*POV Ilona*
Ik schrik wakker en merk dat mijn kussen helemaal bezweet en betraand is. De T-shirt die ik aan had is helemaal doorweekt en gekreukt. Ik sta op en trek mijn kleerkast open om een nieuwe te nemen. Ik blader door de stapel op zoek naar een die ik leuk vind. Tot ik een zwarte vind met een klein symbooltje bovenaan. 'acid' fluister ik. Het is amper een dag geleden dat ik hem in de deuropening zag staan, en ik mis hem nu al ongelofelijk hard. Ik zak huilend door mijn knieën en ga met rug tegen de muur achter me zitten. Ik zag dit altijd in films en soaps, maar nu doe ik het zelf.
De rest van de dag heb ik doorgebracht in de zetel voor de tv en op mijn gsm. Ik had niet echt de energie om meer te doen dan dat.
ondanks dat het nu nog maar acht uur is, besluit ik te gaan slapen.
Net voor ik mijn bed kruip, voel ik iets aan mijn nek. Ik grijp met mijn hand naar de ketting en voorzichtig doe ik hem van mijn hals. Snikkend leg ik hem in een doosje. Deze zal ik altijd blijven bewaren....
*POV Nathan*
Ik heb de hele schooldag niet opgelet, niet alleen in de lessen, maar ook bij mijn vrienden kon ik me niet op de gesprekken concentreren. 'Ze komt wel terug hoor en anders zijn er genoeg meisjes op de wereld' zeiden ze. Maar ze begrijpen me niet. Er is maar één Ilona, mijn Ilona. Ik zal nooit zoveel van iemand kunnen houden, behalve van haar.
Maar nu, een dag na die vreselijke schooldag, besef ik het nog meer dan ervoor. ik ben haar kwijt. Ik zal haar nooit meer zien. Ik zal haar nooit meer in mijn armen kunnen nemen en haar nooit meer kunnen plagen. We zullen niet meer naar de cinema of de dierentuin gaan en nooit meer samen een ijsje eten. Alle herinneringen met haar doen pijn, maar geven me ook de moed om voor haar te vechten.
Ik wil haar niet kwijt, en zal alles doen om haar terug te winnen.WoW! Dit hoofdstuk is veel te kort, maar ik heb het volgende al geschreven en zit het zo meteen ook online. Dan heb je er twee in een keer.
Xxx
En euh -> stem
JE LEEST
Impossible love
FanfictionDe 16 jarige Ilona heeft het erg moeilijk. Ze word namelijk gepest. Er is niemand die haar durft helpen, want Job, de leider van de pestgroep is erg populair. Niemand durft tegen hem in te gaan. Ilona staat er dus helemaal alleen voor. Maar er is 1...