2.část

1.8K 60 1
                                    

Tak, dostala jsem požehnání i od nejlepších kamarádu.Par slz bylo, spousta objimání a slibování jak si budem psát na facebooku, na twitteru, na whatsappu a na všem možném co pujde a že na sebe nezapomenem. Vždyť se chci za rok vrátit, možna to tam ani tak dlouho nevydržím, no uvidíme.

O týden později

„ Tak se tu mejte krásně“, řekla jsem a objimala naše v letištní hale v Praze.

„Opatruj se! A hned nám napiš, jak přistaneš v LA“ pohladila mě mamka po vlasech. Ještě poslední pohled na rodinu než jsem vešla do letadla. Budou mi chybět, pomyslela jsem si. Ale na druhou stranu, mě čeka něco nového a doufám, že něco parádního. Teď jenom přečkat ten šíííííleně dlouhý let. Uvelebila jsem se na sedadle. Vedle mě sedí nějaký pán, může mít tak kolem 35 let a vypadá sympaticky. No co, při velké nudě se s ním dám do řeči. Ale to jsem nějak nestihla, protože jsem celý let prospala, nebo jsem poslouchala písničky a už jsem přistávali.

Na letišti mě čekala moje budouci šefová. „ HI Jess“ zdravila mě už z dalky. Ale jooo, vypada mile. Byla menší bruneta, vlasy měla v culíku a na sobě letní šatky. To mě překvapilo, ja v mikině a na nohách rifle, přece jenom u nás byl únor. Ale co, zvyknu si i na teplo, a moc ráda.

Měli jsme obrovský barák, tolik pokojů jsem snad ještě neviděla. Teta mě neřekla, že Judy (tak se jmenovala moje šefka,jak jsem ji v oblibě řikala) je bohatá a mají se tak dobře. Hlídala jsem holku, jmenovala se Lola a bylo ji 8. Vypadala, že je hodná, žadný rozmazlený smrad. Tak uvidíme. Začala jsem se vybalovat v mém krásném pokoji, Měla jsem svůj balkon ze kterého se dalo utíkat ven. To jsem si vždycky přála. Hned jsem si Vzpomněla na Dawsonův svět, jak Joey chodila oknem za Dawsonem. Musela jsem se te představě usmát. Třeba bude chodit i za mnou někdo, sice né přes okno, ale přes balkon je to přece podobné. Měla jsem velkou postel v prostředu pokoje, na pravo malou skrinku, vedle ni velkou na obleceni. Po práve straně byla televize a u ni mala sedacka a hned za dveřma jsem měla svou malou koupelnu. Tomu říkám luxus. No nic, pojďme vybalit a potom musím zavolat domů.Zbytek dne mi Judy ukazovala jak to tu chodí, kde co má, ukazala mi školu, kam budu Lolu vodit, hřiště, asi 2 minuty od nás byla pláž ( z toho jsem měla největší radost, tak budu vylepená pořád), kde mají obchody a tak. Jasně, je to LA, obrovské město, ale tam to bylo spíš jak malá vesnička, všechno blízko u sebe, moc se mi tam líbílo. Ještě kruci ta angličtina!!!! pořad jsem se ptala dokola, protože jsem moc nerozuměla. Připadala jsem si chvílema jak totálni hňup. Ale Judy mě uklidnovala, že se do toho dostanu a za 2 měsíce budu mluvit jak ona. No to bych chtěla vidět, myslela jsem si.

A je tu konec května

„Pááni“ řekla jsem si pro sebe, když jsem ráno otevřela oči. Už jsem tu 3 měsice. To snad není možné, tak rychle to utíka. Každý den mám skoro stejný, ale vůbec mě to nevadí. Angličtina se opravdu hodně zlepšila, už se nebojím jít nakoupit, nebo se dát do řeči s někym, když se procházím po pláži, naopak!! já to vyhledávám.Vyhledávám lidi, snažím se bavit, konverzovat, abych měla tu angličtinu co nejlepší. Jasně, stalo se mi dost trapasů,ale tomu se už jenom směju.Kolikrat opravdu nerozumím,tak se prostě ptám pořád dokola a ono mě to stejně nakonec dojde.A když né, tak jenom řeknu že rozumím, nasadím tupí usměv a jdu někam pryč. Mám tu i kamarádky, Jedna se jmenuje Kristen a druhá Elisabeth, říkám ji Elis.

Ještě jsem ale nepotkala Justina, to mě štve! Sice je teď někde na turné,ale i tak, jsem v jeho městě, vím akorát kde ma dům. Ale co, jsem tu teprv 3 měsice, to přijde.

Dneska mi Judy řekla, že celý červen budou s Lolou pryč, takže budu mít červen jen pro sebe.

„ Judy“ zeptala jsem se opatrně.

„ a mohla by tu spát třeba Elis,nebo Kristen, když budete pryc?“ rekla jsem jemně,

„Jasně, žádný problém, klidně si udělejte menší párty,ale nic mi tu neznič“ na oko se zatvářila přisně. Měla jsem ji ráda, byla moc hodná a chovala se ke mně vždycky super. Takže bude párty, pomyslela jsem si. Hned to musím zavolat holkám...

V další části už se to trochu rozjede, jenom jsem ten děj musela nějak otevřít :)) Justin bude v dalším díle, nebojte:)

Sny se plníKde žijí příběhy. Začni objevovat