28.BÖLÜM

16 5 0
                                    


O hafta boyunca Miray, çıkış saatine kadar her ders boyunca müdüriyetten çağırılmayı beklemişti. Geçen gün okul çıkışında yaşadıkları olayı okulda duymayan kalmamıştı. Okuldaki öğretmenlerin hatta müdürün bile bu olayı duyduğuna emindi artık. Ne zaman ders ortasında sınıfın kapısı çalsa Miray'ın ağzı yüreğine geliyordu. Ama beklediği gibi olmadı. Ne bir disiplin cezası ne de okuldan uzaklaştırma gibi bir durum söz konusu olmamıştı. Artık okuldaki tüm öğrenciler Miray, Zuhal ve Gözde'ye öcü gibi bakmaya başlamışlardı. Bunların dışında onlarla arkadaş olmak için can atanlarda vardı tabi ki. Miray okulda popüler biri olmayı aklından bile geçirmiyordu aslında ama yaşadıkları bu olaylar sonucunda okulun en çok konuşulan kızı olmayı başarmıştı. Bu başarıyı Gözde'ye borçlu olduğunu bilse de bundan dolayı ona asla kızmıyordu. Her okul çıkışında acaba yine bir olay çıkacak mı endişesini yaşıyordu Miray. Bu yüzden Gözde'nin yanından hiç ayrılmıyor onu sürekli kolluyordu. Gözde ise bu olaydan hiç etkilenmemiş bir halde normal yaşantısına devam ediyordu. Kenan o hafta boyunca her çıkışta Miray ve arkadaşlarını arabayla almaya gelmişti. Olay günü kullandığı arabanın plakası fark edilir diye Musa Bey'in bıraktığı diğer arabayı kullanıyordu artık. Bunu Miray'a kabul ettirmek için çok uğraşmıştı aslında. Miray Kenan'ın her okul çıkışına gelmesini istemiyordu ama ona da hak vermeden yapamıyordu. Bu olay unutulana kadar bu böyle devam edecekti ve bu konuda yapacakları başka hiçbir şey yoktu. Kenan ile birlikte yaşıyorlarsa onun kurallarına göre hareket etmek zorundaydılar. Miray geçici bir süreliğine Kenan'ın okul çıkışlarına gelmesine müsaade etmişti ama bu okul bitene dek bu şekilde gitmeyecekti. Onunla bu konuyu daha sonra tekrar konuşmak kaydıyla şimdilik kapatmıştı. Miray ne yapıp yapıp üçüncü sınıflarla arasını düzeltmeliydi. Bu hem okuldaki itibarını hem de ilerde okulun dans grubuna girme şansını etkileyebilirdi. Bu konuda Gözde'yi asla suçlamıyordu. Yaptığı belki iyi bir şey değildi ama yinede kendini korumuştu. Aynı durum Miray'ın başına gelmiş olsaydı belki Gözde kadar şanslı olmayabilirdi. Bunu düşünmek bile Miray'ın canını sıkmaya yetiyordu. Miray hiçbir zaman kavgadan yana olmamıştı. Her zaman konuşup anlaşma ve olayların başlangıcına inerek sorunu çözmeden yanaydı. Ama kimi insanlarla ne kadar düzgün konuşursan konuş fikirleri ve kavgacı tutumları asla değişmezdi. İşte Gözde'nin tartıştığı kişilerde bu gruba giriyordu. Miray Gözde'yi tartıştığı kişilerle nasıl barıştıracağını bilemiyordu. Gözde her an patlamaya hazır bir bomba gibiydi. Agresif ve oldukça sinirli bir yapısı ve ne olursa olsun asla alttan almama gibi bir hobisi vardı. Ama Miray onu yinede seviyordu. Kalbinin derinliklerinde onunda duygusal bir yanının olduğundan emindi. Sadece bunu nasıl kullanacağını bilmiyordu. Ama ona yardımcı olacak biri vardı artık yanında. Miray yeni tanıştığı bu arkadaşıyla ömrünün sonuna kadar dost kalmak için elinden gelen her şeyi yapacaktı.

u

TAKSİM - ( KİTAP OLDU )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin