22. BÖLÜM

155 47 1
                                    

Multide medya: EKİN (((sam way'a bu karakteri yapmak istemezdim  ama malesef neyse iyi okumalar)))

"Hadi bakalım herkes giyinsin , hazırlansın aşşağı." Erva "Yaa Sel..."  "Sus gri sus. Sesin çıkmasın. Bu temizlik yapılcak bu kadar."  "Selma bari biz gidelim."   "Hayır Bora bey sizde yardım ediyosunuz. Çok iş var hem perde asmaya , üst dolaplara silmeye merdiven falan da yok. Sandelye tepelerine bizi çıkarmıcaksınız dimi. " diyip dudak büzdüğünde Bora ofladı. Aras derin bi nefes alıp yüzünü sıvazladı "Bizim eşyalar nerde.?"  "Alt kattaki boş odada." Erkekler aşşağı kata giyinmeye indiğinde bizde Erva ile oflayarak yukarı çıktık.

Üstüme spor bi şort geçirip siyah tişört giydim. Saçımı tepeden topuz yapıp telefonumu ve kulaklığımı alıp aşşağı indim. Aras siyah eşortman altı üstünede beyaz tişört giymişti. Bora bol kapri üzerine siyah Mete ise Aras gibi eşortman altı üzerine kırmızı bi tişöet giymişti. Erva aşşağı inerken bi yandanda saçlarını tepesinde toplamak için çaba harcıyodu. Bora Erva'nın yanına gidip elinde cebelleştiği tokasını alıp Erva'nın saçını balık sırtı ördü. Erva'da siyah tayt üstüne asker yeşili sporcu atleti giymişti. Selma abla yanımıza gelip iş paylaşımını yaptı. Ben ve Erva camları silmekle başlıyoduk. Aras evi süpürürken Bora peşine silcekti. Mete ise tozları almakla görevlendirilmişti.

Biz kendi odalarımızda ki camı silmekle başlıcaktık . Selma abla etrafta gezinip emir yağdırıyodu. Aras lar aşşağıda bangır bangır şarkı dinlerken Erva ve ben kulaklıkla dinlemeyi tercih etmiştik. Selma abla yatağımın örtüsünü ve perdesini alıp çıktığında bende cam pervazına çıkıp camı silmeye başladım. Kulaklığımda ki Şebnem Ferah Sigara şarkısınada eşlik ediyodum. Şarkının nakarat kısmında sesimi biraz daha yükselttim. Erva sesimi duymuş olmalıki hemen benim odama gelip kulaklığımı telefondan çıkarttı. Oda ya Şebnem Ferah'ın sesi doldurunca Erva ve bende eşlik etmeye başladık.

Bi yandan şarkıyı söyleyip bi yandan Erva'nın saçma salak haraketlerine gülerken şarkı değişti bu sefer Modelin sesi odamı doldurdu. Erva yatağıma çıkıp bi yandan zıplayıp bi yandan da buzdan şota şarkısını söylüyodu. Bora da odaya dalıp Erva'nın yanına çıktı ikisi yatağımın raylarını ağlatcakk şekilde zıplayıp şarkı söylerken Mete elinde ki toz almak için aldığı fıs fısı havaya sıkıyodu. Hep bir ağızdan şarkıya söylerken Aras telefonuyla bizi çekiyodu. Mete kolunu omzuma atıp zıplamaya başladı. Bende ona ayak uydurdum. Şarkı bittiğinde hepimiz nefes nefese olduğumuz yere oturduk.

Erva ve Bora derin derin nefeslerin arasında gülüyolardı. Ben ve Mete ise yerde yatıyoduk. Aras koltuğa kendini atıp saçlarını karıştırdı. Selma abla kapı pervazına yaslanmış bizi izliyodu. Başını olumsuz anlamda sallayıp "Daha başlayalı  dakka olmadı ama siz baştan cıvıttınız." Bora Selma ablaya ters ters bakıp "Zorl iş yaptır bide eğlencemize kız. Oldu başka. "  "Off Selma'ya uzun zaman sonra ilk defa eğlendik kursağımızda bırakma daa." Karşılığı Mete'den di. Selma onu tınlamayıp "Ben bilmem daha halı yıkancak."   "Yuh Selma abla içtin mi sen? Nediyosun ver yıkamaya yıkansın."   "Siz çok iyi biliyosunuz Erva hanım. Zaten iki tane yormaz sizi." Aras ayağa kalkıp "Sabır mı sınıyosun Selma.?" Selma abla Aras'a yandan bi bakış atıp "Hadi daha fazla oyalanmayında çabuk bitsin işimiz." Diyerek odadan çıktı.

Selma abla'nın arkasından mal mal bakarken Aras bi hışımla dönüp "Naptınızda delirttiniz lan bu kadını." Ervaile birbirimize bakıp bilmiyoruz dercesine dudak büzdüğümüzde "Valla bu gün canımıza okıcak o kesin. Naptıysanız fena dellenmiş." Erva bana bakıp kaşlarını havaya kaldırdı. Parmağını kafası hizasında şaklatıp "Tabi yaa geçen gece yaşlı muhabbeti. Vay bee kadına bak bizden beter. Eziyet ederek öldürüyo." Aras Erva'nın dediğiyle ona bakıp ellerini cebine soktu "Her neyse başa gelen çekilir. Evi bitirelim sonra hepiniz bahçeye. Malum halı yıkıcaz." Herkes mırın kırın ederek odadan çıkıp işlerine ayrıldı. Bende kulaklığımı ve telefonumu alıp yarım kalan işimi tamamlamak için tekrar cama çıktım.

GEÇMİŞİN KARANLIĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin