66.BÖLÜM

12 6 0
                                    


Emre ve arkadaşları terk edilmiş eski fabrikanın önüne geldiklerinde içeri girmeden önce uzun uzun dışarıdan eski mekânlarına baktılar. Buraya gelmeyeli yıllar olmuştu. Fatih İstanbul'dan gittiğinden beri ilk kez geliyorlardı buraya. İçeri girdiklerinde her yerin dağıldığını yağan yağmurlardan dolayı fabrikanın bir bölümünün sular altında kaldığını gördüler. Epey bir işleri vardı anlaşılan burada. Öncelikle tavan kısmını halletmeleri gerekiyordu. Gerçi yaz gelmişti artık nadir yağmur yağardı ama yine de tedbirli olmakta fayda vardı. Aslında buraya Miray ve arkadaşlarıyla birlikte gelmeyi planlıyorlardı ama onlardan önce gelip burayı biraz toparlamak Gökhan'ın aklına gelmişti. Kızlara burayı yıkık dökük bir halde göstermek istememişti Gökhan. Emre yanına Gökhan'ı da alarak yangın merdivenlerinden çatıya çıktı. Onarılması gereken çok yer vardı ve hemen işe koyuldular. Ertan, Murat, Hakan ve Selim'de fabrika içini yaşanır hale getirmekle görevliydi. Onlarda oyalanmadan fabrikanın içindeki gereksiz ne varsa dışarı taşıdılar. Birkaç saat sonra Emre ve Gökhan çatıdaki işlerini bitirmiş ve diğer arkadaşlarıyla buluşmak için fabrika içine geri dönmüşlerdi. Selim ve arkadaşları fabrikanın su basan bölümündeki suları dışarı süpürmekle meşguldüler. Hepsi paçalarını sıyırmış çevreden buldukları ne varsa getirip suyu dışarı çıkarmayı başarmışlardı. Eski halinden çok daha iyi görünüyordu şu an fabrikanın içi. Yarın tekrar gelip geri kalan kısımları ve elektrik sonunu çözmek için anlaştıktan sonra hep birlikte evlerinin yolunu tuttular.

0

TAKSİM - ( KİTAP OLDU )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin