45.díl

1K 41 4
                                    

ess: „hrozně dlouho jsem nad tím přemýšlela a … dávám ti teda poslední šanci, je jen na tobě, jak s ní naložíš:)“

vůbec jsem nemohl dýchat. Srdce mi tlouklo jako o závod. Vyskočil jsem z postele a začal skákat po pokoji jak retard. Ona mi dala šanci!! Yeeeees!!! Yeeeees!!!! Božeeeee, nikdo není momentálně šťastnější než jsem já.

Až jsem se uklidnil, tak jsem vzal do ruky znovu mobil. Ještě jsem si to přečetl asi 10x a potom jsem odepsal

Justin: „ani nevíš, jak jsem šťastný!! nebudeš litovat, to ti přísahám! Děkuju ti nejvíc na světě“

usmíval jse se na mobil ja debil, když mi přišla další sms

Jess: „ já doufám, že nebudu:)“

Justin: „máš dneska navečer čas?“

Jess: „ od 5 jsem volná“

Justin: , výborně, v 6 mě čekej, vyzvednu tě;)“

Jess: „ ty víš kde bydlím?:P“

Justin: „Justin Bieber ví vše;)“

Jess: „haha, tak v 6 pa“

Justin: „ jop, budu přesný,pa“

božeeee ja jsem tak šťastný, že to ani víc nejde. Musím to perfektně naplánovat, aby bylo vše naprosto dokonalé, tak jak si ona zaslouží.

Vydal jsem se po schodech dolů, kde jsem zamířil do kuchyně. Vytahl jsem si džus a nalil jsem si do sklenice. Celý jsem ho vypil na ex, takže jsem si nalil hned druhý pohárek a s ním jsem se vydal na zahradu. Otevřel jsem dveře a hned jsem uctítil ten krásný čerstvý vzduch. Párkrát jsem se zhluboka nadechl a vydechl a vydal jsem se směrem k bazénu. Rozhodl jsem se, že trošku zaplavu, aby mě to pořádně probralo. Jelikož jsem na sobě klasicky neměl tričko, vyzul jsem si nazouváky a skočil ukázkovou šipku do bazénu. Udělal jsem pár temp pod vodou a vynořil jsem se na konci bazénu. Prohrábl jsem si vlasy a obřel se zádama o kraj bazénu. Zadíval jsem se na slunce a následně zavřel oči a položil hlavu dozadu. Jen tak jsem relaxoval a užíval jsem si nic nedělání a skvělé nálady, které jsem po těch pár sms od Jess měl. Ještě nevím, kam ji vezmu. Ale musí to byt něco speciálního. Něco, kde jsme spolu ještě nebyli a co se jí bude líbit.

Po chvilce přemýšlení jsem si ještě chvilku zaplaval a vylezl ven. Sedl jsem si zem u bazénu, která byla pěkně vyhřáta od slunka a vypil jsem svůj džus.

Potom jsem šel zpátky do kuchyně a udělal si na snídani vajíčka.

Zrovna v prostředku snídaně mi brní mobil.

¨

„čau kámo, co je?“ řekl jsem, když jsem zvedl hovor od mého DJ

„čau, hej máme trochu problém ve studiu, můžeš se zastavit?“

„jasné, zrovna snídám, tak za půl hodiny jsem tam“

„ok, zatim“

„čus“ řekl jsem a típl hovor.

S tímto jsem teda moc nepočítal, ale nevadí, snad to bude rychlé a budu mít pak volno. Chtěl jsem jít na masáž a pak zařizovat všechno na večer.

Vstal jsem od stolu a uklidil talířek do dřezu. Vyběhl jsem do pokoje, kde jsem si oblékl černé gatě,bílé tričko,bílé boty a brýlé. Ještě jsem si trochu upravil vlasy a mohl jsem vyrazit.

Překvapivě silnice nebyly moc ucpané, takže jsem doopravdy stíhal za půl hodinky byt ve studiu.

Ani venku žádní paparazi, tak to bylo super. Už ani nevím, kdy mi naposledy dali pokoj. Jsou prostě všude. Hlavně po tom rozchodu s Jess mě pronásledovali snad i na záchodě. Kolikrát to byla fakt síla. Veděli o mě uplně všechno a samozřjmě plus milion věcí co si vymysleli a tak podobně. Ale nemá cenu se s nima hádat, nebo něco řešit, stejně si budou psát pořád dál co chtějí a já s tím vůbec nic neudělám.

Sny se plníKde žijí příběhy. Začni objevovat