53.dil

822 38 1
                                    

Z pohledu Jess

"Lasko,to nemyslíš vázne" pronesla jsem,kdyz se Justin zastavil u obchodu s botama..Ano,Supra...

"Myslím" zasmál se

"Vždyť mas doma uplne všechny barevné kombinace co jdou,všechny možné i nemožné barvy,některé několikrát,neni možné aby v tom obchodě měli neco,co bys nemel, v zadnem případe" protestovala jsem,ale marně..Justin zatocil směrem do obchodu a uz se rozhlížel,jestli uvidí neco nového..fakt o tom silné pochybuju,kdyz sem chodi skoro kazdy tyden..

"Aaaaa,mam je" řekl radostně a Hrnul se k regalu. Protocila jsem očima a následovala ho

"Justineeeee" zaknucela jsem,kdyz jsem viděla co si vybral

"Nemůžeš říct,ze uz je mam,protoze nemam" vysmál se mi

"To si je chces vázne koupit??jako vázne??"

"Ano" řekl a dal se smál a díval se na svůj úlovek

"Jako promin,ale růžové?????"

"Přesně tak,zářivě růžové" pronesl

"Paneboze za co me trestas" protocíla jsem očima,otočila se a chtela odejít někam do jiného obchodu a ne se dívat jak si muj kluk vybírá růžové boty..samozřejmě me chytl za ruku a přitáhl k sobě

"Dělám si srandu Jess" dal mi pusu na Licko a začal se smát přes cely obchod

"Si debil" bouchla jsem ho do ruky ale smála jsem se s nim

"Debil jo? Tak díky teda" hral se na oko urazene Justin

Vyšli jsem z obchodu,kde si samozřejmě nic nekoupil,protoze jak uz jsem řekla,vse co tam měli,on mel doma..

"Mam hlad" řekla jsem po chvilce

"Čteš mi myšlenky,co by sis dala?

"Nejake maso a hranolky"zasnene jsem si představila a imaginarne si utrela slinu,naces jsem se zacala i s justinem smát

"Ok,tak pojďme"
Vzal me za ruku a vedl do nejake restaurace v obchodaku.
Dneska byl nejaky zvláštní den, nikde nas neotravovali papparazzi, nikdo nas neotravoval..akorát Justin rozdal par podpisu a udělal par fotek,ale nic velkeho.
Pamatuju si na zacatku,kdyz jsem stala bokem a čekala az se Justin podepíše a udělá fotky a ted? Ted jsem středem i ja. Rozdávam podpisy a chcou se se mnou vyfotit. Pak kdyz se dívám na Twitter a čtu,jak jsou z toho nadšeni,je to skvělý pocit..

"Haloo Jess" mával mi rukou před obličejem Justin "zem vola"

"Promin zamyslela jsem se" řekla jsem a usmala se na něho.

"O čem si premyslela?"

"Ze te miluju" řekla jsem

"Kecko" zasmál se Justin a ja s nim a dal uz jsem to nekomentovala.
Po chvilce přišla číšnice,tak jsem si objednali,pojedli a pak jeste chvilku chodili po nákupech.

"Jsem hotova" řekla jsem a rozvalila se doma na gauč

"Z čeho prosimte?"

"Ja nevím,me to nakupovani vždycky totálně unavi" pokrcila jsem ramenama a zapla telku. Zakryla jsem se deku a udělala si maximalni pohodlí. Justin si sedl ke me,na kraj pohovky a nic neříkal, jen se na me díval

"Ted me nic nechybí" pronesla jsem a jeste vic se zavrtala do deky

"Vlastne jo" vyhrkla jsem hned

"Co?" Zeptal se me zmatený Justin

"Tvoje rty" řekla jsem a Justin se jenom usmál a nahnul se nade me. Spojil naše rty do krátkého,ale prociteneho polibku.

"Jsi nádherná" řekl kdyz se odtáhl a pohladil me po licku..

"Jdu si vyřídit par hovoru" řekl Justin a odešel někam pryč. Ja jsem dal sledovala televizu a cítila,jak se mi pomalu ale jistě zavírají oči.

"Vstavej lenochu" cítila jsem jak me nekdo hladi po zádech,line jsem otevřela oči a musela se trochu zorientovat. Gauč,telka..Aha,musela jsem usnout v obýváku

"Jak dlouho jsem spala?"

"Asi 3hodiny" řekl Justin

"Cože?tak dlouho? Mel si me vzbudit"

"Byla si sladká,nechtěl jsem te budit" řekl omluvne

"Neco pro tebe mam"

"A co?"

