İsteme Faslı

3.8K 152 14
                                    

Heyyyy!!! Herkese merhabalar okurcuklarım!!! Sizleri çok seviyorum! Öncelikle bunu bilin!

İthaflar;;

beyza5958  ❄️💛
Elifottttt  ❄️💛
baysalhatice6 ❄️ 💛
durusjsj16 ❄️ 💛
❄️nsc3338 ❄️💛
❄️Iswathawk ❄️💛
gunce1234567 ❄💛
BerdaVural ❄️💛
❄️kdrsrt110 ❄️💛
❄️elifvinim34 ❄️💛

İyi okumalar...💛💙💛💙💛💙

[[[[[[[•••••••••••••••••••]]]]]]]

Simay'dan🐾

"Kararından emin misin anne?"

Sorduğum soruya tek kaşını kaldırdı ve "Eminim... Sen değil misin yoksa?" dedi şüphelice.

Omuz silkip gülümsedim ve "Bende eminim sadece verdiğin karardan dönüp dönmeyeceğini merak etmiştim... Herşey için teşekkürler.." dediğimde annemde hafifçe gülümsedi.

"Bu yaşta evlendirmek istemesemde yaza 19'una giriyorsun zaten... Üniversite sınavından sonra evlenirsiniz, tabi önce akşama istenmen lazım..."

İçimi güzel bir burukluk kapladığında birşey diyememiştim. Annem hemen "Umarım herşey dilediğin gibi olur, kızım..." dedi ve yanağımdan öptü.

Gülümseyerek "Teşekkürler anne..." dedim ve ona sarıldım.

Allah'ım ben Uraz'la evlenecektim! Hemde annemle barışmış bir şekilde! Of çok mutluydum lanet olsun!

Annemle vedalaşarak Nisa'nın evine gittim ve kapının önünde onun evden çıkmasını bekledim. Kankam nihayet çantasını sanki bir atkıymış gibi asılıp sürükleyerek yanıma geldi. Okula bile paçoz gibi gidiyordu! Ama sanki Burak'la çıktıktan sonra değişmiş gibiydi... Küfürleri sadeleşmişti ve giyim kuşamına bir şıklık gelmişti... Ama bu okul için geçerli değildi ne yazık ki!

"Evden zorla çıkıyormuşsun gibi bir halin var kanka, hayırdır?"

Nisa'yla yürümeye başladığımızda Nisa somurtarak "Sorma ya... Uykumu alamadım, Burak'la gecenin bir yarısına kadar konuştuk... Çenem ağrıyor..." dedi ve bende hemen kıkırdadım.

Bana yandan kötü kötü baktığında karşımızdan gelen kızıla baktım.

"Günaydın kızlar!"

Gülümseyerek "Günaydın!" dediğimde Nisa da yarım ağız esneyerek "Gonoydon...." dedi.

Deniz kıkırdayarak yanımızdan yürümeye başladığında derin bir nefes aldım.

Tatlı İntikam (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin