24.část

1K 36 2
                                    

Sobota večer

Celý den jsme byli spolu. Dívali se na filmy, byly jsme na procházce, koupali se v bázeně,říkali si krásné slova a prostě si užívali jeden druhého, protože víme, že zítra už je neděle a Justin v ponděli brzo ráno odjíždí.

Je asi 8 hodin večer a někdo zvoní.

„jdu tam“ křikne Justin

„ jéé čaute, co vy tu?“ slyším Jak říká Justin a pomalu vycházím z kuchyně. Vidím Jenn a Freda

„přišli jsme pro vás, jdem do klubu, kalit!“ zakřičel Fredo

„nám se ale nechce“ řekl Justin a pustil je dál do domu.

„cože se ti?? nechce? Takové slovo neznám!“ řekl Fredo

„no vážně, pojdmě si zatancovat a pořádně se pobavít než nám ti kluci odjedou“ řekla mi Jenn. Uplně jsem zapomněla, že Fredo jede vlastně taky. Chvilku jsem se na sebe s Justinem dívali až pak teda souhlasil.

„sláva, už jsem myslela že tu zapustím kořeny“ smál se Fredo

„tak šup, bežte se nachystat“ řekla Jenn

My jsme ji poslechli a vydali se nahoru. Vůbec jsem nevěděla co si mám obléct. Ale pak mi padl zrak na černé uplé šaty,někam nad kolena a na zadu měli docela velký výstřích přes půlku zad. Oblékla jsem si je a rychle jsem se šla namalovat. Udělala jsem si kouřové stíny, dala trochu červené rtěnky. Vlasy jsem měla umyté,takže to bylo v pořádku a byla jsem hotová.

„mmm si sexy“ řekl Justin když mě uviděl

„taky nevypadáš špatně“ mrkla jsem na něj a sjela ho pohledem, Měl na sobě černé gatě, červené véčkové tričko, červené supry a samozřejmě brýle. Byl neuvěřitelně sexy

Sešli jsem dolů a rozhodli jsem se, že si dáme ještě pár drinků, ať už tam jdem trochu v náladě a nemusíme tam nic kupovat. Zas by bylo plno článků o tom, jak Justin pije.

„je 11 panstvo,vyrážíme“ zavelel Fredo a všichni jsme se zvedli

Nastoupili jsem do auta a vydali se směr noční život v LA

Když jsem přijeli před klub, bylo tam několik papparazzi.

„na, vem si brýle“ řekl justin a v ruce držel další černé brýle

„nechci“ odmítla jsem je, nebudu mít v noci brýle jak pakoš

„jak myslíš, budeš litovat“ uchechtl se a vystoupil ven. Podal mi ruku abych taky mohla pohodlně vystoupit. Do vteřiny si nás všimli a začali blikat foťákama. Chytla jsem Justina za ruku a druhou si zakrývala oči. Nic jsem neviděla a jen se nechala vést Justinem. Hned jsme byli v klubu a tam už to žilo.

„příště si ty brýle vezmu, nic nevidím“ špitla jsem justinovi do ucha a on ze začal smát tím způsobem, no já jsem ti to říkal.

Šli jsme dál do klubu a bylo tam neuvěřitelně narvané.

Po chvilce jsem se rozhodli že pujdem tancovat. Náladička už byla, tak to šlo samo. Jsou to uplně jiné diskotéky než u nás v česku, ale i tak je to parádní. Dj hrál skvěle a my se vlnily do rytmu hudby. S Justinem nám to šlo skvěle, poprvné jsem spolu takto tancovali na diskotéce a připadalo mi to, že jsem snad sehrani už od narození. Každý náš pohyb do sebe zapadl, jako jedno tělo. Po asi hodině nepřetržitého tance, se Justin s Fredem rozhodli jít pro nějaké pití. Tak jsem zůstala sama s Jenn. Myslím ale, že nám to ani jedné nevadilo. Tancovali jsme spolu a pekelně si to užívali. Když už dlouho nešli, rozhodli jsme se že pujdem za nima.

„už je vidím“ křikla Jenn, drapla mě za ruku a táhl k baru. Samozřejmě tam pili vodku a nás očividně zapomněli.

„a třeba že tvá přítelkyně umírá žízní tě nezajímá?“ zařvala jsem na Justina aby mě přes tu hlasitou hudbu vůbec slyšel. Nic neříkal, jen mě přitáhl k sobě a dlouze mě polibil. Sakra, moc dobře ví jak na mě.

„pokáždě si to tak ale nevyžehlíš“ řekla jsem mu a mrkla na něj

„dáme si panáka?“ křikl Fredo a všichni přikývli. Dali jsme si vodku, pak druhou, pak třetí a pak jsem to nepočítala.

„jééé to je Luke!!“ (justinův tanečník) křikla jsem a vrhla jsem se na něj. Od té doby, jak jsem se potkali na té seznamovací párty u Justina, si občas píšem a pákrat jsme byli venku. Je to skvělý kluk a je hrozně vtipný. Potom se pozdravil s ostatníma a Fredo ho pozval na další rundu vodky.

„zlatoo, ja chci jít tančit“ zafňukala jsem Justinovi do ucha..

„ještě se mi nechce“ odfrkl a dál se bavil s nějakým týpkem co jsem neznala. Na nic jsem nečekala a drapla Luka

„jdem tančit?“ zeptala jsem se ho

„jasný, pojďme“ řekl a už jsme se prodírali do prostředka parketu

Začali jsme tančit. První jen tak od sebe, ale potom se to zvrtlo a tančili jsme docela nalepení na sebe. Ale mě to v tu chvíli bylo uplně jedno.Luke tančil skvěle a dělali jsem u toho hrozné blbosti. Chvilkama jsem tam jen stála a popadala dech od toho smíchu. Po asi půl hodince jsem se podívala k baru a očima hledala Justina. Nenašla jsem ho. Nevadí, tančila jsem dál a když jsem se po chvilce otočila a podívala se kousek za sebe, viděla jsem ho, jak tanči s nějakou holkou. Víc sem zaměřila zrak. On ji držel pevně za boky a ona měla ruce ve vzduchu a pořádně se před ním vlnila, jelikož byla otočená zády, neviděla jsem kdo to je. Drcla jsem do Luka ať se podívá taky. V tu chvíli se ona otočila. V tu ránu jsem měla 300tlaku!! Ta děvka!! Byla to Selena, jak jinak. Hned jsem si vzpomněla na její plán. Chtěla jsem se tam rozběhnout a jednu jí vrazit ale Luke mě zastavil. On a Jenn byli jedini komu jsem to o ní řekla, takže moc dobře věděl jak se teď cítím.

„Pojď si dát něco k baru, budeme ji z tama sledovat a jakmile něco zkusí, půjdem tam,ok?“ řekl mi a já přikývla. Momentálně bych ji byla schopná vytrhat všechny ty její vlasy, tak bylo dobře, že mě Luke odtáhl. Dali jsem si panáka a pozorovali jsem je z baru. Když v tom....

Sny se plníKde žijí příběhy. Začni objevovat