30. BÖLÜM "Kırmızı Yanaklı Gecelik"

35.1K 1.5K 129
                                    

Merhabalar ve iyi geceler
Biliyorum uzun zaman oldu. Bana ne oldu bilmiyorum eskisi gibi rahat rahat yazamıyorum ama her bulduğum fırsatta bir kaç kelimede olsa yazıyorum bilin istedim.
Yukardaki harika resmi yapan yetenekli insan haticekubraozcan000 nın ta kendisidir. Bir diğer yeteneği ise tabiki yazdığı harika hikayesi BİR TUTAM ve onun baş karakteri Ali'si. Aşkı bir de onun ağzından okuyun derim. Kurgusu, anlatımı ve görselleriyle harika bir hikaye sizi bekliyor olacak.

Bir diğer görseli yapanda Ser-Ber Sermin Köroğluna da çok teşekkür ederim. Arkadaşıyla Ortaklaşa yazdıkları hikayesi LAVİNYA'ya bir göz atmadan geçmeyin bence.

Grubu kurmamda bana çok yardımı dokunan Ayşenur Mutiye lazuribozo180886 çok teşekkürler. Karadeniz esintili hikayelerine bir bakın derim.

Ayrıca OzlemYalcinkaya23 kumrum bir birinden güzel hikayeler yazıyor yine.

Bu bölümün ithafı bu dörtlü ve bıkmadan, usanmadan bölüm bekleyen siz tatliş okurlarıma gelsin. Çokça seviliyorsunuz :-D
KEYİFLİ OKUMALAR :-D

------------------------------------------------------
30. Bölüm "Kırmızı Yanaklı Gecelik"

 Bölüm "Kırmızı Yanaklı Gecelik"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beş saat. Tam beş saat alışveriş mi olurdu lan. Tüm Antakya'yı dolaşmışlardı. Ellerindeki çantalara baktı bitkince Yusuf. Sadece iki çaput parçası için mi bu eziyeti çekmişti. İstesin tüm bayan terzileri ayaklarına getirirdi Yusuf. Yorgunluk değildi derdi. Bir mağazaya giriyorlardı. En kötü yirmi dakika askılardaki kıyafetlere şöyle bir bakıyorlar, beğendiği varsa iki anne ve bir teyze birlik olup Ahu'ya denetiyorlardı, lakin bir Allah'ın kulu da güzel olmuş demez miydi lan. Her birinde kusur bulunmuştu itinayla. Sanırsın "işte benim stilim" yarışması jüri üyeleri gibi bir dünya kabahat bulmuştular elbiselere. Alt tarafı abiye bir nişanlı kıyafeti için bu kadar tantanaya ne lüzum vardı ki. Hayır onu niye peşlerinde sürüklüyorlardı ayrıca.

Aklıma tüküreyim dedi kendi kendine Yusuf. Beste'nin Whastapp'tan Ahu'ya gönderdiği modelleri görünce yüreği ağzına gelmişti. Hain kardeşi onu evlenmeden mezara göndermek için yeminliydi sanki. O nasıl modellerdi öyle. Kiminin önünü koymayı unutmuşlar, yakası, bağrı meydan da, kiminin sırtı yok, çapkınlara göz kırpıyor, kiminin ta kıçına kadar yırtmaçlı. Tövbe tövbe. Adamı katil ederdi bu kadın milleti vesselam. Ahu'su da her resime ayrı tezahürat yaparak gaz veriyordu sevgili görümcesine. Yok bu böyle olmayacak deyip, olaya acilen müdahale ederek nişan alışverişine ben de katılacağım deme gafletinde bulundu adam. Bilseydi böyle olacağını, hiç ağzını açar mıydı!..

Nişan kıyafeti diye çıktıkları alışverişte niye nişan bohçası adı altında günlük kıafetler alıyorlardı ki. Var mıydı hala bu zamanda böyle adetler. Yusuf, Ahu istemese bile ona bir mağaza dolusu alırdı zaten. Hatta direk mağazanın kendini alırdı. Yeter ki bu eziyeti çekmesin.

OYUN BOZAN✔ Final Oldu ( İnatçı Aşıklar Serisi 1 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin