"Elis hadi kalk gidiyoruz." Omzumu delen Erva'ya küfür edip yataktan doğruldum. "Nereye?" "Feride için bara gidicektik yaa!" "Tamam sen in üstümü deiştirip geliyorum." Erva odamdan çıktığında banyoya gidip yüzümü bi kaç defa yıkadım. Baş ağrım hafif hafif siğnesine çekilmiş beni rahat bırakmıştı. Ama hala sol tarafımda hafif bi ağrı hissediyodum.
Odaya geçip dolabımdan siyah bi kot üstünede yine siyah bi tişört çıkardım. Üzerimi deiştirdikten sonra saçımı salık bırakıp gri kapşonlumuda üzerime geçirdim. Telefonumu ve kulaklığımı cebime koyup aşşağı indim. Erva hariç herkes salondaydı. Aras siyah kotu üzerine beyaz tişört giymişti. Bora da siyah kot üzerine beyaz gömlek giyip kollarını dirseklerine kadar katlamıştı. Mete ise tamamen siyah giyinmişti. Yanlarına gidip tekli koltuğa oturduğumda Selma abla küpelerini takarak aşşağı indi. "Merhaba çocuklar. Ben çıkıyorum. İş yemeği var. Hadi dikkat edin kendinize" diyip evden çıktı. Selma ablanın bu haline hafifçe tebessüm edip telefonumu cebimden çıkardım. Bi kaç dakika boş boşuna uğraştıktan sonra "Off yaaa nerde bu Erva. Çağırın biriniz şunu. Yoksa ben çıkıp yolucam." Mete yerinden kalkıp merdivenlere yöneldiğinde Erva'da merdivenin son basamağından atlayıp Mete'ye ters bi bakış atıp bana döndü. "5 dakika bekledin diye patladın. " gözlerimi devirip ayağa kalktığımda diğerleride arkamdan tek tek ayaklandılar.
Kapıya çıkacağımız sıra telefonum çaldı. "Efendim Selma abla" "Yaa Elis aceleden söyliyemedim. Tufan abi sizin motarları gönderdi. Garajda" dediğinde hafifçe gülüp Erva'ya baktım. "Tamam saol"diyip telefonu kapatttığımda Erva bana dönüp 'hayırdır?' bakışları atıyodu. "Bizim motorlar gelmiş. " diyip garaja yöneldim. Bora saolsun Erva'nın motoru ile bi yarışa girmiş ve motoru maf etmişti. Onunkini tamire gönderdiğimizde benimkinide Selma ablanın zoruyla göndermiştik. Erva ile motorlarımıza bindiğimizde Aras'lar çoktan gitmişlerdi. Bizde Erva ile bara sürdüğümüzde ilk motordan inen Erva olmuştu. Kaskları çıkarıp bara yöneldiğimizde sırada bekleyenlerin çok yüz bize dönmüştü.
Sırayı es geçip korumaların yanından hızla geçip bara girdik. Mavi loş ışıklarla aydınlatılmış holden sonra dans pistinin olduğu bölümün kapısını açtık. Bizimkiler her zamanki masasına kurulmuşlardı. Masaya geldiğimizde hemen yerlerimize geçip oturduk. Aras kulağıma yaklaşıp "Kız 2. Bölümde ki mor koltuklarda. Siyah elbiseli." Söylediği bölüme baktığımda kızı gördüm. Kız gerçekten güzeldi ve ayrı bi çekiciliği vardı. 5 kuruş etmeyen o şerefsizler yüzünden bu kıza yazık olcaktı...
Aras'a dönüp "Bi planın varmı?" Omuz silkip "Doğaçlama takılcam ikiz." Diyip ayağa kalktı. Dans edenlerin arasına karışıp kızın olduğu bölüme geldiğinde etrafına bi bakış atıp Feride'de durdu. Kızın kolundan tuttuğu gibi ayağa kaldırıp dudaklarına yapışmasıyla Bora ve Mete ısllık çalıp yumruklarını tokuşturdular. Ben sinirle ikizime baktığımda kızın dudaklarını sömürmekle meşguldü. Masada ki şaşkınlıkl ve kıskanç tavırlarla Feride'ye ve Aras'a bakan kızlara baktığımda Erva kolunu omzuma attı.
Aras kızın dudaklarından ayrıldığında kız Aras'ın kollarında çırpınmaya başladı. Aras kızın kulağına bi şeyler fısıldadı. Kız bizden tarafa döndüğünde ortadaki oyuna ayak uydurup ölüm saçan gözlerle Aras ve Feride'ye bakıp arkama yaslandım. Erva omzumu sıvazladığında yan gözlede o tarafa bakıyodum. Şuan ki rolüm ikizimin eski sevgilisi rolüydü.Aras cevap beklercesine kıza baktığında Feride tedirginde olsa dudaklarını dişleyip başını olumlu anlamda salladı. Aras kızın belinden tutup dans pistine yöneltti. Bize tarafa dönüp yamuk bir şekilde gülerek göz kırptı. "Mal" diye söylenip ayağa kalktım. "Ben kaçtım. Nefes alcam biraz." "Valla kardeşine böyleysen sevgiline acıyorum." Bora'nı kafasına hafifçe vurup "Laflarına dikkat et. Gömerim seni bu bara" Bora kollarını iki tarafa açıp "Büyüğümsün abla" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN KARANLIĞI
Tajemnica / Thriller"Geçmiş, gelecek,şuan hepsi ölüme nisbet bir zehir" 5 Dost kardeşten öte, kendilerinden başka tutunacak dalları olmayan... Kana susamış ruhlar, İntikam ateşiyle yanan bedenler. Hastalık derecedinde suskunluklar,acılar... Bunların sadece bir tedavisi...