6.část

1.5K 64 0
                                    

On: „ No víš, já ti to vážně nemůžu ještě říct, ale časem určitě ano, zatím mi říkej jak chceš“

Ja: „aha ok, tak teda dobrou noc hvězdo“

On: „ hvězdo? Proc zrovna hvězdo?“ řekl

Ja: „ znaš gilmorova děvčata?“ kývl, že ano. „no a jak vždycky Logan říkal Rory hvězdo?“ zase kývl „ no tak mě se to prostě hrozně líbí, ja tak říkam doma v česku skoro všem kamarádům“

On se zasmál a řekl „aháá, tak to v tom případě beru, tak dobrou Jess“ .

A šla jsem domů. Moc hezký večer, myslela jsem si v duchu a trochu se usmívala po cestě zpátky.

Usínala jsem s pocitem, že se fakt těším, až ho zítra uvidím.

Ráno jako každé jiné, opět se mi nechce vstávat. Zahrabu se do postele, otočím se na druhou stranu a spím dál. Po nějaké době procitám a dívám se na hodiny.

„hmmm, tak to jsem trochu přehnala“ zhodnotím situaci, když vidím že je půl jedné odpoledne. Vyskočím, jdu se dát něco k jídlu a začnu uklízet barák. Dlouho už jsem nic nedělala totiž, kdyby někdo přišel, tak ať to tu nevypada jak u prasat. Po 3 hodinách jsem hotová. Nikam jsem nespěchala, měla jsem svoje pomalé tempo, u toho puštěné písničky přes celý barák, občas jsem si zatančila se smetákem v ruce a jela jsem dál:D. Sednu si k telce a zvonek. Bože, pomyslela jsem si a šla jsem otevřit.

„nazdárek“ zdraví mě Elis a hrne se dál.

„mám novinky“ řekne a jde si sednou do obyváku.

„ dáš si se mnou kafe?“ zeptám se, Elis řekne že ano. Po chvilce nesu kafé do obyváku a sedám si k ní.

„tak co je nového“ ptám se a usrkávám kávy, mmm je dobrá, pochválím sama sebe v duchu

„ víš, kdo se včera líbal na párty u Patrika“ ptá se mě. Kývu hlavou že netuším.

„ Kristen a Nick“ řekne a dívá se co na to řeknu.

„ Kristene a Nick??“ zopakuji po ní nevěřícně.

„ Yep“ řekne Elis. „ taky jsem nechápala,myslela jsem, že Nick jede po tobě, ale asi teda omyl no“.

„ no to teda asi velký omyl“ řeknu a moc to teda nechápu.

Ještě chvilku se bavíme, popíjíme kafčo a lenošíme. Kolem 8 se se mnou loučí a já se jdu pomalu chystat opět na večer s panem neznámým. V koupelně při malování přemyšlím nad tím Nickem. Nějak to pořád nechápu, né žebych o něj stála nebo tak, ale myslela jsem si, že mezi náma nějaká chemie je, no tak asi omyl. Ale to nevadí, pokud spolu budou šťastní, tak ať.

Jdu po pláži a vidím, že na našem místě sedí on.

„ Ahoj, máš se hvězdo“ zdravím ho

„ Ahoj krásko“ usmíva se na mě. Všimal jsem si, že přinesl deku,sednu si vedle něho a začnem se o něčem bavit. Opět nic nevidím, je stejně oblečený jak vždycky. Po chvilce si lehnu na deku a dívám se na hvězdy. On se ke mně přídá, lehne se těsně vedle mě a ukazuje mi velký vůz a další souhvězdi, které ja teda neznám.

Ja: „ mám nápad, zahrajem si hru. Otazka, odpoved! Aspoň se o sobě něco dozvíme“ řeknu.

On: „ ok, to z ní dobře, tak zační“

Ja: „ oblíbená barva“....“černá, bílá, fialová“ řekne....jsem na řadě „ černá, modrá, červená“ řeknu

On: „oblíbené jídlo“....“špagety, pizza,“ řekne.....ja: „to stejné, ještě bych přidala čokoladky“ směju se.

Takto se vydržíme bavit asi hodinu. Pořád sazíme nějaké otazky, hrozně se u toho smějem, rozebíráme je do detailu, občas se hádame co je lepší a kdo má pravdu. Je to fakt sranda.

On: přes smích „dost, mě už bolí pusa od smíchu, dobře vyhrála si! Madagascar je lepší než Hledá se nemo“

Ja : „no konečne si to přiznal“ smějem se oba.

On: „bezva večer Jess, ale už musím jít, uvidíme se zitra?“ zeptá se mě

Ja: „ jasne! Stejný čas, stejné místo“ usměju se.

On: „ super, tak dobrou noc krásko“ řekne a odchazí

Ja: „ dobrou hvězdo“ volám za ním a taky se vydávam na cestu..

Sny se plníKde žijí příběhy. Začni objevovat