23. část

1K 47 1
                                    

O měsíc později.

Za ten měsíc se stalo jen pár podstatných věci. Třeba to, že uz 14 dní natáčním seriál a můžu říct, že mě to neuvěřitelně baví. Je tam skvělá parta lidí. Všichni jsme si sedli hned od začátku a zažíváme spoustu zábavy. Moje „sestra“ kterou hraje Meggi je úžasná. Myslím, že lepší to ani být nemůže.

S Justinem je to pořád stejné, tedy skvělé. Mám pocit, že zažívám nejlepší období svého života, nic mi nechybí. Akorat se teď vidíme ještě mín než předtím, ale aspoň se na sebe víc těšíme.

Zrovna je pátek odpoledne a my máme oba dva volno. A dokonce oba dva celý víkend, doufám, že si ho pořádně užijem a odpočinem si.

Sedím u bazénu a čekám až mi Justin přinese pití, pro které šel tak před 20minutama. Jelikož už mě to nebaví, vstanu a rozhodnu se dojít si pro to sama. Když jsem odsunula posouvací dveře, slyšela jsem, jak Justinm s někým mluví na chodbě.

„to si snad děláš srandu ne?“ křikl do telefonu a já jsem nastražila uši, vím, že se nemájí poslouchat cizí rozhovory, ale jsem hold moc zvědavá

„tak brzy??a co třeba se mě první zeptat jestli s tím souhlasím???“

„já to chápu panebože, ale co řeknu Jess?“

„ no super, fakt díky“

„ano, budu nachystaný,co mi zbývá“

„jo, čau“ a položil telefon, hrabl si do vlasů a zatahl flustrovaně za jejich konečky. Pořád byl otočený zády ke mně. Díval se do stropu a byl očividně dost naštvaný. Rychle jsem se otočila a šla zpátky ven. Počkám, jestli mě to řekne sám a zatím budu dělat, že jsem nic neslyšela. Lehla jsem si zpáky na lehátko k bazenu a čekala až přijde. Po chvilce se objevil a nesl mi to pití.

„konečně“ vydechla jsem a napila se džusu

„co ti to tak trvalo“ zeptala jsem se a podívala jsem na Justina, který se chystal jít do vody

„měl jsem hovor“ řekl a skočil do vody

„ s kým?“ křikla jsem až se vynořil

„se scooterem“

„co chtěl? Vypadáš naštvaně“ řekla jsem mu a pořád se na něj dívala, jsem zvědavá, jestli mi to řekne

„ale nic, vše ok“ řekl a začal plavat sem a tam

Rozhodla jsem se, že za ním vlezu a vypáčím to z něj první po dobrém a jestli to nepujde, tak po zlém. Sešla jsem po schůdkách do vody a doplavala za Justinem, který se opíral o kraj bazénu a hlavu měl natočenou ke slunci, jakože se opaluje. Připlavala jsem k němu a hned jsem ho nohama obejmula kolem pasu a ruky zkřížila za jeho hlavou. Podíval se na mě a dal mi letmou pusu. Takovou škaredou. Tsss. To teda né. Naklonila jsem se k němu a zažala ho líbat. Po chvilce začal spolupracovat a žádal si jazykem přístup, který jsem mu hned dovolila. Když nám docházel kyslík, tak jsem se od něj odtáhla a opřela se čelem o to jeho.

„Co se děje lásko?“ prolomila jsem to ticho

„mám špatné zprávy“ řekl po chvilce a vůbec se mi nechtěl podívat do očí

„tak už to vyklop, všechno zvládnem, vždyť to víš“ pohladila jsem ho po líčku

„volal mi scooter, že připravil víc koncertů,jelikož byl velký zájem o turné“ řekl

„ale vždyť to je skvělé ne?“ nechápala jsem co je na tom špatného, když o něj fanoušci stojí

„jo to je, ale bude to v Asii a odjíždíme už v ponděli“ dodal skoro neslyšně

„počky, jako myslíš toto ponděli za 2dny?“ vytřeštila jsem na něj oči a on jen přikývl

„na jak dlouho?“ zeptala jsem se po chvilce

„na měsíc a pak se hned napojují koncerty v Kanadě“ dodal

Aha, tak toto jsem nečekala. Už tam jsme spolu vůbec nebyli a on teď odjede na víc jak měsíc, líp řečeno skoro na 2 měsíce. Do oči se mi začaly hrnout slzy. Dala jsem dolů ruky a nohy položila na zem, začala jsem plavat směrem ven, ale Justin byl rychlejší. Chytl mě a přitáhl zase zpátky.

„Jess, já za to nemůžu, nebuď prosím naštvaná, nechci se hádat“ řekl zlomeným hlasem

„nejsem naštvaná, vím že za to nemůžeš..jen jsem si představila ty dva měsíce bez tebe a ..“ ani jsem to nedořekla a z očí se my hrnuly slzy. Justin mě víc obejmul a pořádně mě k sobě přitiskl, Hladil mě vlasech a já mu plakala na rameni.

„no ták, kdo říkal, že spolu všechno zvládnem“ řekl justin

„já vím, že to zvládnem, jen,.už teď mi chybíš“ zamrmlala jsem mu do ramene

„ty mě taky shawty“ povzdechl si

Chvilku jsem tam jen tak stáli ve vodě a každý měl hlavu plnou svých myšlenek. Nebylo potřeba slov. Oba jsem si to museli uspořádat v hlavě. Jsme spolu asi 3 měsíce a on mi na dva odjede. A to jsem si myslela, jak je všechno dokonalé. Stačí jeden telefonát a ve vteřině je všechno jinak.

Po chvilce jsme vylezli ven, usušili jsme se a šli zpátky do domu. Vše se odehrávalo beze slov. Já jsem šla hned do sprchy. Seděla jsem ve sprše a nechávala na sebe padat kapky vody. Nevím jak dlouho jsem tam seděla,, bylo mi tam dobře. O všem jsem přemýšlela a začala se bát. Že nám to nevydřží, že to prostě po těch dvou měsícíh vyšumí a že mě přestane milovat.

Toto bude veeelka zkouška našeho vztahu, pomyslela jsem si. Do očí se mi znovu draly slzy. Po další schvilce, když už jsem byla relativně v pohodě, jsem vylezla ven. Vyfénovala jsem si vlasy a vyšla jsem z koupelny. Justin seděl na posteli. Nohy měl svěšené dole a hlavu v dlaních. Přišla jsem k němu a stoupla si před něho. Okamžitě mě obejmul a položil si hlavu na mé břicho. Já jsem ho hladila ve vlasech a ani jeden nic neříkal.

„ slíbíš mi něco Justine?“ řekla jsem po chvilce a on ke mně zvedl oči

„cokoliv princezno“

„slibuješ, že mě nepřetaneš milovat?“ dívala jsem se mu do očí

„slibuju!! a slíbíš to ty mě?

„ slibuju!! zvládnem to“ řekla jsem a natáhla se pro polibek

Sny se plníKde žijí příběhy. Začni objevovat