19.část

1.1K 44 1
                                    

Ta můůra!! Věděla jsem že je to kráva, ale že bude až taková, to jsem teda vážně netušila.

Chvilku jsem ještě zírala do zrcadla na wc, trochu jsem se upravila a vyšla ven. Rozhodla jsem se, že zatím Justinovi nebudu nic říkat, nemusel by mi věřit a uvidím co bude Selena podnikat dál.

Zbytek večera probíhal dobře. Jusin se už ode mě nevzdálil, pořád mě držel za ruku,nebo okolo pasu a maximálně se mi věnoval. Seznámil mě s pár lidma. Třeba Demi je vážně úžasná osoba.

Kolem 2 ráno jsme přijeli domů. Šli jsme se osprchovat a spát, přece jenom to bylo náročné.

Probudila jsem se a šmátrala vedle sebe, v domnění, že najdu Jusse, ale postel byla prázdná. Rozlepila jsem oči, líně jsem se protáhla a posadila se na postel. Když jsem se podívala pořádně, byl tam malý papírek a tácek s jídlem položený na stolíku u Justinovy strany. Natáhla jsem se pro něj.

„dobré ráno lásko, musel jsem opět do studia:( Promin, že tě nechávám znovu samotnou, vynahradím ti to. Pusu Justin* ps: dobrou chuť“

Ikdyž jsem byla zklamaná, že tu budu znovu sama, musela jsem se pousmát nad tím vzkazem. Podívala jsem se na tácek s jídlem a na něm bylo všechno co mám ráda. Ovoce, pomerančový džus, máslový croassant, vajíčka a slanina. Mmmmm, on je prostě úžasný. Natáhla jsem se pro mobil a vyťukala krátkou zprávu.

Z pohledu Jusstina

Když jsem ráno vstávala, vůbec se mi od Jess nechtělo. Tak nádherně spala, nejradší bych se na ni díval, klidně i dvě hodiny. Byla jako anděl,tak krásná a vyzařovalo z ní jenom dobro. No, ale práce volá. Chtě nechtě, jsem se zvedl, oblékl jsem se a sešel dolů do kuchyně. Rychle jsem ji připravil aspoň snídani, ať ji trochu vynahradím to, že jsem zase musel pryč.

Ve studiu jsme řešili zrovna nějaký problém, když v tom mi pípla sms

„i love you and i miss you honey“ koutky úst se mi okamžitě zvedly do usměvu, jedna sms, pár slov a jak to dokáže člověka potěšit.

„Justine soustřed se prosimtě“ zavčel na mě Dj

položil jsem mobil zpátky do kapsy a otočil jsem se směrem do počítače, který nás nechtěl pustit dál. Pořád nám to hlásilo nějakou chybu a já už jsem z toho měl pořádné nervy.

„jestli se to vymaže, tak mě fakt jebne“ zavrčel sem flustrovaně a prohrábl jsem si vlasy.

„to se nesmí stát, už by se to nikdy tak nenáhralo, to je ti jasné“ řekl Rendy(dj)

V tom se rozlétly dveře a v nich stál Fredo.

„čus bro, jak to šlape?“ řekl s úsměvem a natahoval ruku na náš klasický pozdrav

„ hej špátné, pc nás neposlouchá, pořád nám to hází chybu a už mě to pěkně jebe“ vstal jsem z křesla a šel jsem se napít, Fredo si sedl místo mě a něco začal mačkat

„ mám to“ řekl asi po 5 minutách neustálého lupkání do počítače

„ co jako máš?“ nechápal jsem

„ chyba odstraněna“ vstal a usmál se jak mistr světa

„děláš si prdel? Jak si to dokázal?“ přiběhl jsem k pc a opravdu! Nechápu jak to udělal, vždycky jsem věděl, že je dobrý, ale že až tak?

„ pochybuješ snad o mých schopnostech kámo“ smál se dál Alfredo

„už nikdy nebudu“ zvedl jsem ruky na omluvu

„ok lidi, tak zpátky do práce“ zakřičel Rendy a já se poslušně vydal za mikrofon

Z pohledu Jess

Po snídani jsem si šla obléct plavky ,chtěla jsem si jít trochu zaplavat do bazénu, když v tom někdo zazvonil. Rychle jsem přes sebe přehodila alespoň tričko, ať nejdu otevřít jenom v plavkách, to by mohlo byt trapné. Seběhla jsem dole a když jsem otevřela dveře stál tam nějaký pán a mladá holka.

„dobrý den, jste slečna Jessica Fibichová?“

„ano jsem, co potřebujete?“

„ já jsem Mark Tatrom a toto je má asistentka. Vy jste se ucházela o roli v připravovaním seriálu že ano?“

„ ano ano, byla jsem na konkurzu“

„ tak vám gratuluji, tady je scénář, vyhrála jste jednu z hlavních rolí“

„co prosím?? to jako vážně?“ WTF???

„ano vážně, tady slečna vám předá všechny informace a za 14 dní se začíná natáčet, mějte se hezky, zatím bey“ řekl a už odcházel pryč

Sny se plníKde žijí příběhy. Začni objevovat