„jéé, to je mi ale skvělé překvapení, co tu děláte lidi?“ řekla nadšeně selena. Ano, zase ona
„žeby to co ty?“ řekla jsem na půl pusy, Jenn to slyšela a začala se smát
Hned se s nama všema šla přivítat, jasně že všechny hned začala objímat, nejvíc Justina a já jen zatínala pěsti.
„co je?“ šeptla mi do ucha Jenn
„aale, to je na dlouho“ řekla jsem
„tak jdem na záchod?“ jen jsem přikývla
„lidi, my jsem s Jess na wc, hned jsme zpět, né že někam utečete“ usmála se na ně a táhla mě za ruku pryč
„tak povídej“ řekla po 10 metrech. Já jsem se zhluboka nadechla a spustila jsem svou story ze záchodu na předávání těch cen.
„páááni, to je fena!!“ vydechla Jenn
„jojo, já ji prostě nesnáším“
„to už tě chápu, proč ses tak nadšeně tvářila když si ji viděla“ řekla Jenn
„a řekně to Justinovi?“ zeptala se mě, když jsme kráčeli zpátka za nima
„ještě nevím, bojím se, že by mi nevěřil,uvidím, jak se bude chovat ona a podle toho se rozhodnu“ jen tiše přikývla
Všichni stáli na stejném místě a něčemu se smáli. Selena máchala rukama a říkala asi něco moooooc vtipného. Já jsem přišla za Justinem a z boku jsem ho obejmula.Hned obmotla ruku kolem mého pasu a přítáhl si mě k sobě. Naklonila jsem se k němu abych mu mohla dát pusu.Trošku jsem to prodloužila. Možná trochu schválně, aby Selena viděla. Co to kecám, prý trochu na 100%.
„můžem se k vám připojit?“ řekla Selena a podívala se na všechny a zůstala pohledem vyset na Justinovi
„jásně, zrovna chceme jít na horskou dráhu“ řekl Justin a usmál se na ni
no to je boží, křičela jsem v duchu, ale navenek jsem se usmívala, jakože nic. Bože, já jsem ale dobrá herečka. Jenn se na mě soucitně podívala a protočila oči. Já tu holku žeru.
Vepředu šla Selena s těma svýma kamarádkama a my 4 v závěsu za nima. Když jsem se poohlédla na Freda a Jenn, drželi se za ruky. Drcla jsem do Justina a ukázala mu, ať se na ně podívá. Otočil se na ně, pak zpátky a jen se doširoka usmál.
Když jsme přišli k dráze, rozdělili jsem se po dvou a nasedli, zapli pásy a čekali až se rozjede. Bylo to neuvěřitelně rychlé, točilo se to pořád dokola, nahoru, dolů, dolů hlavů jsem byla snad víckrat než normálně. Všichni jsme pištěli. Když Jsme přijeli do cíle, vymotali se z tama, sedli jsme si na lavičku. Nebylo mi teda zrovna nejlíp po tom jídle. Myslím, že se mi to v žaludku kvalitně všechno promíchalo. Když jsem se podívala na Freda, nebyl na tom o moc líp.
„ asi budu blit“ ozval se Fredo a držel si ruku před pusou, rozhlížel se všude kolem, a hledal vhodné místo. Nakonec se nahnul nad koš, kde hodil neuvěřitelnou šavli. Všichni jsme se mu smáli, ale na druhou stranu nám ho bylo hrozně líto.
„jdem na tu zelenou klec“ zvolal někdo a já se ohlídla za sebe. No točit se zavřená v kleci pořád dokonala to bych asi nedala.
„já nejdu“ ozval se Fredo a opět nastal výbuch smíchu
„to je nám jasné kámo“ řekl Justin a pobouchal ho po rameni
„počkám tu s Fredem, taky mi není nejlíp“ usmála jsem se na ostatní a sedla si vedle freda na lavku
Ostatní odešli. Přisli na řadu docela rychle a už se tlačili do klece.
