56.BÖLÜM

18 6 0
                                    


İkizler her zamanki kafeteryalarında kahvelerini yudumluyordu. Dün İzmir'de yapılan gösteriyi herkes gibi onlarda duymuştu. Gösteriyi Fatih'in yaptığını da çok iyi biliyorlardı. Çünkü güneydeki tüm kontrol onun elindeydi. Güneyin patronu diyorlardı İstanbul'da ona.

'' Gösteri gerçekten müthişti, tam da Fatihe yakışacak bir gösteri. ''

'' Evet aynen, Fatih ismini duyurmasını iyi biliyor. ''

'' Keşke Sokakların Kralları yerine bizimle birleşmeye girselerdi. Bunu seve seve kabul ederdim. ''

Nida Fatih'i çok uzun yıllardan beri tanıyordu. Birlikte hiç gösteri yapmamışlardı ama patronun mekânında onunla bol bol sohbet etme fırsatı bulmuştu. Oldukça yakışıklı esmer bir gençti Fatih. Birleşmeden önce birçok hayranı vardı ama birleşme gerçekleştikten sonra herkes ondan soğumuştu. Sokakların Krallarının lideri olan Onur'u İstanbul'da pek seven yoktu ve Fatih Onur'un yaptığı birleşme teklifini geri çevirmemişti. Sonradan buna pişman olsa da artık iş işten geçmişti. Onur'un kendini beğenmiş tavırları ve anlık kararları Fatih'i çabuk bezdirmişti. Buda Fatih'in İstanbul'da dansı bırakıp İzmir'e ailesinin yanına taşınmasına sebep olmuştu. Eğer Onur'la değil de İkizlerle birleşmiş olsaydı şimdi Nida ve Nisa kardeşler İstanbul'un tüm sokaklarına birlikte hükmediyor olacaklardı belki de.

'' Ona siteden bir tebrik mail'i atarız. Onu unuttuğumuzu düşünmesin '' Nida ve Nisa'nın Patron'un sitesinde her grup liderinin olduğu gibi onlarında kendilerine özel bir bölümü vardı. Buraya sadece grup liderleri girebiliyordu. Kendi aralarındaki yazışmaları buradan yapıyorlardı. Bu özel bölümde İkizlerin cep numaralarından ev adreslerine kadar her şey mevcuttu. Polisin eline geçtiği takdirde hiçbir kurtuluş ümitleri yoktu. Ama patron onlara bu sitenin asla polisin eline geçemeyeceğine dair garanti vermişti.

''Haklısın, iyi fikir. Belki İstanbul'a yolu düşerse onunla birlikte bir gösteri bile yapabiliriz. ''

'' Buna yanaşacağını pek sanmıyorum. Giderken takımdaki arkadaşlarına tekrar geri dönmeyi düşünmüyorum demiş. ''

'' Fatih gidince İstanbul sokakları Onur'a kaldı. Allah biliyor ya onu günahım kadar sevmiyorum. ''

'' Bu düşüncende yalnız değilsin. Ama şu an Onur'u yenebilecek bir güç yok İstanbul'da.''

'' Gecelerin Öfkesi'ni unutuyorsun sanırım. ''

'' Onlar senede bir kez çıkıp gösteri yapıyorlar ve her yere zarar veriyorlar. Zaten onların yüzünden polislerle başımız belaya girdi. ''

'' Ama yaptıkları gösterileri izledin, hatta beraber izledik. Müthiş ötesi dans ediyorlar ve herkes Onur'u yıkabilecek tek gücün onlarda olduğunu biliyor. ''

'' Evet yaptıkları gösterileri biliyorum. ''

'' Sence Neslihan Yılmaz'la birlikte 98 gösterisinde beraber dans ettikleri doğrumudur. ''

'' Pek sanmıyorum. Bunu da büyük ihtimalle onlar uydurmuştur. O efsane gösteri yapılalı neredeyse on yıl oldu. O gösterideki herkes ya ölmüştür yâda çoluk çocuğa karışıp göbeklerini büyütmüşlerdir. Yanlış hatırlamıyorsam Gecelerin Öfkesi daha geçen yaz Mecidiyeköy'de bir gösteri yapmıştı. Anlayacağın 25-30 yaşlarında adamlar işten eve gelip üzerine değiştirdikten sonra çıkıp sokaklarda dans etmiyordur herhalde.

'' Ama onların kim olduklarını bilen hiç kimse yok. Nerede buluştuklarını nasıl organize olduklarını kimse bilmiyor. Gösterilerinde maske kullanıyorlar ve aynı Neslihan Yılmaz tarzı gösteriler yapıyorlar. ''

'' Olabilir, Neslihan Yılmaz tüm dünyadaki sokak dansçılarının idolü olarak öldü. Ona benzemeye çalışan ve onun gibi danslar yapan birçok taklitçileri var dünyada. Ona hayran olan tek kişi biz değiliz. ''

'' Keşke şimdi hayatta olsaydı. Belki Türkiye'ye geldiğinde onunla tanışma şansımız olurdu. ''

'' Bir insan koca bir caddeden dakikalar içinde 1000'den fazla göstericiyi nasıl kaçırabilir. Bunu aklım almıyor. ''

Nida ve Nisa kardeşler tam anlamıyla bir Nesli hayranıydı. İkisinin de odasındaki duvarlarında Nesli'nin dev posterleri ve yaptığı gösterilerin fotoğrafları asılıydı. O sadece Türkiye'nin değil tüm dünyadaki sokak dansçılarının gurur kaynağıydı. O büyük ve gizemli gösteriyi İspanya'da yapmış olabilirdi ama sonuçta bir Türk vatandaşıydı. Buda dünyadaki birçok sokak dansçısından daha çok gurur veriyordu Nida ve Nisa'ya. Oturdukları masada kahvelerini yudumlarken Nesli'nin yapmış olduğu gösterilerden uzun uzun bahsetmişlerdi iki kız kardeş.

ksim���w�v�

TAKSİM - ( KİTAP OLDU )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin