Hata

5.5K 229 31
                                    

-•Bütün okuyucularıma iyi okumalar diliyorum...😘😉
•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•

Simay'dan

Nisa kolunu omzuma atarak beni kendine çekti ve başımı göğsüne yasladı. Kocaman açtığım gözlerimle öylece kalakalmıştım. Karşı koltukta oturan Uraz'a baktım kaçamak bir bakışla. Çattığı kaşlarıyla bana bakıyordu. Beni Nisa'dan kıskanacak hali yoktu herhalde?? Gözlerimi kaçırarak Nisa'nın sevgi gösterisini devam ettirmesine yardımcı olup ellerimi beline sardım.

"Simay birşey yapmadılar sana değil mi?" dedi Nisa ilgili ve üzgün ses tonuyla. Onu ilk defa böyle endişelenmiş görüyordum. İçim acımıştı nedense?

"Yok yapmadılar, Uraz yetişti hemen zaten."

Onun adını anmak beni ter içinde bırakıyordu. Adı tüylerimi ürpertecek derecede keskinken bir o kadar da pıhtılaşmış kanımı ısıtacak derecede sıcaktı. Onun adının varlığı bile benim yaşama sebeplerimden biriydi. Ne ara ona bu kadar bağımlı olduğuma şaşıyordum!

Uraz'a bakmak istesemde az evvel olanlar bende, kendimi köprüden aşağı atma isteği uyandırıyordu. Çok utanıyordum ondan...

Nisa saçlarımı okşayıp gözlerini karşıdaki Uraz'a dikerek "Sağol Uraz, sen olmasaydın bu kız olmazdı, o olmasa bende olmazdım." dediğinde Uraz başını hafifçe sallayarak "Birşey değil, o olmasa sanırım bende olmazdım." dedi.

Sesindeki tını herşeyi anlatmak isteyen cinsteydi. Ama ben anlamamakta ısrar ediyordum. Yanaklarım kızarmaya başladığında Akın hemen devreye girerek "Kusura bakmayın ama, Uraz olmasa bende olmazdım. Ben olmasam kesinlikle Burak'ta olmazdı, Burak olmasa Nisa olmazdı, Nisa olmasa Deniz olmazdı, Deniz olmasa-" dediğinde Nisa Akın'ın lafını hemen zevkle böldü.

"Ne demek Burak olmasa Nisa olmazdı? Ben ona falan bağlı değilim! Simay olmasa ben olmazdım!"

Burak araya girerek "İyi ki bağlı değilsin(!) Kaç aydır birlikte aynı arabada okuldan Simay'a, Simay'dan sizin eve gidip duruyoruz. Bu mu bağlı olmamak?" dediğinde gözlerimi kapatıp açtım. Neden kavgasız bir günümüz geçmezdi ki bizim?

Yerimde doğrulduğumda Nisa sinirle Burak'a döndü ve "Beni evden alan sensin, hatırlatırım! Ayrıca sana bağlı olup olmamam seni neden bu kadar ilgilendiriyor?" dedi.

Burak sinirle gözlerini açıp kapadı ve "Beni neden ilgilendirsin? Yalan yalan konuştuğun için doğruları söyledim." dedi soğuk tutmaya çalıştığı ses tonuyla ancak ben bunun altında yatan gizli ses tınısını anlamıştım.

Nisa ve Burak...

İçimden gelen gülme isteğini bastırarak bakışlarımı Nisa'ya çevirdim.

"Ben yalan konuşmadım!" diye tısladı dişlerinin arasından.

Burak tam cevap verecekti ki Deniz kızılı araya girerek gergin havayı bir nebze olsun dağıtmak istedi.

"Ay yeter, şiştim! Bu ne be? Kız ne halde görmüyor musunuz? Her geldiğinizde bir kavga bir gürültü! Yeter be! Azıcık anlayışlı olun!"

Kızıl kafa, 'kız ne halde görmüyor musunuz?' dediği an herkesin bakışları benim güldü gülecek suratıma dikilmişti. Hiçte olaydan etkilenmiş gibi durmuyordum...

Akın hemen "Bu mu ne halde? Kaçırıldığı için korkudan gülüyor amına koyayım!" dediğinde Uraz çatık kaşlarıyla "Ağzını yerden toplamak istemiyorsan düzgün konuş!" dedi.

Tatlı İntikam (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin