0. Tanıtım

1.9K 110 68
                                    

Nefes alamıyordum

Nefes almak ne ara bu kadar güç olmuştu?

"Barış, kalk. Kalk be üstümden! Aptal çocuk!"

Doğduğum yerde böyle saçma terimler vardı. Boğuşmak. Gücü gücüne yeten iki kişinin güreşmek gibi eylemlerde bulunması. Sevgilim Barış'la, sırf saçlarından birazcık kestiğim için üstüme çullanmasıyla beraber 15 dakikadır gerçekleştirdiğimiz eylem.

Bir daha gerçekleştireceğimizden pek de emin olamadığım eylem...

Aklıma çullanan anılarla beraber dikkatimi tamamen kaybetmiştim ve sol yanağıma aldığım yumruk, beni yere yıkmıştı. Aynı o gün dizlerimin üstüne yıkıldığım gibi olmuştu.

"Sana böyle mi öğrettim?! Kalk ayağa Eylül!"

Gözlerimi kapatıp yeniden aklıma onu getirdim.

"Eğer senin uğrunaysa, iyi ki ölmüşüm diyeceğim."

Karnıma yediğim tekme nefesimi kesti. Onun gidişi kadar kesememişti nefesimi belki ama yine de gideri vardı. Ağzıma toplanan kanları öksürerek eğitim alanının minderine kustum. 

"Siktir git Tolga."

Sıkıntıyla nefesini verdi Tolga. Yüzüme bıkkınlıkla bakıyordu ama yerde nefes almaya çalışan kadında ne görüyordu, bilmiyordum. 

"Daha bir sürü işimiz var. Tüm gün seni bekleyemeyeceğim. İntikam mı istiyorsun? Seni durdurmayacağım. Ama şu mekandan başının çaresine bakabileceğin bir şekilde çıkacaksın. Aksi takdirde, seni bırakacağımı düşünme."

İntikam...

Alabilecek miydim, emin değildim. Ama olanlar olmuştu. Biz, bu yola savrulmuştuk. Ben, Eylül Sura Korkmaz, ben olmaktan çıkmıştım.

Dudağımın kenarındaki kanı bileğimin tersiyle sildim. Dağılan saçlarımı yeniden topuz yaptım. Pozisyonumu almış, yüzüme belki anlamsız fakat buruk olduğundan emin olduğum bir gülümseme yerleştirmiştim. Başımı sağa sola yatırarak minik bir esnetme yapıp sıktığım yumruklarımı havaya kaldırdım.

"Tamam, hadi baştan. Ankara'yı yangın yerine çevirmek neymiş, gösterelim."

Merhaba. Rahat 6 yıldır aklımda olan, üstüne bol bol düşündüğüm bir kurguyla karşınızdayım. Ne olacağı belli olmaz belki ama benimle bu yola çıktığınız için şimdiden çok teşekkür ederim. :')

Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar dilerim. <3

Yansın AnkaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin