(Taerin POV)
Aku terus terbangun bila aku rasa wajah aku direnjis air.Dengan perlahan aku membuka mata.TAEHYUNG:Bangunnnnn~Bangunnnnnnn~
TAERIN:Woi!
TAEHYUNG:Hah bangun pun.Penat aku nak kejut.
Aku segera bangun dan mencapai tuala kecil dari meja tepi katil.Aku lap muka aku.
TAERIN:Kau ni kenapa renjis air kat muka aku hah?!
TAEHYUNG:Kau tidor mati.Aku pun buatlah apa yang patut.
TAERIN:Kau memang suka eh kacau orang tengah syok tidor?
TAEHYUNG:Nak kata kacau tu memang suka.Lagi-lagi perempuan yang keluar air liur basi macam kau ni.
TAERIN:Yah Kim Tae Hyung!Neo jinj---
TAEHYUNG:Nak gaduh nantilah.Ni hah Minhyuk hyung dah banyak kali ketuk pintu bilik kau.Kau je yang tak bangun.
Oh yeke?Rasa bersalah pulak.Tapi nak buat camne?Aku kalau tido memang tido mati.
MINHYUK:Taerin?Sayang tak bangun lagi ke?Dah pukul berapa ni sayang?Bangunlah~I'm lonely without you baby~
Hah dia mula dah melalut tu.Baik aku keluar sekarang.Sempat aku mengerling ke arah jam.
6.30 pagi...
Grr....
TAERIN:YAH MINHYUK!BARU 6.30 PAGI KECOH APA BANGUN LAMBAT?!
MINHYUK:Ahahahaa~
Aku dengar bunyi ketawa dan tapak kaki berlalu pergi dari bilik aku.Aku menghentakkan kaki.Minhyuk tu...eihhh!
Nasiblah kau Taerin dapat abang bengap sikit macam Minhyuk tu.
Apang aku dah bangun baik aku mandi and buat breakfast.Then lagi cepat aku siap lagi cepat aku nak pekena Minhyuk.Hahahah.
Aku mencapai segala pakaian yang aku nak pakai dan tuala lalu masuk ke bilik air.Sampai di pintu,aku menghadiahkan renungan tajam kepada Taehyung yang baring di atas katil aku.
TAEHYUNG:Err...Apa?
TAERIN:Kau.Jangan nak gedik intai aku.
TAEHYUNG:Aku.Tak.Ingin.Pun.
TAERIN:Good.
Then aku pun masuk ke bilik air dengan aman.
***S***K***I***P***
Setelah selesai mandi aku pun keluar dari bilik.Aku mengenakan skirt labuh putih paras lutut dan baju sweater berwarna hitam.Rambut aku biarkan mengurai.
TAERIN:Taehyung kau boleh tak turun sendiri?Aku rimas kau asyik ikut belakang aku.Macam apa tah.
TAEHYUNG:Sukati ah.Aku tak sentuh kau punya belakang ke punggung ke.
Okay sumpah aku panas telinga dengar.
TAERIN:Byun!Aku bencilah dengan kau!
TAEHYUNG:Tak pernah aku suruh kau suka aku pun kan?
TAERIN:Sebab tu aku tak pernah suka kau!Eishhh!
JIMIN:Taerin-ssi?
Jimin muncul dari tangga.Dia memandang aku hairan.Alamak dia dengar ke?Mesti dia ingat aku gila.
YOU ARE READING
♠ I Fell For A Ghost? [BTS / COMPLETED]
FanfictionKang Tae Rin. Seorang gadis remaja yang berumur 18 tahun. Seorang yang mempunyai kebolehan luar biasa. Dia mampu berkomunikasi dengan roh diaebabkan oleh kesilapan nenek moyangnya dulu. Peringkat awal, roh baik. Kim Tae Hyung. As you know, member ke...