47.díl

904 42 3
                                    

ale já jsem uhla a jeho rty se přilepily na moje líčko, kde zanechaly otisky jeho rtů.

Odtáhl se ode mě a zmateně se na mě podíval.

„víš, já na to chci jít pomalu Justine. Nechci do toho vlítnout a zase se spálit. Byl to úžasný večer, ale moji důveru si zas tak rychle nezískáš, to snad chápeš. Promin“ omluvně jsem se na něj podívala

„och, jasně. Jak si přeješ, pujdem na to teda pomalu. A chápu to, já jsem rád, že jsi mi tu šanci vůbec dala, takže se nemusíš omlouvat ani nic vysvětlovat“ řekl a mě se ulevilo, že to pochopil a není třeba naštvaný nebo tak.

„tak děkuji za pěkný večer a já už si půjdu lehnout“ řekla jsem a ustoupila krok od něj

„ok, tak se hezky vyspi Jess a děkuji za dnešní večer, skvěle jsem se bavil, dobrou noc Jess“ řekl a dal se na odchod

„dobrou Justine“ řekla jsem a začala jsem odemykat byt. Vešla jsem a zamkla za sebou. Vyzula jsem si boty a všechno ze sebe hodila na zem. Šla jsem se napít, na zachod, vyčistit zuby a hned sem zalehla do postele.

Moje myšlenky pořád bloudily kolem Justina. TO co dneska udělal, jak to všechno naplánoval a přichystla bylo kouzelné. Asi mu na mě vážně ještě hodně záleží a opravdu mě má rád. Jinak by přece toto nedělal. Ale zas do to nechci jít hned po hlavě. Ikdyž bych možná i chtěla. Kdo ví. Jemu prostě nejde odolat. Na druhou stranu, za všechnu tu bolest co mi způsobil, mu nechcu hned vletět do náruče. Jen ať se pěkně snaží a má to trochu těžké. To mu vůbec neškodi:)

Po chvilce mě přemohla ůnava a já jsem zaspala bezstarosným spánkem.

O týden později

Zrovna je sobota, 2 hodiny odpoledne a já se vracím z natáčení. Tento týden byl extrémně náročný.Ani nevím kolik jsem toho vlastně naspala, ale radší to ani počítat nechci. Dlouho do noci jsem se učila texty, protože jsme museli pohnout s natáčením a jelo se od rána do večera. Do toho ještě nejaké povinnosti, pokazilo se mi ke všemu auto a rozbila jsem si mobil, takže opravdu skvělý týden Jsem vyřizená, ale bohužel ještě není konec týdne. Zrovna pospíchám na nějakou akci a večer jsem bozvaná ještě na benefici. Bude tam zase kopa slavných lidí. Někdy přemýšlím, jak jsem se vůbec dostala tam, kde teď jsem. Ten nahoře mě musí mít asi hodně rád.

S Justinem jsem se od naší první schůzky viděla asi 3x. Vždycky mě vzal na jídlo a pak jsem si buď povídali v nějaké kavárně, nebo jsme šli do kina,nebo se jen tak procházek po parku. Vlastně jsem teď vyjmenovala přesně jak to bylo.

Opravdu se snaží a dokazuje mi čím dál víc, že to se mnou myslí vážně, že chce opravdu o mě bojovat. Chová se ke mně jak princezně, což se choval sice i předtím, ale teď je to ještě intenzivnější. Zatím mezi námi velice nic nebylo, kromě pár menších polibků.

Dneska má být na té befici taky, takže už se těším až ho zase uvidím.

Na benefici

přiřítila jsem se klasicky se spožděním. Vklouzla jsem do sálu potichu, jak nejvíc to šlo a sedla si do poslední řady, ikdyž mám cedulku se jménem někdy ve předu, nepolezu tam jak trotl, aby každý viděl, že jsem přišla pozdě, o to fakt nestojím.

Zrovna vystupuje Alicia Keys, zpívá nějakou pomalou písníčku, kterou bohužel neznám a hraje při tom na klavír. Rozhlížím se kolem sebe, jestli uvidím někoho mne blízkého, ale zatím nic.

Když dozpívá Alicia, moderátor oznámí, že se máme přesunout do vedlejšího sálu, kde bude probíhat aukce věcí a vydražené peníze půjdu na pomoc dětem do Afriky. Přesné místo nevím, nějak jsem mu nerozumněla přes ten šum, co říká. Všichni se začali zvedat a přecházeli k vedlejšímu sálu, já samožrejmě taky.

„Ahoj Jess“ pozdravil mě někdo vedle mě a když jsem se podívala na stranu, uviděla jsem svého hereckého kolegu z filmu „v pasti“, Dave.

„Ahoj Dave, nevěděla jsem že tu budeš taky“ usmála jsem se a objala ho

„A já jsem zase nevěděl, že tu budeš ty. Mohli jsme se domluvit a jít spolu, s kým tu vůbec jsi, nikoho vedle tebe nevidím“ řekl a rozhlížel se dokola

„Jsem tu zatím sama, měla jsem jít s Maggie, ale jelikož jsem klasicky nestíhala, tak šla beze mě a ještě jsem ji tady neviděla“ obeznámila jsem ho s mnou situací

„tak ted ti teda budu dělat společnost já, pokud ti to nevadí“

„vůbec ne, takže jdem?“ usmála jsem se na něj a vešli jsme spolu do sálu. Opět tady bylo několik židel v prostředu, vepředu bylo takové menší podium, kde byl stůl, mikrofon a vystavené všechny věci které se budou dražit. Posadili jsem se s Davem asi do 5 řady a bavili se o tom jak se máme a klasické blbosti.

Když jsem se nenápadně rozhlížela, jestli neuvidím Maggie, oči se mi zastavili na Justinovi. Seděl asi o řadu vepředu, uplně v rožku a díval se na mě. Usmála jsem se na něj a on mi úsměv opětoval. Ještě kývl hlavou na stranu a zamračil se, jakože co to má znamenat že sedím s Davem. Já jen pokrčila ramenama a vyplázla na něj jazyk, Justin se začal smát a potom odvrátil pohled směrem dopředu. UF, už jsem myslela že bude žárlit. Ale vlastně na co, ještě spolu nechodíme, takže nemá ani důvod.

Zrovna se dražil nějaký prsten. Byl naprosto nádherný. Uprostřed bylo pár modrých kamínků a kolem byly diamanty. No uplně jsem na něj čuměla a myslím mě i ukápla slina. Jelikož jeho vyvolávací cena byla 50 000 dolarů, tak jsem se ani nezapojovala, na to nemám ani náhodou.

Nakonec o něj byla ale velká bitva. Pořád se přihazovalo, dokonce i Justin sázel dobré pálky, ale nakonec všechny převálcoval nějaký anonym, který volal přes telefon. Konečná částka byla asi půl milionu dolarů, nebo kolik. Radši to ani vedět nechci.

Po dvou hodinách aukce, jsem se modlila, aby už byl konec. V břiše mi neuvěřitelně kručelo a měla jsem žizeň. Náštěstí mě volání bylo vyslyšeno asi o 10minut později vydražili poslední věc a šlo se na raut.

Okamžitě jsem si vzala sklenici vody a celou ji na ex vypila.

„ty si včera chlastala nebo co?“ ozvalo se za mnou a já se otočila za hlasem

„ne Maggie, nechlastala, ale jsem vyřizená, hladná a žíznivá“ vydechla jsem

„je to na tobě vidět, že nejsi uplně ve své kůži“

„no jo, co se dá dělat, myslím pomalu pujdu, vážně mi není moc dobře“

„půjdu s tebou, co bych tady dělala, ale ještě se trochu najíme ok?“zasmála se Maggie a já jen přikývla na souhlas. Vydaly jsem se k vedlejšímu stolu a vzaly jsem si trochu jídla na talířek a sedli si ke stolu. Seděli jsme, povídaly si a jedly. Sice jsem do sebe skoro nic nedostala, jak jsem měla stáhnutý žaludek, ale dobré něco.

Potom jsme se zvedly a šly k odchodu. Když jsme si braly u šatny kabáty, udělalo se mi nějak zle. Ještě jsem viděla jak ke mně někdo jde a pak jen tma.

Sny se plníKde žijí příběhy. Začni objevovat