„magoři, nikdy bych tam nešla“ řekla jsem
„já jo, ale ne v tomto stavu, další tyčku už hodit nechci“ smál se Fredo já jen přikývla
„takže už je Jenn oficiální přitelkyně?“ bouchla sem ho ramene
„proč si to myslíš?“ dělal blbého
„já jsem vás s Justinem viděla, jak se držíte za ruce“
„sakra“ smál se Fredo
„ok, tak teda spolu chodíme“ řekl po chvilce a zadíval se na klec, která už se pořádně točila a jenom jsme slyšeli pištění.
Potom uz jsme byli jenom na pár kolotočích a atrakcí, Bylo7 hodin a myslím, že jsem nebyla jediná kdo toho měl plné brýle.
„jsem hotová“ rezignovaně jsem si sedla na lavičku
„ale kotě, kdo byl ráno jak motorová myš a nemohl se dočkat až tu budem?“ popichoval mě Justin
„no já, ale asi jsem své síly předcenila“ usmála jsem se na něho
„taky jsem hotová“ přidala se Jenn a následně i Fredo
„tak jedem domů“ řekl Justin a my všichni souhlasili
Rozloučili jsme se se Selenou, která nás ještě stihla pozvat na nějakou párty někam do klubu, ani jsem nepostřehla kdo co slaví, nebo proč nás zvala, ale bylo mi to v tuto chvilku uplně jedno.
Nasedli jsem do auta a vyrazili domů.
„kdo si dá mekáč?“ zahlásil Fredo když po půl hodině uviděl na cestě ceduli
„a slibuješ, že nás nepobliješ?“ rýpl si do něj Justin a my se začali smát
„drž hubu bro“ odeskl Fredo, ale taky se začal smát a už stáčel auto směrem do mekáče.
Měli jsme štěstí, skoro nikdo tam nebyl. Takže jsme si vybrali a pohodlně jsem se usadili ke stolu v rohu mekáče. Vykládali jsem si zážitky a hodně jsme se nasmáli. Za justinem si přišly dvě holčičky pro podpis a fotku, ochotně se s nima vyfotil a podepsal se jim. Po hodině jsem se zvedli a vydali se znovu na cestu. Za půl hodinky by jsme měli být doma.
Ještě jsem zamávali Jenn a Fredovi a následně zavřeli dveře. Hodila jsem všechny ty věci na sedačku a kráčela směrem na zahradu.
„kam jdes?“ křičel za mnou Justin
„do bazénu“ zakřičela jsem zpátky.
Vyslékla jsem si šaty, co jsem měla na sobě a jelikož už byla celkem tma, vysleskla jsem si i podprsenku a jen v kalhotkách hupsla šipku do vody. Bylo to neuvěřitelně osvěžující. Přesně takové probuzení jsem teď potřebovala.Jen tak jsem ležela na hladině a užívala si to úžasné ticho, skvělou vodu a přemýšlela nad dnešním dnem. V tom někdo skočil do vody, lekla jsem se a stoupla si na zem. Ten někdo byl samozřejmě Justin. Plaval po vodou a těsně u mě se vynořil. Hned jsem ho chytla kolem krku a nohy si omotala kolem jeho pasu. On mě chytl pod zadkem a přimáčkl se na mě.
„ nemůžeš si tu jen tak plavat nahoře bez“
„proč bych nemohla?“ nadzvedla jsem jedno obočí
„jsi moc sexy a já mám pak nemravné myšlenky“ řekla a zkousl si spodni ret
„to je přece účel“ kousla jsem ho do krku
„ty potvoro jedna“ řekl justin
„teď tě utopím, nádech“ zakřičel Justin a já se rychle nadechla a on mě okamžitě stáhl pod vodu
chvílku mě tam držel a pak mě pustil abych mohla vyplavat
„pako“ křikla jsem po něm a vylézala z bazénu. Jen se smál a nic neříkal
šla jsem do domu a zrovna do sprchy, chtěla jsem si umyt vlasy a tělo od chloru.
Zpívala jsem si ve sprše a umývala si vlasy když v tom se otevřeli dveře od sprchového koutu.
„ty ses chtěla sprchovat beze mě?“ špitl mi justin do ucha a začal ho zasypávat jemnými polibky.