Hoofdstuk 1

2.6K 129 25
                                    

Ik stap uit de douche en kleed me aan. Ik neem de bebloede kleren en  vouw ze op zodat je het bloed niet kan zien. Als ik de deur van de badkamer open doe, kijk ik recht in het gezicht van mijn moeder.

Geschokt hapt ze naar adem. 'Wat is er gebeurd?' Vraagt ze met bezorgde stem. Ik probeer een leugen te verzinnen, maar ik vind er geen goede dus zeg ik: 'Oh niks gewoon een ongelukje' ze kijkt me bezorgd aan. 'Wat voor een ongelukje?' Vraagt ze. Wat moet ik nu zeggen? Job wou dat ik mijn zakgeld afgaf en toen ik dat niet wou sloeg hij me. Nee, dat kan ik niet zeggen.

Mijn moeder weet niet wat er gaande is. Ze kent Job niet eens. En dat zou ik het liefst zo willen houden. 'Ik ben tegen de deur gelopen' lieg ik. Ze kijkt me fronsend aan, maar ze vraagt niet verder. Ik loop langs haar heen richting de wasmachine.

'Wat ga je doen?' Vraagt ze. 'Ik stop deze kleren in de wasmachine, dan kan ik ze gauw weer aantrekken.' Zeg ik.

Als ik eindelijk al haar lastige vragen heb beantwoord, ga ik naar mijn kamer. Ik neem een boek van de plank en verdiep me in het verhaal over Bella Swan en Edward Cullen.

...

Ik keer terug in de werkelijkheid door het geluid van mijn telefoon.
Ik neem het toestel van mijn nachtkastje en druk op het ronde knopje onderaan het apparaat. Het scherm licht op en zodra ik zie wat er staat maakt mijn hart een sprongetje. 'Acid heeft een nieuwe video geüpload' staat er. Nathan is mijn enige uitweg voor Job. Hij brengt me naar een andere wereld. Hij zorgt ervoor dat ik even niet aan Job moet denken. Zonder dat hij het weet, helpt hij me.

Snel klik ik op de video en 8 min. later is hij al weer gedaan. Maar deze 8 minuten hebben in deze donkere dag, toch wat zonlicht gebracht.

Dit is het eerste hoofdstuk. Veel plezier met lezen. Ik hoop dat het leuk is. Xx

Adios bitches!

Impossible loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu