Bežela jsem mou oblíbenou trasu. Nechala jsem volně plynout své myšlenky a relaxovala.
Když jsem se po 20minutách vrátila domů, Justin seděl v obyváku a díval se na nějaký pořad v televizi. Sundala jsem si boty a přišla jsem k němu ze zadu. Obejmula jsem, hlavu jsem si položila na jeho rameno a dala jsem mu pusu na líčko. Trochu se lekl ale pak se uvolnil.
„odpuštěno“ řekla jsem mu a on mě stáhl za ním. Vzal mě do náruče. Takže jsem ted seděla v jeho klíně jako miminko a opírala jsem se o jeho hruď
„ještě jednou promin Jess, víš že“
„stop! Nemluv, nechci o tom už nikdy slyšet, hodíla jsem to za hlavu“ skočila jsem mu do řeči a on se jen usmál a vlepil mě pusu
„jsi nejlepší, víš to?“
„vím“ mrkla jsem na něj a on se začal smát
Chvilku jsme tam jenom tam seděli. Justin mě hladil po zádech a hrál se s mýma vlasama. Bylo ticho, takové to přijmené, kdy si užíváte jeden druhého. Potom to ticho ale prolomil.
„víš, že jsem šíleně žárlil?“ řekl a trochu se zasmál
„na co prosimtě?“
„na to, jak si se kroutila před Lukem, už jsem tam chtěl vletět“
„ty si pako, dobře víš, že Luke je jeden z mých dobrých kámošu, na ty se nežárli..a navíc, mám oči jenom pro tebe“ cvrnkla jsem mu do nosu a pak mu na něj dala pusu
„já vím, jsem hrozný, ale když to nejde..“
„proč by to nešlo?“
„víš jak moc si byla sexy? A nejen já jsem slintal“ zasmál se a ja s ním
„a teď už jako sexy nejsem?“ nahodila jsem smutný obličej a podívala se směrem dolů. Justin mě vzal za bradu, zvedl mi hlavu abych se dívala na něj a pomalu se ke mně začal naklánět. První jenom otřel svůj nos o ten můj a dal mi na něj krátký polibek. Potom jel níž a lehce mě políbil na rty. Přitáhla jsem si ho blíž a polibek mu vrátila. Po chvilce už to ale nebylo jen něžné, ale měnilo se to v dravé líbání, kdy jsme si navzájem zkoumali každou mezeru v ústech.
„chci tě“ řekl Justin když se ode mě odtáhl. Ani nečekal na odpověd. Vstal se mnou a nesel mě na rukách do ložnice. Skoro celou cestu jsme se líbali. Položil mě na postel a lehl si nade mě. Jezdila jsem mu jedno rukou ve vlasech a druhou jsem ho hladila po zádech. Juss mě začal líbat krk a já jsem jen zaklonila hlavu aby měl lepší přístup. Já jsem vzala lem jeho trička a pomalu ho dávala směrem nahoru. Vyslekla jsem mu tričko a přecházela jsem přes jeho nahá ramena a břicho. OO bože to jeho tělo. Justin samožrejmě nemohla byt pozadu za chvilku už bylo i moje tričko a podprsenka dole. Hrál si s mýma prsama, laskal je, okusoval a mě přiváděl do šílenství. Pomalu sjíždel směrem dolů a začal mě dávat dole gatě. Znovu si lehla nade mě a spojil naše rty. Cítila jsem jako jednou rukou jezdí po mém bříše směrem dolů. Strčil mi tam jeden prst a po chvilce druhý. Pořád se na mě díval a občas mi dal polibek. Přivedl mě až na samý vrchol a potom přestal. Přetočila jsem ho pod sebe a začala mu sundávat gatě a potom trenky. Kroužila jsem rukou kolem jeho chlouby a schválně jsem se ho ani nedotkla. Viděla jsem jak trpí a strasně mě to bavilo.
„Jess“ zaknučel a já se usmála. Vzala jsem ho do ruky a udělala pát těch známých pochybů nahoru a dolů. Potom jsem si ho vzala do puse a pokračovala.Začala jsem jenom tak lehce a potom jsem přidala na tempu, Justin začal vzdychat a já cítila že není daleko od svého orgasmu. Ještě pár pohybů a udělal se. Vylezla jsem opět nahoru a políbila Justina. Ten na nic nečekala přetočil mě opět pod sebe. Roztáhl mi nohy a opatrně do mě vnikl. Byl to úžasný pocit, cítít ho ve mně a vědět, že patří jenom mě a nikomu jinému. „přidej Justine“ řekla jsem mezi vzdychy a on začal přirážet rychlej a tvrděj. Oba jsem vzdychali a občas řekli jméno toho druhého. Cítila jsem že na mě jde můj druhý orgasmu. Vykřikla jsem slastí a hned po mě se udělal i Justin. Svalil se vedle mě a jen tak jsme popadaly dech.
„už jsem ti říkal, že jsi nejlepší?“ řekl Justin a pohladil mě po nahém bříše
„možnáááá, ale nebude mi vadit když to ještě zopakuješ“ vyplázla jsem na něj jazyk. Justin se usmál a přitáhl mě k sobě
„ jsi nejlepší, jsi nejlepší, jsi nejlepší“ opakoval a dával mi při tom pusu na krk a mě to hrozně lechtalo, začala jsem se smát a odstrkovat ho od sebe
„to lechtá, nech toho“ křičela jsem po něm, ale on nic. Dál jsem se kroutila a chtěla se mu vysmeknout, ale vzhledem k tomu, že jsem se pořád smála, neměla jsem žádnou sílu
„miluju když se takto směješ“ řekl Justin a konečně toho nechal
Potom jsme se šli osprchovat a zalehli do peřin. Ležela jsem na jeho hrudi a on mi kreslil obrazce na záda a na rameno. Nic jsem neříkali, protože jsem se i každý uvědomili. Že je to posledních pár hodin, než Justin odjede a neuvidíme se 2 měsíce.
Omlouvám se, že je taková krátká, ale nestihla jsem to a slíbila jsem, že dneska přidám. Tak aspoň takto. Doufám, že se vám aspoň trochu líbí :))