39. BÖLÜM "İşler Güçler"

32.5K 1.4K 133
                                    

Güzel hafta sonları okurcanlarım. Kaçak ben geldi 😁
Medyadaki afiş için Wattpad Yardımlaşma Keşfedilme ve Etkinlik grubu yöneticisi Ayşegül'e YorgunKatip bir kez daha teşekkür ederim.

Keyifli okumalar 😄

------------------------------------------------------
39. Bölüm "İşler Güçler"

Yusuf gülmemek için dudaklarını ısırmaktan bi' hal olmuştu artık. Karısı; bir ömür hep böyle küçük sakarlıklar yapsa ve oda hep böyle ona gülümseyerek baksaydı ya.

Beceriksizde değildi ki... Heyecandan eli ayağına dolaştıkça, hain kocasının alaylı bakışlarıyla karşılaşıyordu. Üstelik bu halinin suçlusu oyken. Aynanın aksinden göz ucuyla yatakta yaslanmış sözde kitap okuyan kocasına baktı.

Akşam yemeğinden sonra bir süre çay eşliğinde görümcesiyle Yılmaz'ı çekiştiriyorken, dedikodunun en çetrefilli yerinde zorla odaya götürmüştü Yusuf onu. Üstelik tüm ev halkının gözü önünde. Balayı sonrası uzun misafir kuyruğu merasimi ve aile, akraba ziyaretleri derken bir ayı devirmişlerdi. Gel gör ki kocası halâ aynı adamdı. Sanki Ahu'yu ondan kaçıracaklarmış gibi dibinden ayrılmıyor dahası gün içinde sürekli arıyordu. Şikayetçi değildi bu ilgiden esasında. Bilâkis; oldukça hoşnuttu bu alâkadan. Lâkin herkesin içinde göze batıyor ve ayıplanıyorlardı işte. Aileleri olmasa da, akraba ce komşuların ayıplayan bakışları yetiyordu. Fakat bunu kocasına anlatamıyordu. Erkek adam ne anlardı. Olan kadına oluyordu.

Banyoya girip çıkmış ve alel acele geceliğini değiştirmişti kocasının süzen bakışları altında. Halâ utanıyordu yanında soyunurken. Bu huyunu sevmiyordu ama elinde değildi. Zamanla aşacaktı. Makyaj masasındaki krem kutusunun kapağını, onu yerine koyarken parfüm şişelerini ve bir kaç eşyayı daha devirdikten sonra pes edip saçını taramaya karar verdi.

Tüm suç kocasına aitti. Gözlerini dikmiş adeta onu yer gibi bakıyor ve haliyle Ahu'nun eli ayağına dolaşıyordu. Aslında ona kızgındı. Sabah gitmeden evvel çalışanların önünde öyle bir öpmüştü ki, ayakları yerden kesilmişti. Ta ki; kıkırtı seslerini duyana kadar da yere inmemişti. Rezil olmuş olarak kaçmaktan başka çare kalmadığından bir saat odasından çıkmamıştı. Pakize teyzesi onu gelip alana kadar orda Yusuf'a akşam geldiğinde türlü işkenceler etmek için plan bile kurmuştu. İnsanda biraz edep olurdu yahu! Milletin içinde utandırmak ne demek?

Fırçayı usulca yerine koyduktan sonra üzerindeki bakışların farkında yatağa geçti. Kocasına uzak bir köşede, arkasını dönerek an yattı. "Işığı kapatır mısın lütfen? Gözüme geliyor. Okumak istiyorsan okuma gözlüğünü al." Umursamaz hali Yusuf'u şaşırtsada tanıyordu bu cadıyı.

Elinde zaten okumadığı kitabı komodinin üzerine bırakıp ışığı söndürdü ve ona küskün duran karısına doğru yatağın içinde kaydı. Ahu yataktaki hareketlenmeden bir şey olduğunu seziyordu fakat inat etmişti bi' kere. Yusuf ona gelmeden o dönmeyecekti. Az sonra kocası beline sarılacak ve kendine dönmesi için zorlayacaktı. Peki Ahu yüz verecek miydi? Asla!

Bekledi.
Bekledi.
Ve bekledi.
Lâkin ne gelen vardı ne de beline sarılı bir kol. Ayrıca sırtına yaslı bir beden de yoktu. Kaşlarını çatsada geri dönmedi. Taviz vermeyecekti. Nasılsa az sonra kocası dayanamayacak ve sarılacaktı ona. Yoksa neden iki saattir onu kessindi ki? Çok sürmeyeceğine emindi.

Ne kadar zaman olmuştu? Uzun zamandır aynı pozisyonda yatmaktan üzerine yattığı sağ tarafı çürüyecekti. Ayrıca bacakları uyuşmuş ve çokta sıkılmıştı. Artık oflayıp puflama evresine geçmişti. Yok bu işkenceye daha fazla dayanamayacaktı. Yattığı yerde öyle ani dönmüştü ki, Yusuf sallanan yatakla uykusunda hoplamıştı.

OYUN BOZAN✔ Final Oldu ( İnatçı Aşıklar Serisi 1 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin