vysportovaná postava. Přitahuje mě. Zvednu očí směrem k němu a zadívám se mu do očí, usměje se na mě a rukou mi zajede do vlasů, přitáhně mě k sobě a políbí. Má jemné rty, hebké a je to vážně krásna pusa. Po chvilce se od sebe vzdálime, usmějem se a pokračujem v tanci.

„heeej lidi, ohňostroj“ zakřičí někdo a všichni se hrnou ven. Já samožrejmě taky. Tak nádherný ohňostroj jsem snad ještě neviděla. Možná je to tím, že ho začínam vidět dvojtě, pomyslim si a začnu se smát sama pro sebe. Po krásné podívané se vracíme zpátky, kde pokračuje zábava. Když se podívám na hodinky je 5 hodin ráno. To je poslední co si taky pamatuju.

„ooo maaaj gaaash“ řeknu, když otevřu jedno oko. Zase ho rychle zavřu. To světlo je strašné. Kolik je asi hodin?? nee, nemužu se podívat, nemám sílu. Po dalších 10 minutách, kdy se hadám sama ze sebou a snažím se přimět k tomu, abych vstala, se mi to přece jen podaří. Hlava mě neuvěřitelně třeští. Rozhlídnu se kolem.

„ufff“ oddechnu si. Jsem ve svém pokoji.ale jak jsem se sem dostala? To už je pro mě v tuto chvíli zahadou. Postavím se na nohy a udělam par kroků, zvedne se mi žaludek a já tak tak doběhnu na záchod. Po pár minutách se vypotácím s koupelny a už je mi kupodivu líp. Rozhodnu se jít podívat dolů. Jdu po schodech a dívám se jestli jsem ve správném baráku. Takový bordel jsem snad ještě neviděla. To mám jako uklízet ja?? to bude tak na týden, pomyslim si. S bolestí při každém kroku, která mě udeřuje do hlavy, sejdu do přízemí. Všude se valí kelímky, zbytky jídla, no hnus. Podivám se do obyváku a vidím že tam spi Elis a Kristen.

„Hej Elis, Kris wake up“ řeknu jim. A nic, ani se nehnou. Super,pomyslim si a jdu se podívat kolik je hodin.

„to si děláš srandu ne??“ vytřeštím oči na hodinky. 5 hodin odpoledne. No, tak to je solidní výkon teda. Jdu na zahradu, kde si sednu do křesla a udělám si pohodlí. Po chvilce vyleze Elis vysmatá od ucha k uchu.

„tak co? Jaka byla první party?“ směje se na mě.

„až na to,že se mám hlavu jak balon a bude mi špatně ještě asi týden tak super“ řeknu nevrle.

Elis se mi směje a jde do kuchyně pro prášek. Polknu ho a začnem si povídat. Po chvilce se přidí i Kris,které taky nic není. Holky se mi směji a prý budu muset ještě trénovat. To jo,pomyslím si, já už se alkoholu ani nedotknu. Potom začnem všechno uklízet. Přijdou nám pomoct ještě dvě holky co tu byly včera. V 8 máme hotovo. Rozloučím se s něma a plácnu sebou do křesla. Co teď? Pomyslim si. Slunce je ještě celkem vysoku, vydám se na procházku,napadne mě. Obleču si třičtvrťáky, tričko a do ruky velkou mikinu. Vlasy sepnu do culiku, nasadím brýle a jdu. Procházím se po pláži. Nikde nikdo, pár děti si kope s míčem, dva páry venčí své pejsky,jinak nic zajímavého. Sednu si asi 50metrů od moře, dívám se jak do dálky a myslím na česko. Jak se tam asi mají, co všichni dělají. Je jim smutno po mě?? přemyslim a dívám na loď co se objevila v dálce.Ani nevím jak dlouho tam jsem. Všimnu si, že uz je vlastně skoro tma, slunce už dávno zašlo.Když v tom si někdo sedne vedle mě. Otočím se a vidím že je to zřejmě nějaký kluk.Je ke mně otočený bokem a dívá se na moře.Má na sobě kšiltovku, na ní kapuci a ještě sluneční brýle. Do obličeje mu vůbec nevidím.

„ Ahoj“ pozdravím ho po chvilce, kdy už mě to ticho nebaví.

Sny se plníKde žijí příběhy. Začni objevovat