Aptal Duygu Karmaşası

6K 234 19
                                    

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

• Selam okurcuklar...
• Multiye bakmayı unutmayın-Akın ve Deniz bizlerle...
• Uraz ve Simay'ı bu bölümde neler bekliyor gelin hep birlikte okuyup öğrenelim...

~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Simay'dan

"Bir daha korku filmi açıpta karanlıkta izletenin yedi ceddine kezzap atacağım! Bir daha o tür filmleri eve sokanın ebesini kahvehaneye götürüp okeyde dört el üst üste yenip donuna kadar alacağım! Bir daha-"

Lafımı bölen Nisa ve Deniz'in suratıma attıkları yastıktı. Onların yüzünden Uraz'la öpüşmüştüm ben be! Karanlık olmasaydı ben ilk öpücüğümü o salağa verir miydim lan?! Ahh ben ne edeyim? Başımı alıp nerelere gideyim?

Deniz kızılına ve Nisa malına kızgın bakışlarımı yolladım. Tabi anlayana...

Nisa "Biz mi dedik sana, korkunca git çocuğun dudaklarına yapış diye?" dediğinde sırıtmasına mani olamıyordu. Bu benim tepemin tasının atmasına yüzde yüz yardımcı olmuştu.

Deniz gülerek "Aynen Simay, biz mi dedik korkunca çocuğun içine girercesine sarıl diye?" dediğinde dibimdeki yastıkları ikisine fırlattım. Alay konusu olmuştum resmen!

Ciddi pozisyonumu bozmayarak ayağa kalktım ve Nisa'nın önüne vardım.

"Burakla sarıldığınızı gördüm."

Nisa'nın şaşkın bakışları eşliğinde Deniz'e dönüp "Seninde patlamış mısırı Akın'a film boyunca ellerinle yedirdiğini gördüm." deyip kapıya vardım ve bağırarak "Ben mi dedim gidin çocuklara mısır yedirip sarılın diye?!" dedim.

İkiside utanarak başka yöne baktığında kapıyı çarpıp çıktım. Şu tiplere bak ya!

2 Avanak bir olmuş bana meydan okuyor!

Bugün hafta sonuydu ve 10 dk önce Nisalara gelmiştik. Şimdiyse gidiyordum. Canımı sıktı hainler!

Gözlerimden ateş çıkarırcasına eve vardım. Ayakkabılarımı kapının önünde çıkarıp kapıyı çaldığımda Uraz açtı ve kapının pervazına sağ omuzunu yaslayarak ellerini cebine soktu. Yüzünde serseri sırıtışı vardı yine. İçeri almayıp alay edecekti kesin benimle! Off ne vardı sanki dün akşam  film için itiraz edip televizyonu parçalasaydım! He ne vardı?

O değilde şu an ki hali o kadar tatlı ve sersericeydi ki...

Her neyse konumuz bu değil!

"Nisa'ya gitmek için can atıyordun, çabuk döndün hayırdır?"

Gözlerimi başka yönlerde tutup sinirli bir sesle "Çekil şuradan." dediğimde gülerek benimle uğraşmaya devam etti. Nisa'ya gitmeyi acayip derecede istemiştim çünkü Urazla baş başa aynı evde kalmak beni utandırmaktan başka bir halt yapmıyordu.

"Yüzüme bakarsan çekilirim." dedi sırıttığını belli eden sesiyle. He oldu! Nasıl bakacağımı söylersen bakarım! Utanıyorum lan! Öptüm çocuğu resmen!

"İçeri geçeceğim, üşüdüm."

"Bu havada mı?" dediğinde çok mu zeki olduğunu düşünmeye başladım.

Haziran ayındaydık ve o kadar sıcak bir hava vardı ki!

Uraz'ın üstünde siyah tişörtünden arta kalan yerlerdeki kaslarına göz ucuyla hayranlıkla bakarken sinirimi hatırlayıp "Evet ben bu havada üşürüm Uraz! Şimdi çekil önümden!" dediğimde ittirmeye çalıştım onu.

Tatlı İntikam (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin