63.BÖLÜM

15 6 0
                                    


'' Bir daha beni arkadaşlarımın önünde küçük düşürürsen seni uykunda yastıkla boğarım. ''

'' O arkadaşlarım dediğin çocuklar yüzünden neredeyse hayatını kaybedecektin. Bunu unutma. ''

'' Bu onların suçu değildi, benim suçumdu. Oraya yalnız başıma girmekle aptallık ettim hepsi bu. Seninle uzun zamandır tartışmıyorduk ve bu konu yüzünden yine tartışmak istemiyorum. Lütfen konuyu kapatalım '' diyerek merdivenlerden odasına çıktı Miray. Keyfi kaçmıştı. Kenan onu arkadaşlarının önünde azarlamış ve misafirlerine bağırmıştı. Bu hiç hoş bir davranış değildi. Miray laptopunu alarak yatağına uzandı. Bilgisayarı açılır açılmaz hacker'den aldığı bot programını açarak kanala bağlandı. Tonny yine yoktu ama can sıkıntısından sohbet çubuğunu üç defa Tonny Montana yazdı ve bir süre bekledi. Cevap yoktu. Kanaldan çıkarak Patron'un şifreli sitesine girdi. İzmir'de Fatih ve arkadaşlarının gösterisini burada bulamayacağını biliyordu ama yinede en son eklenenler butonuna basarak videolara baktı. Sonra dikkatini bir şey çekti. Sitenin en üstündeki kategoriler bölümünde '' Kişisel Bilgiler '' isimli bir buton vardı. Miray bu butonun üzerine defalarca tıkladıysa da bu bölüme girememişti. Emre bir sohbet sırasında İstanbul'daki tüm grup liderlerinin ev ve mekân adresleri ve kişisel numaralarının bu sitede mevcut olduğunu söylemişti Miray'a. Miray sayfayı alta alarak siteye girmek için kullandığı programı bir kez daha çalıştırmıştı. Bunun işe yarayacağını pek sanmıyordu ama yine de denemekte fayda vardı. Kısa bir bekleyişten sonra aynen beklediği gibi oldu. Program '' Şifre Bulunamadı '' diye hata vermişti. Tekrar siteye dönüp girebildiği başka bölümleri incelemeye koyuldu. Tam bu sırada ekrandaki Mouse'un kendi kendine hareket etmeye başladığını fark etti. Ekrandaki sitenin alta alındığını ve boş bir sohbet penceresinin açıldığını izledi. Şimdi anlamaya başlıyordu. Bu gizemli hacker'den başkası değildi. Ona oyun oynuyordu. Açılan sohbet penceresine yazılanları okumaya başladı sonra.

'' Heyy merhaba. Beni özledin mi? Bakıyorum da çabuk unutulduk. Sana ettiğim yardımların karşılığını böylemi veriyorsun? Şimdi bilgisayarından çıkıyorum ve seni kanala bekliyorum. Beş saniyen var eğer beş saniye sonra kanala girmezsen bilgisayarına bu akşamlığına el koyarım :) ''

Miray Mouse'u tekrar oynattı. Eski haline geri dönmüştü. Hemen kanalı açarak '' connect'' tuşuna bastı. Birkaç saniye sonra kanala tekrar giriş yapmıştı. Tam sohbet bölümüne tonny'nin nickini yazıyordu ki çoktan sohbet penceresinin açıldığını gördü.

Tonny Montana : Tam zamanında.

Haleluya : Yetişemeyeceğim diye çok korktum. :)

Tonny Montana : Neden o günden sonra bana tekrar ulaşmayı denemedin . Benden bu kadar çabuk sıkıldığına inanamıyorum.

Haleluya : Hayır sıkılmadım. Çoğu kez kanala girdiğimde senin ismini isim listesinde göremedim ve çıktım.

Tonny Montana : Eğer listede ismim yoksa sohbet çubuğuna nickimi yazman yeterli. Sen benim nickimi her yazdığında evdeysem bilgisayarıma değilsem cep telefonuma sinyal geliyor. Bu kanaldaki tüm hacker'lerde da vardır bu özellik. Bunu acil durumlar için kullanıyoruz. Eğer bize veya Türkiye'ye yönelik bir ani hacker saldırı olursa, anında toplanmak için koydum bu kuralı.

Haleluya : Burada kuralları sen mi koyuyorsun?

Tonny Montana : Kendimi övmekten nefret ederim ama evet bu siteyi Balthazar'la birlikte kurduk. Diğer tüm hacker'lerle bu kanal sayesinde sonradan tanıştık. Balthazar'la yaklaşık on yıldır tanışıyoruz. İkimizin de çok sağlam tecrübeleri var. Ben Savunma Bakanlığı'nın veritabanına izinsiz giriş yaptığım için, Balthazar ise Türkiye'deki tüm Kamu kuruluşlarının bilgisayarlarına bir solucan yazılım koyduğu için hapis yattı. Ve bunu sadece bir bankada üç saat sıra beklediği için yaptı. Ama şu an cezalarımız bitti. Normalde bilgisayar kullanmamız yasak ama bu lanete bir kere alıştı mı bir daha bırakamıyorsun.

TAKSİM - ( KİTAP OLDU )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin