Z pohledu Jess
Vešla jsem do hotelu, kde byl ubytovaný Justin. Hned u recepce jsem potkala Kennyho.
„no to snad néé“ vykřikl a roztáhl své ruky abych mu hned mohla vplout do náručí
„ráda tě vidím Kenny“ usmála jsem se na něj
„já ještě radší princezno. Co tu děláš?“
„překvápko“ usmála sem se na něj a vzala do ruky kufr
„to bude mít Justin radost, myslím už spí, dneska strochu slavili totiž“
„aha, a jaký má pokoj prosimtě“
„8 patro, dveře číslo 6“
„děkuju“ znovu jsem se na něj usmála a vydala se k výtahu. Nastoupila jsem a zmáčkla 8 patro. Když výtahl přijel, vystoupila jsem a šla chodbičkou k posledním dveřím, kde by podle všeho měl být justinův pokoj. Potichu jsem otevřela dveře a vešla dovnitř. Byl tam hrozný bordel teda. Všimla jsem si, že se na zemi povaluje oblečení. Uslyšela jsem nějaké zvuky, které vycházeli z pokoje vedle. Potichu jsem přišla ke dveřím, které byli pootevřené. Když jsem v tom jsem uslyšela.
„joo Justine, přidej“ ….Totálně jsem zamrzla na místě!!Nedokázala jsem se pohnout. Srdce jsem měla až někdě v krku a do očí se mi okamžitě začaly hrnout slzy. Podlamovala se mi kolena a myslela jsem, že na místě omdlím. Když sem se po pár sekundách zpamatovala. Otevřela jsem dveře dokořán a zapla světlo. Pohled na dvě nahé těla. Z nichž jedno patřilo Justinovi a druhé Seleně, asi do smrti nezapomenu. Oba se na mě vylekaně podívali.
„ty hajzle a já ti věřila“ slzy se mi valily z oči
„nenávidím tě a už tě nechci nikdy vidět, slyšíš? Nikdy!!!“
Práskla jsem dveřma, vzala kufr a utíkala z pokoje. Rychle jsem nastoupila do výtahu, který tam naštěstí ještě byl, takže jsem nemusela čekat. Mačkala jsem tlačitko jak zběsilá, když se konečně dveře zavřeli a rozjela jsem se směrem dolů. Okamžitě jsem vyběhla ven a snažila se chytnout prvního taxika
Z pohledu Justina
„joo Justine, přidej“ řekla Selena. Byl jsem jako v tranzu než někdo blikl a v pokoji bylo rázem světlo. Hlavu jsem natočil směrem ke dveřím. Panebože to je Jess. Stuhl jsem a nebyl schopný ničeho.
„ty hajzle a já ti tak věřila“
„nenávidím tě a už tě nechci nikdy vidět, slyšíš?nikdy!!“ Ty slova byla jako tvrdá rána do srdce. Jako by mě tam někdo bodnul. Měl jsem pocit, že jsem během sekundy vystřízlivěl.
Okamžitě jsem vstal a snažil se obléct první věc co jsem po cestě našel. Vyletěl jsem na chodbu, ale výtahl už tam nebyl. Rozběhl jsem se po schodech. Bral jsem je snad po čtyřech, bylo mě to naprosto jedno jestli se rozbiju. Doběhl jsem do haly, otáčel se kolem dokola, ale nikde nebyla. Vyběhl jsem ven a uviděl taxika, který zrovna odjízděl. Určitě v něm seděla ona.
„kur*aaaaaa“ zakřičel jsem snad přes celé město, až se po mě pár lidí ohlédlo, ale mě to bylo v tu chvíli totálně jedno. Nevěděl jsem co mám dělat. Toto jsem totálně posral!!!