Z pohledu Jess
„hezky se prospi zlato“ řekla jsem a zavřela jsem za sebou dveře. Šla jsem dole do kuchyně chystala jsem si udělat nějakou rychlou a dobrou večeři. Vymyslela jsem si těstovinový salát.
Když jsem ho dodělala a následně snědla asi dva talířky, protože se mi nejvíc povedl a já se ho nemohla nabažít, rozhodla jsem se , že pujdu zkontrolovat Justina. Vyšla jsem nahoru, potichu otevřela dveře a nakoukla dovnitř. Podivála jsem se na něho a on se díval na mě. Přišla jsem k němu a sundala mu sluchátka.
„proč nespíš?“ zeptala jsem se.
„jsem totálně mokrý a chce se mi na záchod“ řekl a hrabal se z postele. Pomohla jsem mu na nohy a on se přemístl do koupelny. Oblečení měl na sobě totálně přilepené a byl celý mokrý.
Mezi tím, co se Justin sprchoval, jsem musela převléct postel . Dát nové povlečení a trochu vyvětrat. Po chvilce přišel Justin a už vypadal trochu líp.
„jak se cítiš?“ zeptala jsem se ho
„je to trochu lepší“ řekl a dal mi pusu na líčko
„bež si zpátky lehnout, uvařím ti čaj a můžem se podivat na nějaký film, co?“ řekla jsem a šla jsem směrem ke dveřím.
„dobrý nápad bejb“ řekl Justin a zalehl zpátky do postele.
Já jsem šla uvařit ten čaj a vypnout dole telku. Když jsem měla čaj hotový, šla jsem zpátky za Justinem. Ležel a hrál nějakou hru na mobilu.
„jdu se ještě umyt a pak pustíme ten film? Řekla jsem, když jsem vedle něj postivila konvičku s čajem.
„ok a nespěchej mám tu rozehraté kolo“ zasmál se Justin
jen jsem protočila oči a vydala se do koupelny. Vyslekla jsem si věci a zavřela jsem se ve sprchovém kotě. Nechala jsem na sebe padat vodu a pořádně se namydlila. Pak jsem tam jen tak stála a užívala si osvěžující a uklidňující sprchy. Po 10 minutách jsem vylezla, utřela celé tělo a oblekla si můk klasický noční úbor -tričko a kalhotky.
Když jsem přišla zpet, Justin stále hrál na mobilu. Šáhla jsem na stůl po noťasu a lehla jsem si vedle Jusse. Dala jsem si noťas na kolena a vybírala jsem nějaký film. Nejlépe nějakou komedii,nebo slaďák to mám rada.
„zlato co si pustíme?“ zeptala jsem se Justina, když jsem nemohla nic vybrat
„nevím, podíval bych se na pár dílů How i met your mother, co říkáš?“ řekl Justin a vypnul mobil, který následně položil vedle sebe na stolik
„ok, jsem pro“ otevřela jsem složku s himym a vybrala jsem poslední serii, uvelebila jsem se justinovi na hrudi a spokojeně zapla play.
Probudil mě divný zvuk. Ruku jsem položila na druhou stranu postele v domněni že nahmatám Justina, ale prázdno. Lekla jsem se vstala jsem z postele. Šla jsem do koupelny, kde jsem viděla svítít světlo. Otevřela jsem dveře a uviděla Justina jak se nakádní nad záchod a zvrací.
„nepotřebuješ něco lásko?“zeptala jsem se a pohladilo ho po zádech
„nee, bež pryč, nechci aby ses na mě divala“ řekl a znovu zabořil hlavu do záchodu.
Respektovala jsem to a odešla zase do ložnice. Rožla jsem lampičku a podivala se na hodiny. Budík ukazoval 3 hodiny ráno. Šla jsem udělat další čas, tentokrát černý, na žaludek. Když jsem vracela, Justin akorát vycházel z koupelny.
„už je líp?“ zeptala jsem se a bylo mi ho hrozně líto, vypadal strasně. Celý bledý, sotva stál,bylo vydět že je uplně vysílený.
„možná malinko“ řekl tiše
Sedla jsem si na postel a opřela se o zeď. Dala jsem si do klína polštářek a pobouchala jsem po něm na znak že si má lehnou za mnou. Položil si hlavu na mého klína a zakryl se peřinou.
Hladila jsem ho vlasech a po tváři a druhou ruku jsem s ním měla propletenou a hladila ho palcem na hřbetu ruky. Justin se ani nehnul. Měl zavřené oči, ale nespal.
„ řekni mi pohádku prosííím“ řekl z ničeho nic
„ já žádnou ale neumím lásko“
„tak si nějakou vymysli prosíím, chci slyšet tvůj krásný a uklidňující hlas“ prosil mě znovu
„ tak dobře teda, něco vymyslím“ řekla jsem a v tom jsem si vzpomněla, jak mi vždycky vykládal dědeček pohádku o stříbrném koťátku.Milovala jsem tu pohádku. Dědeček si ji sám vymyslela a říkal mi ji před spaním. Tak jsem začala klasicky Bylo nebylo.
Pořád jsem Justina hladila a při tom vykládala tu pohádku. Po zhruba 15minutách jsem si všimla jak konečně usnul. Přestala jsem mluvit a ještě ho chvilku hladila. Když jsem se ujistila, že spí tvrdě, opatrně jsem ho odsunula z mého kliná a lehla jsem si vedle něj a po chvilce taky usla.
O 3 dny později
Celé tři dny to bylo stejné. Justin ještě druhý den zvracel, ale pak už to bylo lepší. Měl jenom horečku. Tak jsem mu pořád vařila čaje, dívali jsem se na filmy a na seriály a váleli se v posteli. Nikam mě nechtěl pouštět a mě to nevadilo. Aspoň jsme spolu.
Byl čtvrtek a Justin už se cítíl o moc líp. Zrovna ležíme v posteli, je večer a on po mě chce zase pohádku. Od té doby už mu říkam asi patou, fakt jak malé ditě.
„Jess, zapomněl jsem ti říct, že bude v sobotu teen choice awards a jdeš tam se mnou“ řekl mě z ničeho nic justin
„cože?? ja nechci“ řekla jsem a zahrabala se pod peřinu
Z pohledu Justina
„cože? Ja nechci“ řekla Jess a zahrabala se pod peřinu
„proč nechceš? Bude to naše první společná velká akce, oficiálně jako pár“ řekl jsem a snažil jsem se s níi sundat peřinu, což se mi podařilo. Chvilku se na mě dívala a par se nadechovala že něco řekne
„když já se bojím Justine“ vylezlo z ní
„čeho prosimtě?“ nechápal jsem.
„víš kolik tam bude znamých lidi? Fotografů? Kamer? Všichni jsou beztak zvědaví na to, jestli už to oznámiš oficiálně že spolu chodime a bude na nás ještě větši pozornost...“
nějak jsem pořád nechapal co tím mysli
„já se prostě bojím že něco pokazím..nebo že nebudu dost dobrá pro veřejnost, že si budou říkat proč jsi zrovna se mnou atd atd“ jen co to dořekla znovu se zahrabala pod peřinu
„ ty si fakt blázen!! může být jedno co si kdo mysli, pro mě si ta nejlepší“ řekla jsem a jess vystrčila hlavu
„vážně?“ řekla tiše
„vážně! Jsi to nejlepší co mě kdy potkalo, máš na mě dobrý vliv a víš to i ty i veřejnost. Jsi ta nejhodnějši osoba na světě, tebe nejde nemilovat Jess! Tak se neboj, všechno zvládnem, já budu poříd u tebe“ pohladil jsem ji po líčku a dal ji pusu
Bylo vidět jak se trochu uklidnila. Přitáhla si mě k sobě a polibek prodloužila.
„nemám žádně šaty ani nic pěkného“ řekla po chvilce a já se musel začít smát
„ proč se směješ jako??“ svraštila čelo a dělala uraženou
„ zítra pojedem nějake koupit bejb,neměj strach“ řekla jsem
„ a co vlasy a obličej? Vždyt tam budou všichni naparáděni Justine“ zase upadla do deprese a já se jí jen smál
„objednám ti lidi co tě namalují a učešou,neboj se už, budeš nejkrásnější“ dal jsem ji znovu polibek na rty.
„zblázním se“ řekla po chvilce a začala se smát
„já z tebe“ polechtal jsem ji a ona vystřelila z postele
„jdu se vysprchovat ještě, jdeš se mnou“ mrkla na mě a odcházela do koupelny
„tssss, že váháš“ rychle jsem vstal a šel za ní.