21. BÖLÜMM

143 49 5
                                    

  "Elis hadi kalk seni bekliyoruz aşşağıda." Erva'nın kapının önünden söylediği sözle gözlerimi açıp yatakta doğruldum. Telefonumu bulup saate baktığımda nerdeyse 2 saate yakın uyuduğumu fark ettim. Hemen kalkıp dolabımdan siyah kotumu çıkardım. Bu gün Rüzgar'ın üstünde olan tişörtümü aradım. Fakat tişört sırra kadem basmıştı. Siyah bi tişörtümü kaldırdığımda altında ki gri tişört dikkatimi çekti. Bu Rüzgar'ın yaralandığı gün çıkardığı tişörttü. Bende ki jetonun 'dink' sesiyle tişörtü trkrar dolabıma koyup asker yesili sade bi tişört çıkardım. Dolabımdaki kıyafetlerin çok nadirinde baskı vardı. Hepsi klasik düz bol tişöetler, siyah taytlar ve siyah kotlardan ibaretti.

Aşşağı indiğimde elimlede saçıma şekil vermeye çalışıyodum. Salona geldiğimde Bora ve Mete laptabın başındaydılar. Aras ortalıkta yoktu. Erva ise tıkınıyodu. Mete ve Bora'nın yanına gidip Aras'ı sordum. Plan için Feride'yi alcağını söylediler. Plan düz ve basitti. Bora gizemli sevgilisi Erva yeni sevgilisi ve Mete sahte sevgili ile Aras ve Feride çiftiyle normal şartlarla tanışıp kaynaşcaklardı. Bense yerim olan Aras'ın kardeşi rolundeydim. Erva kapı çalmasıyla elinde ki çikolatanın son parçasını ağzına atıp kapıyı açmaya gitti. Erva'nın öksürük krızi ile bende yanına gittim.

Kapıda bir adet cool duruşuyla Demir, turuncu saçları ve yeşil gözleriyle Derin ve masum, tatlı kız ifadesiyle Rüya duruyodu. Erva ile kapıdakileri sindirmeye çalışırken Demir hariç diğer iki kızın burda ne işi olduğunu çözme çabasındaydım. Bora yanımıza gelip kapıda kök salmamızı engellemek için hepimizi içeri almıştı. Biz hala Erva ile ortada ki oyun için kılıf ararken Bora Derin'in elini tutup "İşte esrarengiz yengeniz. Derin" Erva benden önce davranıp "Yok artık. Bizim turunçgil senin... Şaka." Dediğinde Derin mahcup vari bişekilde gülümseyip "Böyle tanışmak istemezdim ama malesef." Dedi. "Yaa peki Rüya. O kimin nesi?" Sorusuda yine Erva'dan dı. Mete "O da bu gecelik benim sahte sevgilim,"  Rüya oturduğu koltuğa biraz daha sindiğinde biz Erva ile birbirimize bakıp olumsuz anlamda başımızı salladık. Okula girerken aldığımız kararın daha mürekkebi kurumamıştı. Ama biz şimdiden okulun baş grubuna 2 kurban vermiştik.

Aras gelene kadar Demir, Derin ve Rüya'ya olanları anlattık. Tabi tamamen yalan üzere kurulmuş bi sanaryo ile. 3üde Aras'ın sevgilisi ile tanışcağını, Mete'nin inad edip 'ben sap kalamam' sözleri ile sahte sevgili arayışına girdiğimizi söyledik. Sahte sevgilide Derin sayesinde Rüya olmuştu.

Kapı çaldığında herkes yerlerini almıştı. Demir tek kişilik koltuğa oturduğunda Erva'da ayak ucuna mindere oturuyodu. Mete Rüya tekli koltuklarda oturuyolardı. İkisindede sevgili havası yoktu. Hatta Rüya geldiğinden beri başı önünde sessizce oturuyodu. Bora ve Derin ise üçlü koltuktaydılar. Muhtemelen Demir Mete'den Derin ise abisinden çekinmese sevgilileri ile dah yakın ola bilirlerdi. Ama ne hikmetse kimse konuşmuyodu ve hepsi birbirine soğuk bakıyodu.

Kapıyı açtığımda Aras hafifçe gülümseyip bana sarıldı. Daha sonrada Feride'nin belinden tutarak öne doğru getirdi. "Elis bu sevgilim Feride. Buda ikizim Elis." Feride hafifçe gülüp elimi sıktı. "Tanıştığıma memnun oldum."  "O şeref bana ayit. " dediğimde Aras'ın gülümsemesi dahada yayıldı. "Hadi geçsenize içeri" diyip kapıdan biraz ayrıldığımda Aras Feride'nin elinde n tytup içeri çekiştirdi. Kapıyı kapatıp nefesimi dışarı üfledim. "Hakkımızda hayırlısı." Diyerek içeri girdim. Bütün çiftler ayaklanıp Feride ile görüştüler. Aras Rüya ile Feride'yi tanıştırırken biraz kasılsada bozuntuya vermeden devam etti. Aras ve Feride Bora ve Derin'in yanına kuruldular.

Bense bi sandalye çevirip ortlıkta zorla dolanan sohbeti dinlemeye başladım. Aras herkesin kendi çapında ki değerini Feride'ye söyledi. Resmen kızın azından laf alabilmek için koca bi filim sahnesi çekiyoduk. Aras ara sıra Rüya'ya baktığında Rüya hiç bozuntuya vermeden işinin hakkını veriyodu. Kim konuşuyosa onu dinliyo bazende Mete'ye yöneliyodu. Zaten diğer iki çift oyun moyun deil baya baya birbirlerine kur yapıyodu. Tabi illajki hepsinde bi göt korkusu olduğu aşikardı. Erva Feride'ye yönelip "Ee Feri'de senin ailen yok mu?"  "Şeyy.. Benim annem ve babam ben küçükken vefat etmiş." Erva üzgün bi tonda "Afedersin yaa. Bilmiyodum" dediğinde Feride "Önemi yok. Bende amcam ve kuzenim ile geçinip gidiyorum."  "Peki nedde oturuyosunuz. Veya berabermi yaşıyosunuz?"   "Yok hayır onlar Sakarya tarafında bi yerdeler. Ben burda bi öğrenci evinde kalıyorum."   "Çalışıyomusun?" Sorusu Demir'den di. Feride Demir'e bakıp " Hafta sonları Bi cafede garsonluk yapıyorum. Hafta içleri bi kitapçıda çalışıyorum." Rüya hafif öne çıkıp "Çınar kitapçıda mı?" Diye sordu. Feride başıyla onayladığında Rüya hafif tebessüm edip "Devamlı müşterinizimde senide orda görmüştüm. Tanıdık geldin." Feride'de Rüya'ya gülerek karşılık verdi.

GEÇMİŞİN KARANLIĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin