Selam Tatlı İntikamcılarım...
Lafı uzatmadan hepinize iyi okumalar diliyorum...
************************
Simay'dan"O istedi de o yüzden."
Akşam yatarken de beynimde dolaşıyordu bu söz.Çok değişik hissetmiştim kendimi.Kırılmış, aldatılmış, yıpranmış...
Ama artık babama güvenim kalmadı diyebilirim.Ona verebileceğim tek sevgim ve güvenim vardı artık o da yok oldu.Karnıma garip garip ağrılar girince acıktığımı farkedip ayağa kalktım.Telefonumun flaşını açıp merdivenlerden indim ve mutfağa yöneldim.Işıkları açınca flaşı kapatıp telefonu masaya koydum.Buzdolabından aparatif birşeyler hazırlayıp masaya koydum ve yemeye başladım.Yeme işim bittiğinde bulaşıkları makineye koyup telefonumu aldım.Merdivenlerden yukarı doğru çıkıp odama varacağım sırada birtakım sesler duydum.Ses holden geliyordu.Dikkatlice aşağı inip hol kapısının pervazına yaslanıp sesleri çözmeye çalıştım."O kızın abisiydi diyorum Kerim, eminim.Ama Simay da bilmiyorum dedi.Görmemiş kaçıran kişileri.Ben emin olmak için yine de bir baksın dedim fotoğraflara ama...Olmadı işte, inat ediyor.Şahsen ben yalan söylediğini düşünüyorum.Ya o şerefsizler kızıma bir şey yapıp tehdit ettiler ya da bizimkine herşeyi anlatıp onlarla işbirliği yapmasını istediler.Off...Kafam çok karışık.."
Babam, Kerim amcamla konuşuyordu ve duyduklarımdan sonra babamın tek başına bu işin içinde olmadığını anladım.Amcamda bu pis işin içine giriyordu.Off ben nasıl bir aileye sahiptim böyle? Babam ve amcam, kim bilir daha kimler vardır?
Babamın bir yerleri tutuşmaya başladığına göre artık onun Uraz'ın kardeşine tecavüz edip öldürdüğünü anladım.O pis işi yaparken annem veya ben hiç mi aklına gelmedim acaba?
Gözlerim korkuyla açılırken bir damla yaş düştü yanaklarıma.Sonra süzülerek parkeye düştü. Şu halimde bile ağlayabiliyordum ya...
"Tamam bir de senin dediğin yolu deneyelim.Belki olur, olur da o şerefsiz ölür inşallah."
"...."
"Hıhı, tamam yarın hastane çıkışı bir yerde görüşelim, detayları orada konuşuruz.Şimdi evdekiler uyanacak diye korkuyorum, kapatıyorum ben."
Tıkırtı gelince kulağıma hemen gözyaşlarımı silip ayağa kalktım ve hızlı adımlarla odama çıktım.Kapımı kapatıp yatağıma girdiğim an kapım açıldı.Babam beni kontrole gelmişti.Nefesimi düzene sokmaya çalışarak uyuyormuş numarası yaptım.Babam komodinden birşeyler arıyormuş gibiydi.Çıkan sesler buna işaretti.Tıkırtılar kesilince karanlık olduğu için gözümü açıp babamı izlemeye başladım.Dolabın önünde kapaklarını açıp birşeylerle uğraşıyordu.Benim eşyalarımı neden kurcalıyordu ki??Kapakları kapatıp bana döneceği sırada gözlerimi kapattım refleks olarak.Kapının kapanma sesini duyunca gözlerimi açıp ayağa kalktım ve komodine baktım.Telefonum koyduğum gibi değildi.Sanırım kurcalamıştı.Dolabın önündede bana ışık olmasın diye durmuştu.Aman ne düşünceli bir babam var(!)
Telefonumu elime alıp son girilen yerlere baktım.Silmişti..
Sinirle inleyerek telefonu eski yerine koydum.Yatağıma yatıp rahat bir uykuya kendimi teslim etmeye çalıştım.Artık ne kadar becerebilirsem?************************
1 hafta sonra:
************************Uraz'dan
Yumruklarımı sıkıp karşımdaki çocuğa öfkeyle vurdum.Polislere bizim yerimizi ihbar eden oydu.Eğer polislere bir şey demeseydi ben o kıza gününü gösterecektim.Benim kız kardeşim neler yaşadıysa o pislik herifin kızıda aynı şeyleri yaşamalıydı.Akın beni bu konuda anlayışla karşılarken, Burak 'o kızın hiçbir suçu yok, intikam alacaksan babasından al' gibisinden şeyler söyleyip beni desteklemiyordu.Ilgaz'ın da hiçbir suçu yoktu.O da masum, saf ve temizdi.Öncelikle o adama benim yaşadığım acının bin katını kızıyla yaşatacağım sonra da kendisi acı çeke çeke geberecek.Leşlerini de artık kargalara falan veririm.Toprak bile kabul etmez o piç kurusunu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı İntikam (TAMAMLANDI)
Teen FictionUraz ve Simay... Kaçırılmayla başlayan aşka zorluklar bariyer kurabilecek mi?? Engelli mesafeleri aşarak kendi yollarına devam eden iki gencin hikayesi... Sizin hayat hikayenizden biraz farklı olan bu kitabı açarak okumaya başlayın!! Tüm hakları yas...