Part 6:Kim Han Bin

7.6K 796 67
                                    

Aku mencari kunci rumah di dalam dompet.Hana dah pun lesap lepas kami sampai depan rumah.Sebaik saja jumpa aku mencucuk kunci ke dalam tombol pintu.Baru nak pulas Taehyung muncul depan aku membuatkan aku terkejut.

TAERIN:Kau ni kan kalau tak takutkan aku tak boleh ke?

TAEHYUNG:Mana kau pergi tadi?

TAERIN:Adalah kerja sikit aku kena buat.

TAEHYUNG:Ohh...

TAERIN:Kau seronok pergi air terjun?

TAEHYUNG:Bolehlah.Dapat tenangkan fikir---Eh jap.Mana kau tau aku pergi air terjun?

TAERIN:Hana bagitau aku.

TAEHYUNG:Hana?Oh budak perempuan comel tu ke?Kau kenal dia?

TAERIN:Kenallah jugak.

Taehyung hanya mengangguk.Aku membuka pintu rumah.Aku segera naik ke bilik dan menghempaskan badan.Penat.

TAEHYUNG:Teka apa aku nampak kat waterfall tadi.

TAERIN:Apa?

TAEHYUNG:Sorang laki dengan perempuan ni buat tut tut kat dalam semak.

Aku mangangkat muka dari bantal.Muka aku mula merah.

TAERIN:So kau usya la sampai habis?

TAEHYUNG:Nak kata sampai habis tu taklah.Habis otak aku nanti.

TAERIN:Tak senonoh.Nasib kau tu roh kalau tak dah lama makan penyepak diorang tu.

TAEHYUNG:Apa pulak aku?Dah diorang buat kat dalam semak tu kenapa?Buat la kat rumah ke hotel ke kan selamat sikit.Tak pasal dah terkencing kat situ.

TAERIN:Kencing?Apa kau buat?

TAEHYUNG:Aku adalah takutkan diorang sikit.Yang namja tu habis terkencing.Kahkahkah.

TAERIN:Ewww.Tapi kan...padan muka dia.

TAEHYUNG:Lagi kau tau tak ak---

TAERIN:Wahai si byuntae please stop.Aku taknak dengar.

TAEHYUNG:Eleehh.Kau sebenarnya terbayang dalam kepala kau tu kan?*smirk*

TAERIN:Banyaklah kau.Takde masa aku.Aku pergi cari badan kau lagi bagus.

TAEHYUNG:Sukati kaulah.

Tiba-tiba kedengaran bunyi loceng pintu.Aku segera bergegas ke bawah untuk buka pintu.Sebaik saja aku membuka pintu,badan aku dipeluk dan pipi aku dicium.

TAERIN:Hanbin oppa?

HANBIN:Jagii!!!Oppa rindu jagii!

Aku macam tak percaya apa aku nampak depan aku.Hanbin oppa?
Hanbin ni ialah namja chingu aku.Dah lama kami tak berjumpa.Dia kata dia terpaksa ke luar bandar beberapa hari.

TAERIN:I miss you too Hanbin oppa!

HANBIN:Jagi sihat?

TAERIN:Sihatt!Macam selalu!

HANBIN:Good darling.Emm mana Minhyuk hyung?

TAERIN:Minhyuk oppa pergi kerja macam biasa.Balik malam.

HANBIN:So...We are alone right?

TAERIN:Err...I guess so...

Aku memandang muka Hanbin yang dah smirk lain macam kat aku.Apa kes dia ni?

♠ I Fell For A Ghost? [BTS / COMPLETED]Where stories live. Discover now