Hej! Hoppas ni alla har ett jättebra lov!
Förlåt för att jag vart så himla dålig på att uppdatera det senaste men det har varit väldigt mycket i skolan och hemma det senaste så jag har varken haft tid eller lust att skriva. Men trots att jag inte uppdaterat bra så har ni inte slutat visa ert intresse för boken och DET ger mig mer lust att fortsätta göra det jag gör.
Jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera för jag vill verkligen att ni ska få läsa och få reda på hur det går för Alice och Ashton! Mitt nya mål (jag har väldigt svårt för att uppfylla mål) är att uppdatera en gång i veckan men vi får se hur det går...
Jag vet att några har frågat om kapitel ur Ashtons POV men det är såhär. Hela den här boken kommer vara ur Alices POV, det är ett löfte jag kommer hålla mig fast vid.
MEN. När boken är färdig och under tiden jag jobbar med andra berättelser skriver jag mer än gärna om några kapitel fast då ur Ashtons POV. Jag har tänkt att ni ska få berätta vilka kapitel ni vill ha ur hans POV och de tio eller något som är mest efterfrågade gör jag. Så ni som verkligen vill ha historien ur vår älskade Ashs POV, håll ut, det kommer någon dag!
Det är också fortfarande folk som undrar över Mesami del två! Detta gör mig sjukt glad men lite lätt stressad också. Jag har faktiskt tänkt på lite olika ideér till en del två men det är så att jag har rätt mycket idéer. Ungefär en gång per vecka om inte mer kokar min hjärna ihop något den vill skriva och dela med andra. Så på den fronten: vi får se om/när det kommer en del två på Milo och Steffs historia!
Detta var nog allt jag ville säga för den här gången, syns förhoppningsvis nästa vecka.
ÄLSKAR ER ALLA TACK FÖR ATT NI LÄSER MINA BÖCKER ❤️
Fråga inte varför jag tog med den bilden jag kan bara inte sluta skratta 😂
DU LIEST GERADE
Glowing eyes
Werwolf"Detta är Alice Jevik, hon är nyinflyttad till Lupindala. Ta väl hand om henne." sa läraren. Jag kollade ut över klassen och mötte blandade känslor i mina nya klasskompisars blickar. Nyfikenhet, tristess, intresse. Men ett par blå, genomträngande ög...