10. část

1.4K 54 2
                                    

O týden později.

Dneska se už vrací Judy s malou. Těším se na ně, ikdyž vím, že už teď nebudu s Justinem jak do teď. Od té našé malé hadky, se ke mně choval jako k princezně. Nosil mi kytky, čokoládky. Bral mě na výlety. Když musel pracovat, tak mi volal, nebo posílal smsky typu „ hey beautiful, how are you?“ nebo „ i miss you so much:-*“ a tak dále. Hrozně jsem měla ráda, když mi říkal beatiful. V češtině to nezní nic moc“ahoj krásko“ ale v angličtině je to jiné, mnohem hezčí.

„ahooj jsme doma“ slyším Judy jak křiči dole u dveří. Seběhnu schody a jdu se přivítat.

„tak jak si to tu zvádla“ ptá se mě, když už sedímě u kafe v obyváku.

„všechno v pohodě“ usměji se na ni.

„jo a co to bylo za lidi venku s fotákama, proč si mě a malou fotili? Viš o tom něco?“ ptá se mě a nevypadá moc šťasně. Ajaj, říkám si v duchu. Musím ji říct o mě a o Justinovi.

„no víš Judy, já chodím s Justinem Biebrem.No a jak se to dozvědeli novináři, tak tu na mě číhají a snaží se něco zjistit, vyfotit si mě a tak“ řeknu jí a čekám na odpověd.

„vážně??aha, to jsem nevěděla, Každopádně gratulují, no ale zkus to nějak udělat, aby nefotili mě a malou, nechci aby z toho měla nějaké trauma,nebo aby se jí něco nestalo“ řekne mi.

Jen přikvýnu na souhlas. To teda nevím jak to udělám, myslím si v duchu.

Justin jel někam na 3 dny pryč, takže se zase neuvidíme, ale to nevadí.Já mám teď stejně zpátky malou a musím se jí začít věnovat.

Uběhnou tři dny, které byly uplně stejné. Ráno jsem zavedla malou, pak jsem něco uklidila, pak pro malou, učení, hraní, postel a volání s Justinem. Volali jsem spolu každou noc snad 3 hodiny a dneska se konečně uvidíme. Jdem na večeři. Takže se musím nachystat.

Hodím si sprchu, pak začnu s makeupem, vlasy, vyberu si černé šaty, boty na podpadku a malou kabelku. Když zazvoní zvonek, vím že je to Justin, bývá přesný. Jdu tedy dolů, když otevřu dveře a pozdravím, on se široce usměje, dá mi pusu a jdem. Když jsmě v autě nakloní se ke mně

„ jsi nádherná Jess“ řekne a dá mi pusu na líčko. Já se jen usměju a začnu se klasicky červenat.

„jsi tak roztomila když se červenáš“ dodá ze smíchem a já se zamozřejmě začnu červenat ještě víc a zakryvám si obličet, na čež se Justin začne smát ještě víc. Když už konečně vyjedem od domu tak s e ho zeptam kam jedem.

„překvapení“ řekne jen a usměje se na mě.

Po chvilce zaparkujem u jednoho hotelu. Pomůže mi z auta a jdem ruku v ruce dovnitř hotelu. K mému překvapení ale projdem okolo restaurece a jdem k výtahu. Když přivoláme výtah a nastoupime zeptam se ho

„kam teda jdem?“

„uvidis“ usměje se a vytahuje šátek z kapse.

„to néé, ja ho nechci na očí“ začínam se smát a kroutit hlavou

„musíš, pak by to nebylo pořádně překvapení“ žadoní a tak nakonec svolím, zaváže mi očí a dá mě ruku. Vyjdem z vytáhu a někam mě vede.po chvilce slyším otevírat dveře a pocitím trochu chladnější vzduch

„ a jsme tady“ řekne a rozvazuje mi šátek

„ ty vole“ řeknu s užasem česky a stojím s otevřenou pusou.

„ co si to říkala?“ směje se Justin

„ nic“ směju se „ říkala jsem wow“ a směju se dál

„ no to ti tak věřím“ řekne Justin

„tak co, libi?“ ptá se mě a hledí na mě upřeně

„libi je slabe slovo“ řeknu mu a rozhlížím se. Jsme na střeše. Je tu náherně nachystaný stul pro dva, okolo svíčky, váza s v ní červené a bílé růže a k tomu ten nádherný výhled na skoronoční LA.

„jsi užásný“ řeknu mu a dám mu pusu. On se jenom usměje a vede mě ke stolu.

Po jídle si povídáme a držíme se přes stul za ruku. Všechno je jako v pohádce a já jsem v tuto chvíli hrozně šťastná. Vstanu a jdu se podívat na okraj střechy. Už je uplná tma a celé LA svítí. To je něco nádherného, myslím si. V tom ucitím Justina za mnou, stojí uplně u mě, ruce přehodí přes moje boky a ve předu na bříchu je spojí. Bradu si opře o moje rameno a díváme se stejným směrem. Nic krásnějšího jsem nikdy nezažila.Užívám se tuto chvílí jako nikdy nic, a přála bych si, kdyby tak nikdy neskončila a my tu spolu stáli věčně.

„i love you“ slyším jak mi říká jemně do ouška. Ucitím ty pomyslné motýlky v břiše a nepopsatelný pocit štěsti. Otočím se k němu, podívám se mu do očí

„ i love you too“ řeknu mu a začnem se líbat.

tak to byla poslední predepsana část..uvidíme, co me bude napadat dal :))

Sny se plníKde žijí příběhy. Začni objevovat