29.díl

975 40 2
                                    

o 3 dny později

Wow, tolik ohlasů. Dokonce mě zastavila jedna paní na ulici a ptala se mě, jestli náhodou nejsem dívka z toho nového seriálu. To mě teda dostalo. Sledovanost byla tak velká, že to nikdo nečekal. Taky je to možná tím, že teď nejde žádný nový seriál v tv a lidi se prostě chtějí na něco dívat. Navíc, podle mě, vtipné seriály lidi potřebuji, aby na chvilku vypnuli, zapomněli na stres a relaxovali.

Třeba jako já teď. Byla jsem dneska s Jenn nakupovat. Ta holka je úžasná, pořád usměvavá. Skvěle jsem nakoupili, zašli si na kafé a nějaky dortík do cukrárny a pak na masáž. Skvělý den. Teď se Zrovna chystám udělat palačinky. Je sice asi 8 hodin večer, ale mám na něj takovou chuť, že to není ani možné. Všechno jsem si nachystala, když v tom někdo zazvonil

Panebože, kdo zas po mě co chce, to si v klidu ani neudělám večeři nebo co? Mrmlala jsem si cestou ke dveřím. Otevřela jsem je a viděla obrovského plyšáka. Zakrýval půlku těla toho, kdo ho držel,takže jsem neviděla do tváře. Můj zrak sjel na boty. Červené supry, černé gatě.

„Justine?“ řekla jsem jeho jméno a on odhodil plyšáka na zem vedle sebe, abych mu viděla do tváře

„si to ty!!“ křikla jsem a okamžitě jsem na mu skočila do náruče. Nohy jsem si obmotala kolem jeho pasu a on držel svoje ruce pod mým zadkem. Mačkala jsem ho a držela vší silou co mám.

„udusíš mě princezno“ ozval se Justin a já trochu povolila a okamžitě jsem se mu přisála na rty.

„nezdá se mi to?“ odtáhla jsem se od něj a seskočila na zem

„ nezdá, jsem živý, jediný kdo není živý je tento medvěd“ smál se a podával mi toho méďu. Já ho vzala do náruče. Justina jsem chytla za ruku a táhla ho dovnitř. Položila jsem plyšáka na sedačku a dívala se na Justina jak si sundáva bundu a boty.

Z pohledu Justina

„budeš se na mě jen dívat, nebo pujdeš i ke mně?“ řekl jsem Jess, když mě pozorovala jak si sundávam boty. Roztáhl jsem ruky a ona hned vletěla do mé náruče.

„já tomu pořád nevěřím, co tady děláš?“ podívala se na mě a usmála se

„to je to překvapení, které jsem ti nechtěl říct“

„nejlepší překvapení v mém životě“ řekla Jess a natáhla se pro pusu, kterou jsem ji samožrejmě okamžitě dal. Jak mě chyběli ty její rty!!

„panebože jak mě chyběli tvoje rty“ řekla Jess když se odtáhla

„zrovna jsem si v duchu říkal to samé“ zasmál jsem se a znovu spojil naše rty. Po chvilce se Jess odtáhla

„zrovna jsem chtěla dělat palačinky, dáš si?“ zeptala se mě a vedla mě do kuchyně

„ani nevís jaký mám hlad a palačinky od tebe nemůžu odmítnout“ pleskl jsem ji po zadku až trochu nadskočila. Otočila se a vyplázla na mě jazyk. Bože ta holka mě chyběla

Mezi tím, co Jess dělala palačinky, já jsem seděl za pultem v kuchyni a vykládali jsem si o všem možném. Vykládal jsem jí o turné a o beliebers, o zážitcích a prostě o všem, Jelikož je hrozně zvědavá pořád se na něco ptala. Ale mě to nevadilo, aspoň vím, že ji zajíma všechno co dělám.

„prosím a dobrou chuť“ řekla Jess a postavila na stůl plný talířek palačinek, potom přinesla šlehačku, nějaké ovoce a mohli jsme jíst.

„výborné“ snažil jsem se mluvit s plnou pusou, ale moc mi to nešlo a Jess se jen smála

Sny se plníKde žijí příběhy. Začni objevovat