~14~

4.5K 276 2
                                    

Merve'nin hışımla barı terk etmesi, Mert'in de onun peşinden gitmesinin üzerinden yarım saat kadar sonra, Kenan ve Yağmur mekan değiştirdiler.

Alsancak'ta Gazi Kadınlar Sokağı'na arabayı park ettiler. Yağmur, siyah elbisesini havalandırarak arabadan indi. Kenan arabayı park edince yanına geldi ve onu elinden yakalayıp, hızla ilk mekana girdiler.

Genç kız, Kenan'ın ona aldığı içkiden pipetiyle bir yudum aldıktan sonra, dönüp sevdiği adama baktı.

Kenan'ın yüzü ona dönüktü; fakat yüzündeki sıkıntı okunuyordu.

"Merve'ye yaptığın şey için mi üzülüyorsun?"

Genç adam siyah gözleriyle onun yüzünü inceledi ve başını salladı. Elini yüzüne götürüp sevdi. "O bunu sonuna kadar hak etti."

Yağmur maşalanmış saçlarını geriye attı ve ona sokuldu. Yüzünde masumiyet kadar, onun için endişelendiğini gösteren bir duruş vardı.

"O zaman söyle ne oldu?"

"Mert canımı sıktı biraz."

"Evet, sabah erkenden geldi. Bir tuhaflık olduğunu anlamıştım zaten." deyip pipeti ağzına götürdü.

"Merve'yi seviyormuş."

Yağmur, içkisini yutamadan öksürmeye başladı.

"Nasıl yani? Bildiğimiz seviyormuş yani. Hani sevmek, aşk gibi.."

"Evet, seviyormuş işte."

"Her zaman ona karşı kabaydı ama.. Yani ben öyle gördüm."

"Düşününce bu hırçınlığın bir sebebi olmalıydı zaten. Anlamadığım şey neden bugüne kadar söylemedi?"

"Sence neden söylemedi Kenan? Merve'nin sana karşı takıntısı vardı. Üstelik buna rağmen gidip ona itiraf etse nasıl bir tepkiyle karşılaşacağını tahmin edemezdi."

Kenan durup ona baktı ve başını sallayarak gülmeye başladı. "Mert'in endişe duyacağı türden şeyler değil bunlar."

Yağmur, sağ elini kaldırıp Kenan'ın kalbine dayadı ve gözlerinin içine baktı.

"Bence hayattaki bazı ilkel duygular herkesi aynı şekle sokuyor hayatım. Nasıl bir kişiliğe sahip olursan ol.. Üzülme hem boşver. Mert seni anlayacaktır."

Genç adamın hınzır bakışları, Yağmur'un eline kaydı. İndirdiği başını aynı yerde sabit tutarak, gözlerini kıza kaldırdı.

"Sen bana ne dedin?"

Yağmur şaşkınlık ve utançla elini çekmeye yeltendi, ama Kenan yakaladı.

"Ne demişim?"

"İlk kez ismimden başka bir şeyle bana hitap ettin."

Yağmur gözlerini ondan kaçırdı ve gaddar olmaya çalıştı.

"Bir kız kadar duygusal davranmamalısın bence."

Kenan'dan ses gelmediğini fak ettiğinde göz ucuyla ona baktı. Adamın yüzündeki keyif, barın içinde çalan müzikten daha coşkulu ve canlı görünüyordu.

"O zaman sana bir erkek gibi dans edildiğini göstereyim." deyip elini sıkı sıkıya tutup onu çevrelerindeki boşluğa çekti ve kendine yapıştırdı.

Yağmur, başının dönmeye başladığını hissetti. Daha az önce arkadaşına yaptığı şey için üzülen erkek, şimdi onu kollarına almış dans ediyordu.

Kenan, onun elini yakaladı kendi çevresinde döndürdü ve uçuşan eteğinden görünen bacaklarına bakıp tekrar kendine çekti. Genç kızın kollarını boynuna doladı ve ellerini arsızca beline dayadı.

AŞKIN KOKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin