~Kitaba yorum ve oy bırakmayı unutmayın okurcuklar...
~Hapishane Kaçkını kütüphanenize eklenmek için sıra bekliyor, onu fazla bekletmeyelim yoksa Bartu ve Mina çok üzülür...❤️💋
~İyi okumalar!...
<•••••••••••••••••••••••••>
Simay'dan
Bu şu ana kadar yaşadığım en heyecan dolu dakikalardı. Kendimi serbest bırakamıyordum bir türlü! Resmen dudaklarıma yapışmıştı hemde gideceği için! Kesin bu Uraz geri dönmeyecekti!..
Ellerimi koyduğum ensesinden kollarına indirdim ve sımsıkı yumduğum gözlerimi açmak istemedim. Hem korkuyor hemde utanıyordum.
Uraz hafifçe geri çekildiğinde hala kesik gelen nefesimi düzene sokma çabası içindeydim. Neden şimdi öpmüştü ki? Allah kahretsin! Bu yaptığı beni kendine bağlamaktan başka birşey yapmayacaktı!
Gözlerimin sımsıkı kapalı oluşuna kıkırdadığını duydum. Tabi buna daha da kızarmıştım.
"Rüyada falan mıyım acaba?" diye kendi kendime mırıldandığımda Uraz yeniden kıkırdadı. Dudağımın üstünde tekrardan bir baskı hissettiğimde gözlerimi dahada sıkı bastırdım. Uraz beni diri diri öldürüyordu!
Geri çekilip alnını alnıma yasladı ve fısıltıyla "Gözlerini aç, rüyada değilsin." dedi.
Yavaşça gözlerimi araladım ve onun koyu tondaki gözlerine baktım. Sonra da gözlerimi bu utançla kaçırdım.
"Senin suratına nasıl bakacağım ben?" diye homurdandım ve yeriyse serzenişte bulundum. Sırıtışını görebiliyordum ve bu onun rahat olduğunu gösteriyordu. Ama ben kendimi kasıp heykel gibi duruyordum. Niye ben böyle heyecan küpüydüm?
"Ben bakabiliyorsam seninde bakmanda bir sakınca yok."
Gözümü kapatıp açtım ve gözlerine baktım. Yanaklarımdaki kan değerleri pompalandıkça bin kat daha artıyordu. Ne dehşet bir histi bu böyle??
Alnını alnımdan ayırıp elini yanağıma koydu ve baş parmağını yavaşça dudağımın üstünde gezdirdi. Birazdan kalp yetmezliğinden tahtalı köyü boylayacaktım...
"İşte böyle fare..."
Fısıltısı o kadar güzeldi ki... Eşsiz bir ninni gibi...
"Şimdi gidecek misin??"
Sesimdeki tınının titremesi onun yutkunmasına neden oldu. O da istemiyordu gitmeyi ama mecburdu. Neye mecburdu bunu söylemiyordu!
Ahh!
"Evet gideceğim." dedi ve elini çekti. Hızlı adımlarla odaya gittiğinde elini yumruk yaptığını gördüm. Sinirleniyordu... İstesem onu burada tutabilirdim ama işi o kadar çok önemli olmalı ki gitmek için can atıyordu.
Hasta numarası, baygınlık numarası, hafıza kaybı numarası, dışarıdaki kızlarla kavga numarası, elim kanıyor numarası...
Kısacası şu an herşeyi yapacak gücü kendimde hissediyordum...
Biraz önce Uraz beni öpmüştü ve ben ondan ayrı kalsam iyi olacak gibiydi. Çünkü suratına bakma gibi bir eğilimde bulunamıyordum. Belki kafamı toparlardım.
Uraz elinde küçük bir çantayla çıkıp kapının önüne gitti ve omzunun üstünden bana baktı.
"Hadi fare, gelmiyor musun?"
Beni plaja bırakacaktı. Oradakilerlede vedalaşıp gidecekti. Off ağlamazsam iyiydi...
Başımla onaylayıp yanına gittim ve uzattığı elini yavaşça tuttum. Bana göz kırptığında derin bir nefes alarak burukça tebessüm ettim. Ne?? Gidiyor diye halay falan mı çekmemi bekliyordunuz?
Tabi hüzünlenecektim! Hem öpüyor hem gidiyor!
Arabada da hiç konuşmamıştık. Bizimkilerin yanına vardığımızda Uraz gerekli açıklamayı yapıp herkesle vedalaşmıştı. Nisa neyse de Deniz kızılıyla sarılması bende değişik etkiler yaratmıştı. Hafifçe sarılmıştı ama olsun! Benden başka kimseye sarılmasını istemiyordum!
Sıra sanırım bana gelmişti. Boğazımın tam ortasında oturan bir yumru sürekli bana ağlama duygusunu tattırıp duruyordu.
Kollarını iki yana açtığında yutkunarak gözlerine baktım. Gözlerinin içi gülüyordu ama neden? Ben o gidiyor diye üzüldüğüm için mi?
Gözlerimin dolduğunu hissettiğim an başımı önüme eğdim ve ona kocaman sarıldım. Başım göğsünden kalkmıyordu bir türlü... Gözyaşlarım sessizce akarken belimdeki elinin birini saçlarıma çıkardı ve yavaşça okşamaya başladı. Başını eğip kulağıma yaklaştı ve kimsenin duyamayacağı bir şekilde fısıldadı. Başımdan aşağı kaynar sular dökülmeye başlamıştı bile o konuşurken... Çünkü söylemiş olduğu o söz kalbimdeki yankıyı uyandırmayı başarmıştı.
"Sen benim başıma gelen en güzel şeysin."
/--------------------------/
Bölüm hakkındaki düşünce yorum ve votelere açığım... Bekliyorum hadi gençlik..
😘💋👏🏻👏🏻❤️❤️❤️👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı İntikam (TAMAMLANDI)
Teen FictionUraz ve Simay... Kaçırılmayla başlayan aşka zorluklar bariyer kurabilecek mi?? Engelli mesafeleri aşarak kendi yollarına devam eden iki gencin hikayesi... Sizin hayat hikayenizden biraz farklı olan bu kitabı açarak okumaya başlayın!! Tüm hakları yas...