12.část

1.2K 49 0
                                    

„no prostě mě napadlo, jestli by si tu nechtěla se mnou bydlet?“..na tváři se mu vykouzlil ten jeho nádherný úsměv a jeho oči byly plné očekávání.

„myslíš to vážně Justine?“ vykoktala jsem ze sebe a vykulila jsem na něj oči, on jen přikyvnul.

„já tě miluju Jess, a chci s tebou být jak nejvíc to pujde, chci vedle tebe usínat a probouzet každý každičký den“ naklonil se ke mně a dal mi pusu na čelo, pak na jedno líčko, pak na druhé, na nos a nakonec na rty. On moc dobře ví, že toto mě vždycky vykouzlí úsměv.

„tak dobře“ vydechla jsem „moc ráda tu s tebou budu“ řekla jsem a objala jsem ho.

Pak jsem se dívali na nějaký film, ale moc jsem ho popravdě nevnímala. Pořád jsem přemýšlela jaké to bude bydlet s Justinem. Vždyt on tu má pořád nějaké kamarády, pořád se tu něco děje a já to budu teď narušovat. A navíc nejsme spolu tak dlouho, co když nejsme vůbec připraveni na to začít spolu bydlet, co když si za pár týdnu polezeme krkem?..pořád jsem nad něčím přemýšlela a docela jsem se toho bála. Bála jsem se, že jsem se rozhodla špatně, nebo co když toho začne Justin za chvílu litovat.

Z pohledu Justina.

V klidu jsme leželi a dívali se na film. Jess mi ležela v klíně a já ji hladil na zádech a ve vlasech. Bylo mi skvěle. Po dlouhé době jsem se cítil šťastný, v tuto chvíli mi vůbec nic nechybělo. Po chvilce jsem si všiml, že Jessica vůbec film nesleduje, ale nad něčím přemýšlí. A naprosto vím nad čím.

„zlato“ trhla sebou, otočila se na záda a dívala se na mě „ vím, co se ti teď asi honí hlavou a zrovna ti říkám,aby ses ničeho nebála, bude nám tu spolu dobře“ pohladil jsem ji po tváří.

„dobře, nic už neříkám, nad ničím nepřemyšlím“ zasmála se a otočila hlavu zpátky na film.

Bože, jak je ona nádherná. A hlavně normální, vím, že mě miluju kvůlu tomu jaký jsem a ne kvůli penězům nebo slávě. Takovou holku jsem si vždycky přál. Ona je ta práva pro mě.

Ještě chvili jsem tak přemýšlel, o ni, o mě, o nás, o tom co bude.

„hej Jess?“ řekl jsem. „Jess“ zopakoval jsem, ale nic. Podíval jsem se pořádně, spala. Opatrně jsem ji vzal do náruče, vstal jsem s ní a šel jsem ji uložit. Otevřel jsem dveře, přišel jsem k posteli kde jsem ji opatrně, tak aby se nevzbudila, položil a následně zakryl peřinou. Trochu se přetočila a dál spala. Já jsem šel zpátky do obýváku. Dodíval jsem se na film, všechno jsem povypínal, zhasnul jsem světla, zapnul jsem alarm a šel jsem nahoru. Prošel jsem okolo spící Jess a následně jsem přešel do koupelny. Vyslekl jsem si tepláky a tričko a zalezl jsem do sprchového koutu. Pustil jsem vlažnou vodu a už jsem jen nechal padat kapky na mé tělo. Po 10minutách jsem vyšel, utřel jsem se a šel jsem do pokoje, kde jsem si oblekl čisté trenky a zalehl do postele vedle Jess. Vzal jsem do ruky mobil, že pujdu ještě chvilku na twitter a podívat se co je nového. Jasně, na chvilku. Zase ta naivita,že Justine? Samozřejmě jsem tam byl skoro dvě hodiny, podívam se na hodiny. 3 ráno. Debil, debil, debil. Justine ty si prostě debil. Nadával jsem sam sobě.Takto to končí vždycky, já tam prostě neumím byt 10 min, prostě ne. Položil jsem mobil na stolík vedle sebe a do minuty jsem usnul.

Já vím, že je krátká, vynahradím to v příští části :))

Sny se plníKde žijí příběhy. Začni objevovat