Z pohledu Jess
Probudila jsem se v posteli,což jsem vůbec nechápala. Hmm, asi se umím teleportovat, pousmála jsem se nad tou představou. Justin ležel vedle mě a ještě spal. Byl tak krásný. Jak mu vlasy trčely na všechny strany a on se lehce usmíval ze snu, asi se mu něco zdá. A ta potetovaná ruka? Oo bože, to je tak strašně sexy. Zavrtěla jsem hlavou, ať nemám takové myšlenky a pomalu jsem vstala a odešla do koupelny, která byla hned vedle. Vlezla jsem do sprchy a umyla jsem se, protože jsem to včera nějak nestihla. Namočila jsem si i vlasy a celá jsem se vydrhla. Následně jsem si na hlavu omotala ručník do turbanu, dala si čisté spodní prádlo a hodila jsem na sebe jenom vetší tričko, co mi saha těsně pod zadek. Mam ho ráda, je to moje oblíbené domácí tričko. Ať je zima, nebo léto, vždycky nosím doma toto tričko a kalhotky, nic pohodlnějšího neznám.
Šla jsem potichu z pokoje,abych ho nevzbudila a vydala jsem se dolů do kuchyně připravit nějakou snídani. Po otevření ledničky a následném zjištění, že tady asi pěkně dlouho nikdo nenakupoval, mě nezbylo nic jiného, než udělat míchané vajíčka. Stějně to mám na snídani nejradší, takže mě to nijak nevadilo. Udělala jsem zamozřejmě víc, aby zbylo i na Justina. Vzala jsem si talířek s vajíčkama, plátek chleba a vyšla jsem na zahradu, kde jsem to všechno položila ke stolku. Ještě jsem zaběhla pro noťas, abych mohla zavolat domů, jak se tam mají, dlouho jsem s nikym nemluvila.
Přihlásila jsem se na skype a volala jsem první našim. Po půl hodince, kdy me zdělili že doma nic nového není (klasika) jsem se rozhodla hovor ukončit,samozřejmě o tom,že bydlím u Justina a momentalně nemám práci jsem neřekla ani slovo,na takové věci je čas, nebudu je zbytečně stretovat.Pak jsem se rozhodla že ještě zavolám Daši. Daša byla moje nejlepší kámoška v česku. Po chvilce to vzala
„ Ahooooj Jess, to je dost že voláš“
„ Ahoj, promin, byla jsem teď nějaká zaneprázděná“ řekla jsem s ůsměvem
„ no četla jsem na internetu, že tě justin pěkně zaměstnává“ smála se
„cože? To mě chceš jako říct, že v česku už se ví, že chodím s Justinem??“ nevěřícně jsem zírala na obrazovku počítače
„jojo, zjistili to. Jak se jmenuješ, kolik ti je, kde bydlíš, prostě všechno. Skoro každý se mě na tebe ptá, otrava“ obrátila oči v sloup a následně se začla smát.
„ no to je teda paráda, samé lepší zprávy po ránu, radší mě řekni co je u tebe nového“
Daša se klasicky rozvykládala, ani mě moc nepustila ke slovu, mlela páté přes deváté a já jsem se jenom smála. Chybi mě ta holka, moc. S ní se nejde nesmát, ať mám sebehorší náladu, když jsem s ní, během chvilky mě to přejde a už se usmívám. Po hodině jsem hovor ukončila, zaklapla noťas a šla jsem odnést talířek zpátky do kuchyně. Bylo půl 11 a Justin pořád spal. Takže snídani jsem pro něj dělala asi zbytečně, nevadí no.
Rozhodla jsem se, že se pujdů trochu projít. Vyšla jsem do pokoje, kde jsem měla věci, převlekla jem se, Ještě mokré vlasy jsem nechala rozpuštěné, aby mi pěkně venku uschly, obula jsem si boty a vyšla jsem ven. Šla jsem ulicí, kde byl jeden barák vetší než druhý. TO bych nechtěla uklízet, pomyslela jsem si. Ale pak mě napadlo, že když má někdo takový barák, tak má určitě lidi co mu to uklízí, že jo.
Na konci ulice prodávali zmrzlinu, dala jsem si dva kopečky a šla jsem dál. Na ulici bylo celkem rušno, lidé někam spěchali, děti si hrály v parku a nespočetně aut projiždělo kolem. Hrozně mě baví se dívat na auta, mám rada rychlé auta, rychlou jizdou. V tomto jsem asi trochu kluk. Vlastně já jsem nikdy nebyla typická holka. Ružové věci, podpatky, modní časopisy a podobně. Pak jsem si uvědomila, že nemám mobil a že by mě Justin mohl vrátit. Tak jsem se vydala zpátky domů.