15.BÖLÜM

15 5 0
                                    


Melek Hanım kızıyla birlikte arabadan inmişti. Nihayet kızını kaydettireceği okula varmışlardı. Hemen arkalarına park eden aracın da kızının yeni arkadaşı ve yeni bakıcısının arabası olduğunu fark etti. Okula gelirken kızından yeni haberleri almıştı. Musa Bey kızını eski koruması olan bu yakışıklı adama teslim etmişti İspanya'ya gitmeden önce. Arabalarından inen yeni bakıcı ve kızının yeni arkadaşıyla tokalaşarak genç adamla ayaküstü tanıştılar. Kızının da dediği gibi bu yeni bakıcı oldukça yakışıklı biriydi. Hep birlikte okulun büyük ve geniş bahçesinden geçerek giriş kapısına doğru yürüdüler. Okul oldukça büyüktü ve iki binadan oluşuyordu. İçeri girdikleri anda ilk gördükleri kişiye kayıt işlemlerinin yapıldığı yeri sordular ve gösterilen yöne doğru ilerlediler. Köşeyi döndükleri anda uzun bir kuyrukla karşılaşmışlardı. Daha erken gelmedikleri için kendi kendine söylendi Melek Hanım. Herkes gibi onlarda sıranın kendilerine gelmesini bekledi sabırla. Miray ve Zuhal bu bekleyiş sırasında etraflarındaki yakışıklı çocuklar hakkında birbirlerine fikirlerini söylüyorlardı. Uzun bir süre bekledikten sonra sıra nihayet onlara gelmişti. İlk başta Melek Hanım ve Zuhal kayıt işlemleri için kurulmuş masaya yaklaşarak kayıt işlerini yaptırdılar. Zuhal' in kayıt işlemleri on dakika bile sürmemişti. Sıra Miray'lara geldiği anda Melek Hanım devreye girerek kayıtları yapan görevli memura kızların aynı sınıfa yazılması için ricada bulundu. Görevli memur onayı verdikten sonra kayıt işlemlerine başlanıp birkaç dakika içinde de tamamlanmıştı. Artık Miray ve Zuhal birer lise öğrencisiydi ve aynı sınıfta eğitim göreceklerdi. Zuhal sevinçten havalara uçuyordu. Sonunda istediği olmuştu. Çıkış kapısına doğru yürürken Zuhal, az önce Miray'la dedikodularını yaptıkları yakışıklı çocukları süzüyordu gözleriyle. Miray ve Selenay ise okulu merak ediyorlardı. Kayıt işlemlerinin yapıldığı yer spor salonu olmalıydı. Okula ilk girdiklerinde ise alt kata inen merdivenlerin hemen başında ''KANTİN '' yazan bir tabela görmüştü Miray. Okul kantini alt kattaydı demek. Kapıdan çıkmadan hemen önce duvarda asılı olan okul planını dikkatle inceledi. 4-F sınıfına yazılmışlardı Zuhal ile birlikte ve okuyacakları sınıf plana göre ikinci kattaydı. Hep birlikte okul kapısından çıkıp bahçeyi geçtiler ve arabaların bulunduğu yere geldiler. Artık ayrılma zamanıydı. Kenan ve Miray kardeşinin kayıt işlemleri için başka bir okula gitmez üzere Melek Hanım ve Zuhal'le vedalaşarak kendi arabalarına bindiler. Tam araba hareket etmek üzereydi ki Zuhal' in cama tıklamasıyla birden durdu Kenan. Zuhal arka kapıyı açarak Miray'ın hemen yanına oturdu.

'' Annem sizinle birlikte gelmeme izin verdi. '' dedi gülümseyerek. Bundan oldukça memnun olduğu belliydi. Son yolcusunu da alan Kenan arabayı hareket ettirerek yola koyuldu. Yeni istikamet Atatürk İlk Okuluydu.

�M

TAKSİM - ( KİTAP OLDU )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin