Gözde ve babası Yeşil kent lisesinin merdivenlerinden inerek çıkış kapısına doğru ilerliyordu. Kayıt işlemlerini için uzun bir süre sıra beklemişlerdi. Ama sonunda sıra onlara gelmişti ve Gözde yeni okuluna kayıt olmuştu. O artık bir lise öğrencisiydi. Ama buna tam anlamıyla sevinemiyordu. Okula başladığında babasına yardım edemeyeceğinin farkındaydı. Gerçi babasıyla bir anlaşma yapmışlardı ama babasının ne kadar işine düşkün olduğunu biliyordu. Buda Gözde'yi korkutuyordu. Çıkış kapısından geçip arabanın yanına yaklaştılar.
'' Bak ne diyeceğim, neden bugün bir İstanbul turu atmıyoruz? '' dedi Kadir Bey kızının sevineceğini ümit ederek.
'' Baba bugün pazartesi, dükkân biz çıkarken bile oldukça doluydu. Şuan kim bilir nasıldır. ''
'' Kafeterya umurumda bile değil. Çünkü kızım artık liseye başlıyor. Ve ben küçük kızımla bunu kutlamak istiyorum. Hayatımdaki hiç bir şey senden daha önemli değil bebeğim. Bunu sakın unutma. Şimdi ilk nereye gitmek istersin söyle bakalım? ''
'' Peki o zaman, İstanbul turuna Taksim'de dondurma yiyerek başlayabiliriz '' diyerek babasına beklediği o gülümsemeyi verdi Gözde. Tam babasıyla beraber arabaya binmek üzereydi ki okulun önüne ard arda parkeden iki araç fark etti. Araçtan inen kızları daha önce gördüğüne emindi. Ama nerde ne zaman gördüğünü hatırlayamadı. Biri esmer diğeri kumral iki güzel kızdı bunlar. Yanlarında küçük bir kız daha vardı. Öndeki arabadan kumral kız ve güzel bir bayan inmişti. Bu güzel bayanın kumral kızın annesi olduğuna emindi. Ama diğer arabadan esmer uzun boylu bir kızla birlikte küçük kız ve yetişkin bir adam inmişti. Gözde bu adamın bu iki kızın babası olduğunu pek sanmıyordu. Esmer adam öndeki arabadan inen bayanla tokalaştı. Yeni tanıştıkları belliydi. Ayaküstü bir şeyler konuştuktan sonra okul kapısına doğru yöneldiler. Gözde hala bu kızları nerede gördüğünü düşünüyordu ki sonunda hatırladı. Bu iki kızı kafeteryada görmüştü. Bundan emindi. Okul binasına girene dek onları izledi ve sonra arabaya bindi. Babası Gözde'nin arabaya geç binmesine bir anlam verememişti.
'' Tanıdık birini mi gördün tatlım? ''
'' Yok hayır baba, sadece okula kayıt olmaya gelen yeni öğrencilere bakıyordum '' diyerek kaçamak cevap verdi Gözde. Kadir Bey emniyet kemerini taktıktan sonra arabayı çalıştırdı. Gözde'de kemerini takmıştı. Babası iyi bir şofördü ama trafikte iyi şoför olmayan binlerce sürücü vardı. Ve araba hareket etti. İlk durak Taksim'di.
]��u�
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKSİM - ( KİTAP OLDU )
AcciónYedi romandan oluşacak TAKSİM serisinin ilk romanı '' Okullar Açılıyor '' Erkan Yılmaz, İspanya'da açtığı romanı, sokakların ve dansın büyülü atmosferiyle harmanlayarak sürdürüyor. Gizemli bir gösteri ve o gösteriyi gerçekleştiren dünyaca ünlü kore...