Takto to chodí další týden, možná i víc. Už to ani nepočítám,jenom vím, že se těším každý den víc a víc na večer až ho zase uvidím, až se budem dívat na moře a na hvězdy, až se budem smát, vykládat si zažitky a vzpomínky z děctví, nebo jen tak ležet, poslouchat písničky a nasávat tu skvělou atmosféru. Teď ho ale neuvidím dva dny, musí jet někam pryč, vůbec nevím kam, klasicky mi žádně takové věci neříká, trochu mě to mrzí, že mi po tom všem co jsme si řekli pořád nevěří, nebo nechce říct kdo je, ale to radší neřeším, jsem ráda i za toto.
Ty dva dny se neuvěřitelně vlečou. Jsem chvili s Kristen a Elis. Opravdu Kristen chodi s Nickem a musím řict, že jim to sluší. Byla jsem u nich na gardenparty a vypadali šťastně.
Konečne je pátek, naposledy jsme se viděli v úterý. Musím řict, že se neskutečně těším až ho uvidím. Pečlivě se chystám, ať jsem co nejezčí. Dávám se dlouhé kytičkované šaty, trochu do stylu hippes a vlasy na jednu stranu a sepnu je gumičkou na které je malá květina. Konečne vyrážím.
Když jdu po pláží, už ho z dálky vidím. Tentokrát nesedí, stojí, ruce má v kapsách a dívá se na moře. Nejradší bych se rozeběhla a skočila mu kolem krku, jak strašně se na něj těším. Když už jsem kousek od něj, podívá se na mě a hrozně krásně se usměje, vyjde mi naprosti a obejme mě. Chvilu tak stojíme a je to nádherná chvíle, taková zvláštní. Když se trochu odtáhnu abych se na něj podívala, pořád mě drží jednou rukou kolem boku, druhou si začne sundávat brýle. Dá si je do kapse a podíva se na mě. Konečně vidím jeho očí, nádherné hněde oči, které se dívají jenom na mě. Chytně mě druhou rukou a pomalu se začnem přibližovat. Vše se odehrává beze slov. Po chvilce citím jeho rty na mých. Nejdřív je to jenom taková mála, nežná a hrozně hezká pusa.Trochu se odtáhne, rukou mě pohladí po tváři a zase se naše rty spojí, tentokrat už je to doopravdický polibek. Krásný a dlouhý. O bože, kéžby to nikdy neskončilo. Ale skončí.
„ahoj krásko“ usměje se na mě. „ chyběla jsi mi“
„ ty mě taky, nemohla jsem se dočkat až tě uvidím“ řekla jsem mu upřímně.
„víš, já jsem hrozně přemýšlel tyto dva dny a je na čase aby si věděla kdo jsem“ řekla a sedli jsme si do písku těsně vedle sebe. Se zatajeným dechem jsem sledovala, jak si sundáva kapuci, a pak ksiltovku, když se na mě podival, nejprve jsem ho v te tmě nepoznala, ale potom mi to došlo.
„ justin bieber?“ vykřikla jsem „ really?“ pořád jsem nevěřila.
„ jo, jsem to já“ usmál se. Wow, no páni, co mám teď jako dělat. Fajn, fajn!!hlavně klid, nepanikař, dýchej, ať si nemyslí, že tě to tak moc dostalo. Nesmím to dát na jevo. Výdech, nádech.
„páni, nevím co mám říct“ …
„ neříkej nic“ zasmál se a dal mi další pusu.
Potom jsme si vykládali, přiznal mi, jak těžké bylo neříct mi to,nebo jak těžké bylo když se mnou mluvil a musel si dávat pozor abych se neprořekl, abych to nepoznala.
„takže ted už se nemusíme scházet jenom za tmy?“ zeptala jsem se ho, když jsem mu ležela v náručí.
„ už né Jess, chci s tebou být co nejvíc to půjde, každý den, každou hodinu, minutu, prostě pořád“. „ ted vím, že mě máš ráda jako normálního kluka, ne jenom jako tu hvězdu, vím že ti můžu věřit“.
Jenom jsem se na něj usmála a dala mu pusu.
„mám tě ráda Justine“ řekla jsem mu po chvilce
„ a ja tebe Jess“ řekl a dal mě pusu na líčko.
„ Co kdyby si mě pro začátek doprovodil dneska domů?“ zeptala jsem se ho.
„ Dobrý nápad, aspoň budu vědět, kde tě mám zítra vyzvednou, až pojedem na oběd“ zasmál se.
Ještě jsem chvilu seděli a dívali se na moře a pak jse se vydali na cestu. Za chvilku jsme byli před barákem.
„ tak tady bydlím“ řekla jsem a ukazala na dům za mnou.
„ super, zitra si pro tebe přijedu“ řekl a dal mi pusu na nos. Potom jsem se rozloučili a ja jsem zapadla domu. Nemohla jsem tomu věřit. Justin Bieber. Ten Justin Bieber!! Panebože!! Ležela jsem v posteli a pořád jse se musela usmívat a kroutit nevěřícně hlavou. A nakonec jsem usnula.
Crrrrrrrrr, Crrrrrrrrr.
Probouzím se šokem, co se děje. Aha, zvonek. Líně jsem vstala a šla jsem otevřit.
„ Justine?“ šokovaně jsem zůstala stát, když jsem ho viděla ve dveřích
„ ty ještě spíš?“ smál se mi..Pak jsem si uvědomila, že jsem totálně nenamalovaná, rozcuchaná a v pyžamu, no v tričku s kraťasech lépe řečeno. Asi si toho všiml, protože přistoupil ke mně, dal mi pusu do vlasů a řekl „ si roztomilá takto po ránu“. Tak vůůůůbec jsem se nečervenala! :D
„kolik je vůbec hodin?“ řekla jsem.
„ 11“ odpovědel a vešel za mnou dovnitř.
„ no ale to není čas oběda“ bouchla jsem ho lehce prsem do břicha. Trochu ucukl a ze smichem mi řekl „ když já už jsem to nemohl dýl vydržet“ a začal mě líbat.
Potom jsem se šla nahoru obléct, vyčistit zuby, namalovat a mohli jsme vyrazit.
Jeli jsme kamsi do zapadle restaurace. Justin nasadil brýle a kapucu, aby ho nikdo nepoznal. Povedlo se. V klidu jsme sedeli, obedvali, povídali si, smali se, prostě pohádka.
„ co budem dělat odpoledne?“ řekl.
„ ja mám chut zaházet si na jen tak na koš“ řekla jsem mu. Nadšeně souhlasil. Po chvilce jsem se zvedli, Juss zaplatil jeli jsme na nedaleké zapadle hřiště, do jedné čtvrti. Ještě jsem se po cestě stavili u mě pro balon a já jsem si dala místo žabek, botasky. Celé odpoledne jsme si házeli na koš, blbli, smalí se a dělali kraviny jak malé děcka. Jak malé Zamilované děcka.
„hmm,super“ řekl Justin po chvili, když jsem seděli na lavičce a povídali si
„ co se děje?“ řekla jsem.
„právě jsem asi zahlédl papparazzi“ řekl naštvaně. Přešla ho nálada, Tak jsem se zvedli a jeli jsme ke mně domů. Udělala jsem něco malého na jídlo, a sedli jsme si k tv. Po chvilce mu někdo volal. Slyšela jsem jenom jojo, ok, fajn, za chvilu, dobře, čau.
„musím jít“ řekl Justin a bylo vidět, že se mu vůbec nechce.
„ zavolám ti, dej mi číslo“ otočíl se mezi dveřima na mě. Tak jsem mu ho nadiktovala a šel.
Já jsem se už jenom naložila na hodinu do vany a šla si lehnout k počítači. Projížděla jsem bulváry, nikde zatím žádna fotka. Super, pomyslela jsem si. Měla bych jít spát je 11hodiny, pomyslela jsem si v tom mi začne zvonít mobil..
„Ahoj Jessi, copak dělaš?“ slyším Justina
„Ahoj hvězdo, zrovna jsem se chystala spát, co děláš ty?“ ptám se ho.
„Taky už ležím, musel jsem tě ještě ale slyšet“ řekne. To je milé, pomyslím si.
No nakonec jsme spolu volali ještě asi 2 hodiny. Potom jsem se rozloučili s tím, že ráno zavolá.