38.díl

881 39 1
                                    

Z pohledu Jess

Tak, v hlavě jsem si zkonrolovala jestli mám všechno a zavřela jsem dveře. Venku už mě čekal taxik, který mě vezl směr letiště. Je 6 hodin večer a letadlo mi letí kolem půl 8. to znamená, žebych mohla byt kolem 12 na hotelu v Canadě a konečně u Justina. Teda doufám, ani vlastně nevím jak dlouho mi to letí. Nějak jsem se nedívala. Ale co, hodina sem, hodina tam...hlavní je, že už budu konečně s Justinem. Strašně se těším až ho uvidím. Až budu moct ochutnat jeho dokonalé rty a vidět jeho krásný úsměv, který bude mě. Těším se až pujdu na jeho koncert a zažiju zase tu dokonalou atmosféru živých koncertů, tu energii která bude všude kolem. Taky se těším že si odpočinu a budu relaxovat. Přece jenom natačím v kuse už nějaký ten pátek a pokaždé to není zrovna nejlehčí. Ne aní fyzicky, ale je to náročné psychické. Prostě vypnout na nějakou dobu hlavu, kdy se nebudu muset učit texty a tak podobně. Na to se mooc těším.

Z přemýšlění mě vytrhl hlas,že už jsme na místě. Zaplatila jsem, vzala si kufr a vydala se do haly.

K mému překvapení mě poznala skupinka holek, která ke mně přiběhla. Chtěly abych se s nima vyfotila a podepsala se jim. Což jsem s radostí udělala. Potom jsem se vydala vybavit všechny ty věci okolo a zanedlouho už jsem pohodlně seděla v letadle. Dala jsem si do uší sluchátka a zapla písničky. Pomalu jsem zavírala oči a upadla jsem do říše snů.

Z pohledu Justina

„hej kámo, půjdem se dneska opít?“ zavolal na mě Twist.

„noo,možná by to šlo, zítra nemám žadný koncert a trochu se dat do nálady neuškodí, kdo všechno s nama pujde?“ zeptal jsem se ho a dál seděl u televize s nohama nahoře. Chtěl jsem hrát hry a dívat se na nějaký film, ale musím uznat, že už jsme dlouho nikde pořádně nebyli a nezablbli.

„no já, ty, fredo, selena a její tanečnice a dál nevím, beztak pujdou zase všichni“ zamrmlal twist a já jen přikývl.

Šel jsem si dat sprchu a trochu se připravit. Obekl jsem si černé gatě, červené tričko, červené supry a černou koženou bundu. Prostě jako vždy musím byt sladěný. Ještě brýle, mobil a může se jít.

V hale hotelu jsme se potkali s ostatníma a vydali se do víru velkoměsta:)

Byla to taková normální diskotéka. Měli jsem VIP místa, takže nás velice nikdo neotravoval. Twist objednával jedno kolo panáku za druhýma a ja už se dostával slušne do nálady. Ostatně jako všichni,protože jsme pili více méně stejné množstiví alkoholu. Selena s ostatníma holkama tančili, ale my jsme na to nějak neměli odvahu pořád. Spíš jsme se jen tak pohupovali do rytmu v boxu, na parket se nám nechtělo.

Po hodince,kdy byl klub uplně přeplněný a k nám do boxu začalo chodit čím dál víc cizích lidí, jsme se rozhodli, že pujdeme zpátka na hotel a budem pokračovat tam. Nikdo nechtěl riskovat, žeby se něco stalo, ať už nám,nebo někomu jinému.

Cesta na hotel byla hodně vtipná. Twist několikrát hodil tlamu a to jsme šli jen pár kroků. A jelikož jsem se tak strašně smál, že jsem přes slzy neviděl na cestu, málem jsem hodil držku i já. O bože, to zas budou zítra titulky, ale co...Nasrat na to, jsme mladi a prostě se chcem někdy taky bavit jak obyčejní lidi. Musím řict, že dneska se nám to teda daři.

Pokračovali jsme u mě na pokoji. Už jsme zůstali jenom já, fredo, twist, selena a nějaká jedna její tanečnice. Dál jsem popíjeli a bavili se. Musím říct, že jsme byli všichni totalně opití. Všechno nám připadalo směšné i ty největší kraviny na světě. Twist dělal pantomimu a my jsme hádali co předvádí. Ale jelikož se půlka lidí válela smíchy po zemi a hlavně twist, který se smál sám sobě, tak jsem dali jenom dvě hry. Víc nemělo smysl.

Bylo asi 12 hodin a všichni se rozhodli, že pujdou spát. Všichni odešli až na selenu, která už spala na gauči asi půl hodiny. První sem ji nechtěl budit, ale nakonec jsem si řekl, žeby do rána byla celá polámaná, tak jsem ji probudil. První byla zmatená, ale pak se začala hrozně smát a já s ní.

Najednou se ke mně naklonila a dala mi pusu. Začali jsem se líbat. Jedna má půlka křičela ať toho okamžitě nechám a odtáhnu se od ní, ale ta druhá chtěla pokračovat. Asi je vám jasné, která vyhrála. Nakolik jsme byli oba opilý, neuvědomovali jsme si pořádně co děláme. Teda já rozhodně ne.

Ani nevím jak, ale ocitli jsme se u mě v ložnici a zbavovali se kousku oblečení...

Sny se plníKde žijí příběhy. Začni objevovat