56.dil

794 38 1
                                    

Vystoupila jsem z limuzíny a chytla se Justina,který uz čekal před autem. Vyšli jsem směrem k restauraci. Samozřejmě to byla naše oblíbena "slavnostní". Chodili jsme sem vždy,kdyz jsem neco slavili,nebo kdyz si me chtěl Justin udobrit.
Byla to jedna z nejluxusnějších restauraci ve které jsem kdy byla. Potom se ko vyrovnala uz jen jedna na hlavní třídě v New Yorku.

"Rezervace na jméno bieber" řekl Justin a číšník se na nas mile usmál a vedl nas do malého salonku. Byl nádherné vyzdobeny ruzema a svetylkama. Byl tam stůl jen pro nas dva.
Posadili jsme se a číšník začal okamžitě nalevat další šampaňské. Super,pomyslela jsem si

Po jídle jsme seděli s Justinem a jen tak si povídali. Drželi jsme se přes stůl za ruce a on me hladil palcem po hřbetu ruky. Porad se na me usmíval a byl hrozne mily. Myslím,ze muzu s klidem říct,ze mel jiskru zamilovanosti v očích. To jak se na me díval,mel to proste v očích...a v tu chvíli jsem si byla 100% jista,ze bude nadšený ze čekáme rodinu.

"Proc se na me tak divas?" Usmál se na me

"Dívám se jakého mam pěkného snoubence" odpověděla jsem koketne a poslala mu vzdušnou pusu. On se lehce pousmal a navlhcil si ruce

"Tesim se az budes moje žena" řekl po chvilce ticha

"Ani nevis jak ja lasko"

"Malém bych zapomněl" s povzdechem a začal smatrat po kapse. Vytáhl malou krabičku a podal mi ji
"To je pro tebe k výročí"
Vzala jsem si krabičku a tekala jsem očima na Justina a na krabičku a porad dokola. Po chvilce jsem se teda rozhodla ji otevřít. Byl tam nádherný náramek z bílého zlata a uprostred kolečko,které byl z malinkych barevných diamantu. Byl fakt nádherný.

"Co na nej říkáš?" Ozval se Justin

"Je naprosto nádherný" vydechla jsem
a natahla se přes stůl abych mu mohla dat pusu. Z mlasknutim jsem se odtáhla a pohladila ho po licku.

"Ja mam pro tebe překvapeni doma" Justin povytahl obočí a hned se ptal

"Ano? A jake?"

"No tak snad si nemyslíš,ze ti to ted řeknu" zasmala jsem se

"No nemyslím,ale tak zkusil jsem to" pokrcil rameny

"Tak půjdem teda uz domu?nebo si chces neco dat?" Zeptal se me Justin

"Nee,muzem klidne jít "
Zvedli jsme se,Justin zaplatil a pomalu jsem odcházeli k limuzine,která na nas cekala venku.

Sundala jsem si boty a sla do kuchyně. Natahla jsem se pro skleničku a nalila si do ni obyčejnou vodu. Stala jsem jen tak oprena o kuchyňskou linku a divala se na svoji ruku a na ten naramek.
Uslysela jsem kroji,které se priblizovali ke me zvedla jsem hlavu a podívala se před sebe. Stal tam samozřejmě Justin a díval se na me.

"Co?" Zeptala jsem se a položila pohárek vedle sebe na stůl

"Co ten dárek? Umru zvědavosti" zasmál se a otevřel lednici,ze které si vytáhl Colu.

"Za chvilku prijdi do pokoje pro hosty" rekla jsem a hned se vydala z kuchyně směrem nahoru,kde byl pokoj pro hosty. Justin jen prikyvl a dal upijel Colu

Vyšla jsem schody a zabocila do pokoje pro hosty,který byl na konci chodby. Odemkla jsem dveře a vesla dovnitr. Byla tam velká postel a vedle ni jsem nechala privest postýlku. Byla celkem obyčejná,jeste jsem ji nechtěla nijak ladit,kdyz nevím jestli bude mit kluka nebo holku. Rychle jsem ji zakryla prosteradlem a stoupla si vedle ni.

Za chvilinku se ozvalo zaklepani a pomalu se otviraly dveře. Justin vešel,zavřel za sebou a stoupl si kousek před postýlku,která uz byla zakrytá,takže neslo poznat co to je.

"Takže?" Zeptal se Justin

"Oddelej prosteradlo a uvidíš" usmala jsem se a trochu ustoupila bokem.

Z pohledu Justina

Udělal jsem tak jak mi Jess rekla. Vzal jsem konec a strhl jsem to cele pryč. Před myma očima se objevila postýlka.

"Postýlka?" Zeptal jsem se šokované a podíval se na Jess,ta stala vedle a me oči okamžitě sjely na jeji břicho,které si držela rukama.
Hned mi to vsechno docvaklo a normalne se mi snad podlomila kolena.

"My...my...budeme mit miminko?" Koktal jsem a nevěděl co mam delat.

"Ano,budes tatínek,jsem skoro ve 2 měsíci" řekla Jess

Okamžitě jsem k ni přešel a zvedl ji v náruči. Začal jsem s ni točí dokola a ona se mi smála u ucha.

"Paneboze paneboze,ja tomu nemuzu uvěřit" postavil jsem Jess na zem a porad ji držel v objetí

"Ja te tak strašně moc miluju,tak strašně moc. Toto je nejkrásnější dárek,který jsem kdy dostal a nikdy se tomu nic nevyrovná" řekl jsem a hned jsem ji musel políbit.

"Taky te miluju" odpověděla mi Jess a usmívala se na me tim jejim úžasnými úsměvem,který tolik miluju.

"Ja tomu nemuzu uvěřit" a vázne jsem nemohl. Chodil jsem kolem postýlky a představoval si,ze za chvilku v ni bude ležet moje dítě. Moje krev. Neco co jsme stvořili s čisté lásky. Bože,ten pocit. To je úžasné.

"Nebrec" slyšel jsem jak mi říká Jess a jde ke me. Utrela mi slzu,která byla na me tváři.

"To jsou slzy štěstí lasko" usmál jsem se na ni a klekl si před ni.
Pohladil jsem ji po brisku a polibil ho.
"Ahoj draku,tady je tvůj táta. Uz se na tebe moc tesim,nedělej u maminky v brisku zadnou neplechu,jasne? "

Z pohledu Jess

"Nedělej u maminky v brisku zadnou neplechu,jasne? Uz se na tebe moc tesim" řekl Justin a ted pro změnu tekly slzy me. To bylo nádherné jak se Justin zachoval,jak hned promlouvál k malé ,nebo malému. Jak mi hladil bříško a dával mi na nej pusu.
No muzu ja byt šťastnější? Pochybuju!!

"Co kdyz to ale neni drak a bude to princezna?" Rekla jsem přes slzy a furt se usmívala jak mesicek na hnoji

"I kdyz to bude holka,tak to bude drak" zasmál se Justin
"Pokud bude po me,což bude, drak je to nejlepší osloveni"

"Tim chces říct,ze si byl nedobre dítě,takže tvůj syn nebo dcera bude každopádně po tobe a mam si teda uzit jo?" Zeptala jsem se ze smíchem

"Přesně tak"

"Tak to neee,bude po me a bude nejhodnejsi " vyplazla jsem na nej jazyk

"To doufej" řekl Justin a políbil me na licko



Taaaak:) chcete aby to byl kluk,nebo holka??necham to na Vás! Napište do komentářů,nebo do zprávy ;)

Sny se plníKde žijí příběhy. Začni objevovat