"Uvidíš,vstavej a bez se oblect"
Byl nejaky nervózní nebo co..nezdál se mi vůbec ve své kůži. Ale radši se ptat nebudu,treba mi to rekne sám..vstala jsem z gauce a sla nahoru. V půlce schodu jsem se zastavila a zakřičela na justina

"Co si mam oblect?co si dávás ty?"

"Dávám si kvadro" řekl a zmizel v kuchyni.
Pokrcila jsem ramenama a vyšla zbytek schodu do pokoje.
Vyslekla jsem si všechny věci a zalezla do koupelny. Umyla jsem si i vlasy, následně vyfoukala a zrovna jsem se i namalovala. Dala jsem si tmavší stíny,jelikož uz byla tma,tak večerní líčení mívám vždycky výraznější. Vyšla jsem z koupelny a přešla ke skříni.
5 minut jsem tupe cumela co si mam oblect. Nakonec jsem zvolila červené koktelove šaty. K tomu černé boty, černý náramek a náušnice. Vlasy jsem si sepla skřipcem na boku a nakonec jeste prejela rty leskem..
Vyšla jsem na chodbu a hned před dverama jsem našla růži a malinký listek. Zvedla jsem vsechno ze země a přečetla si lístek,na kterém stalo 'nasleduj růže '.
Usmala jsem se zacala kracet směrem po schodech dolu,kde ležela další růže a směřovala do kuchyně.
Přišla jsem do kuchyně a další růže byla u dveří na zahradu. Vzala jsem ji a potom otevřela dveře. Vyšla jsem ven a rozhledla se. Uviděla jsem dlouho cestičku udělánou ze svíček. Byla tma a nádherné to cele svítilo.
Sla jsem směrem do zahrady a sem tam jsem zvedla růži,která vždycky ležela v cesticce. Potom jsem uviděla krasne nazdobeny a nasviceny altanek,který máme uplne na konci zahrady.
Vyšla jsem dva schody a ocitla se uprostred altanku. Rozhlížel jsem se kolem a nemohla se nabazit te nádhery,která byla všude kolem me.

Z pohledu Justina

Viděl jsem Jess,ze uz stojí v altanku a rozhlíží se kolem sebe. Byl jsem kousek od ni,ale nemohla me vidět,kdyz byla ve světle a ja v tmě.
Zapl jsem na dálku hudbu,Jess se trochu lekla,ale pak se usmala.
Zhluboka jsem se nadechl a vešel do altanku za ni.
"Jsi nádherná" řekl jsem,kdyz jsem stal za ni. Ihned se otočila a usmala se na me
"Dekuju,tobe to taky sluší"
Přišel jsem k ni blíž a dal ji pusu na rty. Kdyz jsem se odtáhl,hlasitě jsem se nadechl a následně hned vydechl.
Poklekl jsem a z kapse vytáhl malou krabičku. Jess se na me nevěřícně divala a dala si ruku přes pusu a z oči ji začaly téct slzy

"Jess, jsi to nejlepší co me v životě potkalo. Díky tobe jsem si uvědomil a naučil se spoustu věci. Jen s tebou se cítím byt šťastný a milovan. Nikdo me nedává tolik lásky a pochopeni jako ty . Jsi první na co myslím kdyz se probudim a poslední nez usinam. Udělal jsem spoustu blbosti a zranil te nejhorším možným způsobem,jeste jednou se za to omlouvám. Ale slibuji ti,ze uz nikdy nic takového nedovolím. Budu se snažit celým svým srdcem aby jsi byla se mnou šťastná,tak jako jsem ja šťastný s tebou. Budu se snažit ti dávat tolik lásky,jak jen to bude možné. Dokazovat ti,ze jsi jediná na čem mi nejvíc záleží . Ze bych pro tebe udělal vsechno na světe. Tim chci říct....
Jess, staneš se moji ženou?" Dorekl jsem vsechno co jsem chtěl říct a otevřel krabičku,kde byl prstýnek. netrpelive čekal na odpověd.
"Paneboze,paneboze" řekla Jess
"Ano,rada" dodala hned a me spadl obrovsky kamen ze srdce. Vázne jsem se po tom všem co jsem ji udělal bal, ze rekne ne.
Postavil jsem se,vyndal prstýnek a nasadil ho Jess na prst. Padl ji jako ulity.
Potom mi skočila do náruče a pevne me obejmula.
"Miluju te,tak moc te miluju lasko moje"
"Ja tebe taky Justine,víc nez si dokážeš představit"
Ty jeji slova me tak hrála u srdce.
Konečně bude moje,jen a jen moje.

Sny se plníKde žijí příběhy. Začni objevovat