~17~

3.9K 254 1
                                    

Yağmur dalgalı saçlarını önüne almış, sağ eli merdivenin korkuluğuna dayanmış sessizce aşağıya Kenan'ın yanına iniyordu. Çiçekli, kolsuz, keten elbisesinin eteğindeki kırmızılıklar, yüzünden daha koyu değildi. Merdivenin son basamağınıda inerek, ellerini önünde kavuşturdu.

Kenan'ın sırtı ona dönükt ve genç adam televizyon seyrediyordu. Derin birkaç nefes aldıktan sonra adamın yanına doğru yürüdü.

Bundan öncekiler sanki daha kolaydı. Birçok kez yalnız kalmışlar, yakınlaşmışlardı. Peki şimdi zor olan neydi? Sarhoş olduğu gece aralarında bulunan duvar artık zedelenmişti. Kenan, ona arzulu baktığı her anda bunun devamının henüz gelmeyeceğine inanmıştı ya da  bekleyeceklerini..

Bilmiyordu. Çoğunlukla yaşadığı o ikilimlerden birini hissediyordu içinde. Şöyle demek daha güvenilir olacaktı belki de, iş ciddiye binmeden her şey daha toz pembe.

"Ne izliyorsun?"

Kenan, daldığı televizyon ekranından başını çecirip ona baktı. Yüzü ilgi ve samimi bir neşeyle genişledi.

"Gel tatlım. Türk filmi izliyorum. Sever misin?"

Kenan'ın ekranı işaret etmesiyle genç kız o tarafa baktı. Sevgilisine o kadar yoğunlaşmıştı ki ne izlediğini fark etmemişti. Bal rengi gözlerinin içi parıldadı ve gülümsedi.

"Aaa tatlı dillim! Çok severim!"

Kenan, onun tepkisine gülmeden edemedi. Sağ kolunu ona doğru kaldırdı. Yağmur aklındaki tüm düşüncelerden uzaklaşarak adamın kolunun altına yerleşti ve başını göğsüne yasladı. Kenan önündeki sehpadan daha öne tabağa koyduğu cipsi alıp ona uzattı. Bundan sonraki iki saat onlar için daha keyifliydi.

"Ben kocamı havuzda bir kadınla göreceğim, sonra arkamı dönüp gideceğim öyle mi?"

Kenan kıkırdadı. "Sen olsan ne yapardın?"

"Karşısına çıkıp, yüzüne tükürebilirdim."

"Ama orada bir sürü arkadaşı var şimdi. Rezil mi edecektin? Hem senin de rezil olma ihtimalin var şimdi."

"Senin o an düşündüğün tek şey bu mu olurdu yani?" derken doğrulmuş bakıyordu.

"Yani şimdi ben karımdan başkasını sırtıma alıyorsam, karım benim suratıma tükürürse herkesin içinde.." Suratını sağa sola kaydırdı. Yağmur, bu halde bile çok yakışıklı göründüğünü düşünürken gülümsüyordu. "Hayır. Çünkü ben karımdan başkasını sırtıma almam. Ama alsam bile, dediğim gibi gelip bana tüküremez."

Yağmur başını aşağıya yukarıya salladı ve "O zaman, karın başka adamın sırtında olsaydı?"

"Hoop!" Kenan'dan yükselen sesiyle genç kız bir anlık şokla ona bakakaldı. "Bir kere kimse benim karımı sırtına mırtına alamaz."

"Sen suratına tükürmezdin yani.."

"Tatlım, bence suratına tükürmek ona bir lütuf olurdu."

Yağmur kollarını göğsünün altında birleştirip ona baktı. Başını kızgınlıkla aşağıya sallarken, kaşları da umarsızca havalanmıştı.

"Ne yapardınız peki Kenan Bey?"

Genç adam ona bakarken içindeki gülme isteğine engel oldu.

"Galiba ikisini de bir güzel döverdim."

"Erkek yapınca yüzüne tükürülmesi gururunu incitir, kadın içinse farklı öyle mi?"

"Türkiye şartları." dedikten sonra Yağmur'un kızgın suratının keyifini çıkardı.

AŞKIN KOKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin